“Audi” vadītājs Markuss Dīzmans atzinis, ka elektroauto ražotājs “Tesla” ir vismaz divus gadus priekšā konkurentiem vairākos svarīgos elektroauto ražošanas komponentos.
Dīzmana vadībā “Audi” vairāk sācis koncentrēties tieši elektroauto izstrādei, iedvesmu smeļoties tieši no “Tesla”. Intervijā ziņu aģentūrai “Reuters” viņš norādījis, ka “Tesla” ir priekšā saviem konkurentiem vismaz divus gadus, jo viņu mašīnas būvētas ap baterijām. Dīzmans norāda, ka “Tesla” konkurentus apsteidz arī programmatūras un autonomās braukšanas jomā.
Lai šo atstatumu sadeldētu, Dīzmana vadībā “Audi” izveidojis jaunu darba grupu ar nosaukumu “Artemis”, kuras mērķis būs sagatavot mūsdienīgu un efektīvu elektroauto, kas uz ceļiem varētu nonākt jau 2024.gadā. Izveidojot šādu grupu, ražotājs cer izvairīties no garā un sarežģītā ceļa, kas jāveic, sagatavojot jaunu modeli, tā vietā to darot ātri un efektīvi.
Patiesība, kā vienmēr, ir kaut kur pa vidu. Tesla kautko saprot no baterijām un EV, bet reālajā pasaulē ekspluatējami auto nav tikai baterija ar planšeti. Žēlabas par auto kvalitāti skaidri parāda, ka Tesla nav pieredzes ar auto kā masu tirgus produktu, bet vairāk kā darbojošos paraugu. Tesla pārāk izkliedējas, mēģinot vienlaicīgi gan pacelt EV, gan padarīt to braucošu bez vadītāja.
Apvienojoties ar kādu tradicionālo ražotāju, pa abiem spētu novest EV līdz izmantojamam stāvoklim daudz ātrāk un uzsitot mazāk punu, un galvenais – neradot vilšanos un neuzticību pircējos. Nafig man vajag pašbraucošu EV, ja tas mani nogalinās drīzāk kā es pats un turklāt sāk rūsēt kā spainis ātrāk, kā komentāros apsmietais Ford Focus. Vai Teslas efektīvie menedžeri nav dzirdējuši par sarežģīta uzdevuma sadalīšanu soļos, katrs no kuriem kalpo par pamatu nākamajam….
Skatijos viena ukraiņu miljardiera viedokli par Teslu. Viņš bija nopircis, iebliezis garāžas vārtos, neatceros cik smagi tur bija, bet laikam nekas traks, bet tā kā auto reģistrēja sadursmi, tad braukt tas neatļāva vairs. Vienvārd sakot viņš ar Teslu neko nevarēja darīt, ne braukt, ne saremontēt, jo dīlera servisu nebija viņa valstī. Un tas ir vairākumā valstu. Viņš iekrāmēja Teslu konteinerā, aizveda atpakaļ uz Ameriku atstāja viņiem un pāri ceļam esot iegājis un nopircis Linkolnu. Itkā jau Tesla rūpējas, lai tu nebrauktu ar sasistu auto, jo viņi jau nezin cik smaga arvarija, bet fakts tāds, ka ja nav servisa, kas būtu autorizēts kaut ko darīt, tad nav tev variantu. Nezinu kādas iespējas ir Latvijā ar servisu, bet var gadīties līdzīga situācija. Ja esi miljonārs, vari aizvest un saremontēt uz Ameriku, bet ko darīt pārējiem faniem, kuri te taisās pirkt Teslu, bet nav iedziļinājušiem visos sīkumos. Ir vel daudzi video, ka Tesla neļauj nevienam neko darīt ar savu auto, bet paši nespēj nodrošināt servisu, jo netiek galā. rezultātā tev ir auto, braukt nevari, pats taisīt nevari. Ļoti zaļi sanāk:D Servisu trūkums ir viena lieta, bet ko tas cilvēks vēl stastija… Viņš ir auto fans un viņam ir bijuši visādi braucamie, turkāt tikai… Read more »
Tā iet ar to vieglo naudu – aiziet par lietām, kas izmantojamas kamēr darbojas. Dīvaini, ka cilvēks ar domāšanu, kas tam ļāva nopelnīt daudz naudas, neredzēja tālāk par pirkuma brīdi. Tesla ir autopasaules Apple…..
