Web Analytics
More
    Reklāma

    Čehijā testēs 150km/h atļauto braukšanas ātrumu

    Jaunākie raksti

    Čehijas varasiestādes paaugstinājušas atļauto braukšanas ātrumu uz viena no valsts lielceļiem, izmēģinot atļauto ātrumu 150km/h. Tas, protams, izsaucis dažādas reakcijas – daļa sabiedrības ir sajūsmā, citi šaubās.

    Līdz šim Vācija ir izslavēta ar saviem autobāņu posmiem, kur vispār nav atļautā ātruma ierobežojumu – brauc tik ātri, cik vien tavs spēkrats spēj pabraukt. Posmos, kur ir ātruma ierobežojumi, tas lielākoties ir 130km/h, kas visā visumā tik un tā nav maz.

    Čehijā lielāku ātrumu drīkstēs attīstīt uz D3 maģistrāles, posmā starp Taboru un Česke Budejovice pilsētu. Valsts ceļu un lielceļu direkcija jau izvieto 42 digitālās zīmes, kas ļaus regulēt ātrumu un to ierobežot, reaģējot uz nelabvēlīgiem laikapstākļiem vai citām problēmām.

    Kā standarts joprojām saglabāsies šobrīd spēkā esošais 130km/h ierobežojums, bet braukt ātrāk drīkstēs tikai labos apstākļos, kad ir skaidrs laiks, sauss ceļš, plūstoša satiksme un nenotiek ceļu remontdarbi. “Apstākļiem jābūt ideāliem – nedrīkst būt slidens ceļš, sastrēgumi vai apgrūtināta redzamība,” vācu medijam Bild paudis čehu ceļu direkcijas preses cilvēks Jans Ridls.

    Posms, kurā no septembra beigām varēs braukt ātrāk, ir aptuveni 50 kilometru garš, savukārt augstāka atļautā braukšanas ātruma atļaušana čehiem izmaksājusi apmēram 2,25 miljonus eiro. Eksperiments ir pietiekami būtisks kopējos plānos attīstīt Čehijas lielceļu tīklu – ja šis tests būs veiksmīgs un visas iesaistītās puses to atzīs par labu esam, tad nākotnē ar 150km/h varētu braukt arī citos Čehijas lielceļu posmos.

    Baltijas valstīs augstākais atļautais braukšanas ātrums ir Lietuvā, kur uz atsevišķiem autoceļu posmiem drīkst braukt ar 130km/h. Latvijā augstākais ir 120km/h uz jaunā Ķekavas apvedceļa, dažviet vasaras mēnešos tiek atļauts 100 vai 110km/h liels ātrums, bet ikdienā standarta atļautais ātrums pie mums joprojām ir 90km/h, jo valstī nav ātrgaitas ceļu.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    99 komentāri
    Karlis
    20.08.2025 10:09

    130 jau ir ok. Kā nekā, nogurums dara savu. It sevišķi, kad vēl jātiek līdz tam bānim, kur to var darīt. Un grozies kā gribi, lielākā daļa tāpat brauc lēnāk, apdzen nebrīdinot, pārvietojas nesaprotamā trajektorijā un pieņem dīvainus lēmumus.
    Lai veicas.
    P.s. Ogre-Rīga darbadienu rītos ir ~120 vidējais. Un tur to visu var redzēt.

    azad
    20.08.2025 10:48

    Cik ir braukta Lietuvā, tad lielākā daļa brauc 100-110 pie atļautā 130. Ja tu brauc ar 130 esi teju ātrākais uz šosejas. Latvijā pie atļautā 90 jau nevar pabraukr ar to 90! Atliek vienam braukt uz 80 un tāda rinda veidojas, pretīm nāk tas pats un tad sanāk mīņāšanās uz šosejas. Un ja tu tādus apdzen ar 100 tie arī brēc ka pašnāvnieki lido😂 Latvijā 120 būtu pilnīgi normāls ātrums, tie kas grib kaut kur nokļūt, nevis vizināties, varētu normāli pārvietoties. Un tie vidējā ātruma radari🤦🏼‍♂️ Cilvēks brauc puslīdz normāli, viemaz uz 90, kā ierauga radaru, tā bremzē līdz 80 un pat 70🤦🏼‍♂️🤦🏼‍♂️🤦🏼‍♂️ Tā iebaidīti, ka būs sods. Un tad tu velcies aiz tādiem uz 80 braucējiem to posmu. Nu tas nav normāli! Ja soda braucot +10 atļautajam, tad būtu arī jāsoda tos -10 braucējus. Noteikumos ir teikts, ka nav atļauts nepamatoti lēni braukt, kāds ir pamatojums vasarā, saulaina dienā, pat pie vidējā radara kur atļauts 90, braukt uz 80. Stādina tādus nost un lai maksā. Tas vairāk čakarē satiksmi, kā ātrie braucēji, tie apdzen un aizbrauc, tas lēnais muļļājas pa priekšu padamit km un netiec garām, jo pretīm brauc tādi paši. Un lūdzu nejaukt ātru braukšanu ar pārgalvīgu! Ir… Read more »

    Biteme
    20.08.2025 10:54
    Reply to  azad

    Par pārsniegšanu ir skaidrs – ātrāk par atļauto. Bet ko nozīmē “nepamatoti lēni”? Tur ir divi vārdi kalnu izmērā (runājot par iespējām tos pielietot) – kā lai pierāda “nepamatoti” un “pārāk lēni”?

    azad
    20.08.2025 11:13
    Reply to  Biteme

    Pirmkārt tas jāprasa tam, kas to likumu parakstīja😄 Kad ir intensīva snigšana, lietus, slidens ceļš, migla, automātiski kāja paceļas no gāzes pedāļa un tu brauc lēnāk. Tas tā kā ir pamatojums. Bet vienalga kāds gadalaiks, ja ceļš ir tīrs un sauss, diena, kāds ir pamatojums braukt zem 90?

    Biteme
    20.08.2025 11:22
    Reply to  azad

    Iemeslu vienmēr atrast – ceļā sajutās nelabi, bet vietas kur apstāties un atpūsties, nav – samazina ātrumu un brauc līdz tādai vietai. Auto braukšanas laikā sākas tehniska rakstura ķibeles. Utt.

    Un brauc uz 80 – vai tas ir “pārāk lēni”? Piem. ja kāds pa šoseju brauc uz 20-30, tad pastāv iespēja pēc kāda slēgtā līkuma braucot uz 90 (+10 spid. kļūdas mtiesa) ietest tam aizmugurē. Bet ja kāds brauc uz 80, pat 70 – nu netraucē viņš man – es viņu vienmēr jau laicīgi pamanīšu, pat situācijā ar slēgto līkumu.

    azad
    20.08.2025 12:01
    Reply to  Biteme

    Jā, visi tie ir slimnieki, slikti sajutušies un auto salūzuši. Tik brauc garām tur viss ir labi gan cilvēkam fiziski, gan auto. Ja ir slikti, jāstājas malā un jāzvana 112 var tur stāties vai nevar. Es arī pamanu, bet ne vienmēr var viņu veikli apdzīt. Un tas traucē gan, es braucu 100 spidometrā, reāli kādi 95 un tu tādam 80 pietuvojies visai ātri, tad bremzē, meklē iespēju apdzīt, tas traucē.
    Ja cilvēks pārkāpj ātrumu, viņu nories un nosaukās, ja cilvēks neievēro ātrumu, brauc lēnāk, tur ir 101 atruna kāpēc tas ir normāli un pieņemami😂 Ir noteikumi, tie ir jāievēro, ja to nedara, pienākas sods🤷🏼‍♂️ Tikai vienu daļu soda, otru nesoda.

    tramParam
    20.08.2025 12:50
    Reply to  azad

    Nu kaitina jau tie “lēnie” braucēji, īpaši tad, ja es pats pārkāpju, braucu uz 105, kur max ātrums ir 90. Bet nu tad, kad apdzenu viņus, pārsvarā, redzu, ka brauc kāds onkuls / tante / nepieredzējis braucējs un tad pie sevis nodomāju – paldies Dievam, ka šitas nebrauc ātri. Un pats jau arī – tad kad neizbraucu laicīgi, tad visi šitie kaitina. Bet kad dzīvē tā sakārtots, ka ir izbraukts laicīgi, nav jātrako uz ceļa, tad arī kāds, kas velkas uz 70 mani nekaitina, bet var par to visu pasmaidīt.