Bet lai tu pārliecinātu klientu, tev tam jāpiedāvā kvaltatīvs produkts. Es piemēram esmu nopircis pāris sporta Nike apavu pārus un visi ir izjukusi viens par otru ātrāk. Tur pretīm Adidas kalpo gadiem un ir neiznīcināmi. Mans viedoklis – es Nike nepirkšu, bet tikai Adidas. Tas pats šeit ar Tesla, cilveks nopirka, jā bija savi untumi viņam, bet viņu nepārliecināja.
Var piekrist ka Tesla ir Apple, bet ja tā paskatās… Apple ražo produktu ar vecās paaudzes displeju, bezvadu uzlāde tikai pēdējos modeļos un vēl tur sīkumi, kas citu brendu īpašniekiem liek pasmīkņāt. Te arī Tesla ir labākais elektro auto, bet ja salīdzina tieši auto kvalitāti un komfortu 150K vērtam auto tur Tesla iepaliek. Par to bija galvenā doma.
Mana doma par Teslu kā Apple bija no kvalitātes un remontu viedokļa. Mēs zinām kā un nē, jūs nevarat to labot ar savām daļām šķūnītī.
Kāpēc uzreiz šķūnītī? Ja gribat, lai taisu pie jums, tad nodrošiniet kapacitāti. Nevis man jāpierakstās rindā pus gadu uz priekšu vai nemaz tāda pakalpojuma manā valstī nav. Ja nevarat nodrošināt savu servisu, tad outsorsējiet citus servisus, kas man sniegs pakalpojumu. Nevaru uz sitienu iedomāties nevienu izplatītu marku, kam nebūtu dīleris Latvijā pie kā griesties.
Tesla ir izvēlējusies nestrādāt pēc ierastā dīleru principa un visu darīt pati. Praksē tas nozīmē, ka mazos tirgos kā Latvija uz šīm mašīnām vēl dažus gadus ir jāpagaida.
Tā jau Elons smuki dzied – viņa misija ir lielāka, nu tur glābt zemi, parādīt citiem vīziju
Realitātē viņš ir baigais biznesa ninja – nokniebis nost dīleru tīklu, kurš izmaksā vismaz 20 – 25 (pat 30 %). Savāc to piķi pats un pats visu veido. Es kaut kur dzirdēju, ka viņi klasiskajā marketingā esot iztērējuši precīzi 0.00 U$D
Un Teslai jau nav problēmas ar realizāciju, cilvēki tāpat rindā stāv. Tad kad Freemontā visi parkplači būs piedzīti pilni ar jaunām Teslām, gan jau tad Elons aizmirsīs savu lepnumu un nāks uz LV pie Kristapa, dos pabraukāties, lai tad Kristaps iestāsta azad-am ka vajag nopirkt vienu elektro-taziku :)
Man nav nekādas lielās vēlmes tērēt laiku un meklēt kaimiņu statistiku. Uzlādēts bija pieminēts, ka LV ir ap 60 – 70 Teslām, PIEĻAUJU, ka LT ~ 150, EE ~ 100. Uz 200 mašīnām Baltijas dīlercentra servisa sadaļu uzturēt noteikti nevar. Tātad mums atliek samierināties ar to kas ir – neko. Un gaidīt, kad Tesla no “low hanging cheries” ievākšanas pievērsīsies arī nomalītei, kurā mēs dzīvojam.
Grūti teikt, vai tā kā ir, tā ir optimāli. Pats pazīstu vairākus piparus, kuri būtu gatavi pirkt Telsu, ja būtu lokālais atbalsts
Kaut kā tā, jā, par pirmo komentāra daļu. Par otro ir tā, ka nesen ar Model 3 izbraucu 1000km testu un nevarētu teikt, ka par to auto biju sajūsmā. Tesla ir baigi pārhaipota.
Lūk šī ir tā puse, ko ļoti daudzi nemaz nepārdomā. Vispār cik mums ir tādi, kas var nopirkt auto par tādu naudu. Bet noskatās video, kur viss smuki izstāstīts, parādīts, uzlāde par velti, nobraukt vari daudz, uzrāviens kā F1, ar nulli CO2 emisiju utt. utt. Bet kad tu sāc skatīties šādus sīkumus vai pie mums ir tāds supercharge, vai man tāds būs pieejams un vai man vispār kāds bameri sataisīs, ja gadienā sētas stabiņu paķeršu. Par to liela daļa neaizdomājas. Tāpēc apsverot visu kopainu rezultāts ir skaidrs. Tāds ukraiņu miljardieris aizvedīs uz Ameriku un sataisīs, bet ko darīs tas, kam nav tādas iespējas? Brauks pie krievu džekiem, kas sameistaros un uzhakos?:D Savā ziņā Tesla pasaka, ja esi bomzis un nevari atļauties vest pari okeānam taisīt savu auto, tad brauc ar savu dīzeli.