    Drīzāk mani kaitina Latvijas ceļi, kur divas joslas vienā virzienā ir kaut kas super ekskluzīvs.

    Man jau liekas, ka ir feini, ka ļautiņi varētu braukt katrs savā, komfortablā ātrumā. Protams, kaut kādā saprāta līmenī. Bet nu tie pieci braucēji, kas brauc tur 70 – 80, kur var braukt 90, ko sastopu nedēļas ietvaros, nekādu dižo problēmu noteikti nesastāda…

    azad
    20.08.2025 13:16
    Reply to  tramParam

    Nav runa laicīgi izbraukt vai kavēt, ir kaut kādi noteikumi, kas puslīdz būtu jāievēro tā kā. Šie lēnie tev nerada problēmu, bet tie daži ātrie ir lielākais satiskmes ienaidnieks nez kāpēc😄 Abi var izraisīt negadījumus, bet tie vieni ir kaut kā vainīgāki🤷🏼‍♂️ Neiet runa par to ka kāds nebrauc uz 130, iet runa braukt uz 90 nevis 80.

    azad
    20.08.2025 21:49
    Reply to  tramParam

    Vienalga cik ātri braucu es, ar atļauto vai virs, ja es pietuvojos kādam, kurš brauc 90, man nav iebildumu, cilvēks brauc ar atļauto, jautājumu nav. Ja es braucu ātrāk vai pārkāpju, manas problēmas. Bet ja tu jau tā brauc tuvu 90 un tev vēl jāsabremzējas, tas ie tas kaitinošākais.

    Slais
    20.08.2025 20:18
    Reply to  Biteme

    Ja reiz gadās tā, kā Tu saki, tad ieslēdz avārijas gaismas un pie pirmās izdevības nobrauc malā un palaid to rindu aiz sevis garām, plus neaizmirstam turēties pie ceļa labās malas, lai citi var Tevi droši apdzīt. Lielākā daļa – stabili 70% lēnie braucēji ne tikai brauc lēnāk, bet brauc tuvāk ceļa kreisajai malai, vai joslai pa vidu un viņi ir tik glupi, ka pat nesaprot kur īsti atrodas, tādiem cilvēkiem sods būtu jāpiemēro nekavējoties. Un nemaz nerunāsim par spoguļiem, labākajā gadījumā šie īpatņi vispār zin, ka viņu auto tādi ir…

    Biedrs
    21.08.2025 10:42
    Reply to  Biteme

    Uz, uz, uz,… :-)
    LV nav “uz”.

    Biteme
    21.08.2025 10:54
    Reply to  Biedrs

    Jā, taisnība. Paldies!

    nedarata
    20.08.2025 13:18
    Reply to  azad

    Priekškam steigties? Tā 2min ekonomija neko nemainīs.

    azad
    20.08.2025 13:43
    Reply to  nedarata

    Priekš kam nebraukt ar atļauto ātrumu un traucēt citus? 2min ekonokija – es to saku par tiem, kas satrēgumā lēkā pa joslām, tad tas tiešām neko nemaina.
    Un braukt 80 spidometrā, kas ir reāli kādi 75, vai 100 kas ir 95 ir 20km/h starpība, būsi pārsteigts, cik tas otrais būs ātrāk galapunktā kā pirmais, tās nav 2min.

    Biedrs
    21.08.2025 10:50
    Reply to  nedarata

    Mūžīgā atruna. Kādu laiku atpakaļ, kad vēl likumi nebija mainīti, kad nekur nesteidzos,, braucu ar 150. Kad steidzos, tad … :-) Tā kā minētie 90 ir tāds gliemeža ātrums par ko pat nav vērts diskutēt.
    Ja katrs braucējs ir spiests pavadīt uz ceļa vairāk laika, tas nozīmē, ka uz šī ceļa ir vairāk mašīnu, lielāks biezenis, vairāk korķu. Nesteidzaties? Sēžat korķos kkur ceļa malā, bel ļaujiet pārējiem braukt!

    Name*
    20.08.2025 11:11
    Reply to  azad

    Cik man ir sanācis, tad LT brauca uz 130-140km/h

    Par LV vidējiem ātruma radariem, man arī bieži ir sanācis, ka priekšējais brauc uz 80 pēc auto spidometra un pie radara vēl samazina ātrumu.

    azad
    20.08.2025 11:21
    Reply to  Name*

    Lielums brauc tos 100, protams ir tādi kas brauc krietni virs 130. Vienu reizi mani apsteidza mersis krietni virs 130. Šo paņēma policija, es pa raucu garām un pēc mirkļa šis atkal mani apsteidza😂

    Elektriķis
    20.08.2025 11:44
    Reply to  azad

    Iekāp Suzuki Jimny un pamēģini pabraukt ar 100km/h. Man ātrāk par 80km/h ir bail.
    p.s. Ordenis Tev ka dažreiz raksti: “brauc ar”, nevis “brauc uz” :)

    azad
    20.08.2025 12:07
    Reply to  Elektriķis

    Tad izvēlies atbilstošu auto vai brauc ar sabiedrisko🤷🏼‍♂️ Ja tas nav invalīdu vāģis, tad auto ir paredzēts lai brauktu vismaz 90. Tas ka tev ir bail, tā ir tava problēma, noteikumos nav tāda punkta bail. Man ir bail braukt zem 150, tad arī varu neievērot noteikumus?😂 Esmu braucis ar Mitsubishi Colt, tāda pati miskaste kā tas Suzuki, un braucu uz 90 pat uz 100, un pat apdzinu lēnākus. Vairāk gan viņš neiet😄 Kaut kā pārvarēju nāves bailes😂
    P.s. Domāju doma skaidra vai rakstu ar vai uz ne tā.

    Elektriķis
    20.08.2025 16:02
    Reply to  azad

    Domāju ka neesi braucis ar Suzuki Jimny! Neesi tik neiejūtīgs – vienam (man), kurš var braukt ar “normālu” auto ar 120 km/h pa Ķekavas apvedceļu bez problēmām un stresa, sagādā probēmas braukt ar Suzuki meža verķi? Citam var būt problēmas problēmas braukt ar Colt (kas ir normāls auto), domās ka, ja izskrien stirna, nespēs nobremzēt.
    Vai tikai tādēļ, ka ar Jimny jāpārvar 20km šosejas, tam jābrauc riskanti pa šoseju? Savukārt mežā ir pavisam cita situācija :)

    azad
    20.08.2025 16:25
    Reply to  Elektriķis

    Runa neiet par kaut kādiem speciāliem dampjiem, tie kas velkas ir parasti auto, kas spēj braukt par 150 bez grūtībām.

    Elektriķis
    20.08.2025 17:43
    Reply to  azad

    Runa NEIET bet ir PAR cilvēkiem, kuri brauc droši atbilstoši teorētiskajiem un praktiskajiem dabas likumiem. Ja brauc pa šoseju caur mežu, tad no stirnas vai brieža neizvairīsies, ja brauc kaut vai ar 90km/h. Esmu to piedzīvojis gan ar 120km/h, gan ar 100km/h.

    azad
    20.08.2025 21:44
    Reply to  Elektriķis

    Tad tas dranduļets ir sertificēts ceļu satiksmei vai nav? Ja ir un viņam kaut kāds ātruma ierobezojums, tad jau tur jābūt kaut kādiem marķējumiem, ka viņš ātrāk neiet. Ja tev vienkārši ir bail, tad nu tās ir tavas problēmas. Citam ir bail braukt ar divgadīgu VW Tiguan vai X5 pasvaigu sanāk, pārāk šaumīgs tas 90 ar tādu aparātu😂 Jūs te divdabji savākušies, vieni kas pārkāpj ir šaumīgi slepkavas un ir jāsoda, otri tikpat brauc zem atļautā, pis satikmsi, bet tos nevar aiztikt, tiem tiesības tā darīt. Kā minimums lielas dīvaini.