Krievijā ir darboņi, kas jauc sistas teslas un visus labumus implantē auģikos! Tie džeki gan jau arī prot sataisīt noplīsušas Teslas, ja jau spēj pārprogrammēt visus viedos blokus, lai tie darbotos gredzenu pavēlniekos.
Ja es pērku tačku par 150K man ir tā kā vienalga kur, kas, kā, kāda viņiem vīzija, kāda viņiem stratēģija. Man ir nauda, gribu pakalpojumu. Ja tā nav, tad es par 150K pērku to, kas man nodrošinās pakalpojumu arī pēc iegādes brīža un izrādīs par mani interesi.
Tesla nolīga daudzus speciālistus kuri pirms tam strādājuši pie citiem autoražotājiem, līdz ar to par pieredzes trūkumu autobūvē gluži tā nevarētu teikt. Vai tiešām Tesla tā rūsē? Ja pareizi atceros tad Model S korpuss ir pilnībā veidots no alumīnija, un vienīgais kas tur var rūsēt ir piekares detaļas, par ko vispār nebūtu jāiespringst.
Arī alumīnijs korodē! Krāsa noburbuļo nost tā, ka prieks!
google: “tesla rust problems”
Veco labo sāli uz ceļiem neviens nav atcēlis. Tie, kuriem ar Tesla auto nav korozijas izraisīto problēmu, vnk dzīvo “siltajos” štatos.
Par šo Masks visdrīzāk vispār nav iedomājies….ceru, ka tomēr ir, lai nav “you live in a wrong state”.
Williams F1 komanda arī nolīga par galveno inženieri Pady Lowe, kurš agrāk bija radījis ģeniālus risinājumus komandām. Kurā vietā ir komanda kopvērtējumā jau kuro gadu? Tā kā pieredzējušu cilvēku noligšana vēl nenozīmē panākumus. Ražotāji ar desmitiem gadu pieredzi nevar tik viegli panākt.
Kas attiecas uz Pediju, viņa laiks F1 ir pagājis. Lai mūsu pašu puikas tajā komandā plosās un mēģina pacelt augšā. Visu cieņu viņam par “Williams” balstiekārtu 90.gadu sākumā, bet tur bija arī citi ģeniāli inženieri, tas pats Patriks Heds un Adrians Ņūijs. Plus, Williams tolaik bija nauda. Tagad viņiem naudas ir vairākas reizes mazāk nekā top komandām, ar to viss arī apstājas. Pieredzējuši cilvēki komplektā ar lielu naudu var dot rezultātu, bet iedzīt tik tiešām nav un nebūs viegli
Pilnīgi piekrītu, Apple ir jāražo datori un MacOS. Viss, varbūt vēl tikai austiņas. Ekrānus un rūterus jau atdeva citiem. Pareizi Nevis datori, OS, telefoni un iOS. Kopš tā laika kvalitāte viņiem nokritās pilnīgi visam.
– Audi atzīst, ka Tesla ir baigie zeperi
LOL
Pag, Apple taču tūlīt būs arī savi desktopu procesori. Ar ko jauni āboldatori pilnībā pārvērtīsies par iPad-iem.
Mēs dzīvojam interesantos laikos, kad krutākie iPad planšetdatori ir veiktspējīgāki par knapākajiem MacBook datoriem.
Ha, ha, ha, Tesla bembim nav nekāds konkurents. Cik Latvijā ir reģistrētas Teslas un cik elektriski BMW!? :D
To ir vnk noskaidrot
Tieši tā, BMW ir divreiz vairāk pieprasīts par Tesla!
VW ir daudz, jo varēja savulaik dabūt ES fondu naudu to iegādei, bet Nissan vienkārši sāka 10 gadus ātrāk kā visi citi!
Plus, lietoti BMW i3 maksā 2-3x lētāk nekā lētākās Teslas.
> Cik Latvijā ir reģistrētas Teslas un cik elektriski BMW!? :D
No kura laika Latvijas mikroskopiskais (jaunu) auto tirgus nosaka, kas kam ir vai nav konkurents.
Pēc tādiem kritērijiem, piemēram, Fords ar savu F150 vispār var iet stūrī klusi raudāt..
Es tikai nesaprotu jēgu radīt elektroauto, ja nevar saražot kvalitatīvu darbināmu auto uz E85 vai H2, tad mierīgi varētu apvienot kā hibrīdu un visi būtu laimīgi 🙃, un nebūtu jāmokās ar uzlādē starp lielākiem attālumiem 🥃
Dīvanu pirdeju komenti akd un lauķis ar bmw kkur baaž degunu