    Biteme
    21.08.2025 11:02
    Reply to  azad

    Minēšu – tev ir jābraukā lieli attālumi katru dienu, ja reiz tā besies par to braukšanas ātrumu. Tik daudz enerģijas veltīt šai tēmai visdrīzāk veltīs tikai cilvēks, kas ir laika trūkumā, regulāri kavē un tādēļ tik saasināti reaģē uz mazāko kavēkli. Nu, kopumā es piekrītu tiem, kas saka – dzīvojiet tuvāk darbam, izbrauciet laicīgi, ar rezervi un apgūstiet atslābināšanās metodes, jo veselība ir dārgākais, ko varam zaudēt – un stress ir ļoti nelāgs šajā ziņā, ar dziļākām sekām nekā liekas. Beigās tas uz 80 braucējs nodzīvos ilgāku un produktīvāku mūžu, nekā uz 90/100 “pareizi” braucošais)

    Es piekrītu, ka uz ceļiem ir daudz nejēgu, taču ātrums ir mazākais ļaunums, ko no tiem sagaidīt. Un dzīvē nudien ir daudz lielākas nelaimes, kā braukšana uz 80.

    azad
    21.08.2025 11:29
    Reply to  Biteme

    Vai mācoties autoskolā un CSDD tev tiek prasīts par dzīves radīto stresu vai ko tamlīdzīgu? Uz ceļa ir satiksme, noteikumi, rakstīti, nerakstīti likumi, jākoncentrējas, jābūt uzmanīgam utt. Tur nav jādomā par stresu. Nav jāpiņ iekšā visa pārējā dzīve satiksmē. Noteikumi neapraksta stresu un ar to saistītas lietas, bet ceļu satiksmi gan.

    Biedrs
    21.08.2025 10:53
    Reply to  azad

    Doma skaidra. Pareizāk – par tevi viss ir skaidrs. :-)

    Slais
    20.08.2025 20:30
    Reply to  Elektriķis

    Jimny bail ar 100km/h braukt nu ko stāsti? Nezinu kā ir ar jaunajiem “Džimņiem”, bet ar vecajiem tur nekādu problēmu nebija. Neticu, ka jaunais nespēj droši ar 100km/h pārvietoties. Pabrauc ar kvadru pa asfaltu ar to simtu un “Džimis” Tev šķitīs, kā drošākais auto pasaulē. Jebkurā gadījumā šeit nekāda attaisnojuma par kaut kādu lēnu braukšanu nav.

    P.s.
    Ja tas ir kāds specifisks transporta līdzeklis ar kuru nevar droši pārvietoties tad varbūt nevajag skopoties un uzlikt uz treļa?
    Ja jābrauc iss posms pa to šoseju un akurāt tik ļoti bail, tad avārijas gaismas – pie ceļa labās malas un aiziet, kur problēma?

    Elektriķis
    20.08.2025 21:24
    Reply to  Slais

    Kur ir tā Tava noteiktā robeža? Varbūt ka dzīsi nost no ceļa arī lauksaimniekus ar traktoriem? Šie tomēr brauc lai pelnītu naudu un mūs barotu, nevis izklaides braucienos. Tos arī likt uz treļa? Esi iecietīgs!

    Slais
    20.08.2025 21:55
    Reply to  Elektriķis

    Tas lauksaimnieks iespēju robežās pabrauks malā un kā minimums brauks ar savu oranžo bākuguni.
    Tu ļoti labi saproti par ko es runāju – par tiem kuri vispār nesaprot kur atrodas, tiem kuri skandina “nav aizliegts braukt lēnāk” un tomēr izlaiž to posmu par braukšanu Tuvāk ceļa labajai malai, par elementāru pieklājību, situācijas analīzi. Es nekur neskrienu, bet to kurš skrien pamanu laicīgi spoguļos un palaižu garām, jo tālāk no “loha”, jo labāk…

    azad
    21.08.2025 08:22
    Reply to  Elektriķis

    Traktori, kombaini ir speciālā tehnika, kuri brauc ne ātrāk par 40, tiem ir speciāla apzīmējums, ko tie kas mācijās autoskolā spēj atpazīt. To ieraugot nav jautājumu, kāpēc tāda tehnika brauc tik lēnu. Un arī tas ir atrunāts noteikumos, ja šāda tehnika aiz sevis savāc lielu rundu, tad ir jāstājas malā un jāpalaiž satiksme.
    Bet tūlīt būs stulbi jautākumi atkal, cik skaitās gara rinda, kur stāties malā, kā palaist😂
    Lasot šādus komentārus, man jau nav īsti šaubu, ka lēnie braucēji ir īpaša suga, visticamākais nav lasījuši nemaz noteikumus un ja ir, tos interpretē kā pašiem patīk. Tāpēc ir jāiet autoskolā, kur pasniedzējs skaidro visu, kā kas interpretējams. Lēnie uzskata ka ir pāri likumam un viņus tas neskar, jo nebrauc virs atļutā🤦🏼‍♂️

    mrG
    20.08.2025 23:19
    Reply to  Elektriķis

    Mans tēvs pensionārs ar Suziki Jimny regulāri uz Jelgavenes turēja 110km/h, max gan tai kastei bija kādi 130-140.

    Elektriķis
    21.08.2025 11:26
    Reply to  mrG

    Ja brauc tikai ar Jimny, varbūt ar laiku pierodi. Īslaicīgi pārkāpjot no normāla auto šajā, ir bailīgi. Kad uz zemes ceļa šis aizgāja šķērsām, ESP nostrādāja tikai pēc tam, kad biju jau iztaisnojis.

    Kursors.lv
    20.08.2025 12:39
    Reply to  azad

    Jā, tā ir. Es arī nesaprotu tos nogribējušos skrējējus, kas saka, ka Polijā lido uz 150+ km/h. Nesen izbraucu visu Poliju cauri uz 110 km/h un vispār nekādu bēdu nezināju. Ir jābrauc tā, kā jūties droši un kamēr neradi problēmas citiem satiksmes dalībniekiem nevis bezjēgā jāskrien tikai tāpēc, ka tas ir atļauts.

    azad
    20.08.2025 13:25

    Paskaties uz šosejām mums, kur ir 2-3 joslas, kas brauc pa 2 joslu? Pa Jūrmalas šoseju pa 1 joslu prakstiski neviens nebrauc, visi stumjās 2. arī tie kas brauc 80-90, tikai tur atļauts 110🤷🏼‍♂️ Pat tad kad ir izvēle ar joslām tiem lēnajiem ir kaut kādas problēmas pārkārtoties uz pirmo joslu. Būtu mums vismaz 2 joslas visur, nav problēmu, brauc pa labo joslu savus 80 es pārkārtošos, bet mums tā nav un tas rada vilcieniņus, kur vel peidevām viens brauc aiz otra, ka tev jādzen 2 līdz pat 5 mašīnas uzreiz. Mēģināsi ielīst starp viņiem, pīpina midžina🤦🏼‍♂️ Beaucu pa Somiju, visi turās labajā joslā, smuki apateidz pankreiso un pārkārtojas atpakaļ. Prieks bija braukt, 600km laikā nebija neviena reize kad būtu vajadzība nolamāties. Tas laikam saucas kultūra🤷🏼‍♂️

    Asaris
    20.08.2025 14:18
    Reply to  azad

    Latvijā cilvēki domā ka tā pirmā josla ir domāta traktoriem un gruzavikiem. Tādēļ tur nebrauc.

    Kursors.lv
    20.08.2025 14:45
    Reply to  Asaris

    Latvijā mums īsti nav normālu ātrgaitas šoseju tāpēc nevajag brīnīties, ka ļaudis neprot tās izmantot. Kaut kā tajā pašā Polijā cilvēki ir piešāvušies braukt pareizi pa šādiem ceļiem un bez liekas vajadzības kreisajās joslās nesēž.

    azad
    20.08.2025 15:09

    Kad tika uzbūvēta Jūrmalas šoseja, vakar, pirms gada, ka cilvēki nezin ko darīt ar 2 un vairāk joslām?😂 Noteikumi tiek papildināti mainīti, ir jāseko līdz un jāmācās tad ja nezin. Tas ir attieksmes jautājums – es braucu pa kuru joslu gribu un cik ātri gribu jautājums🤷🏼‍♂️ Ja tu kaut ko nezini, tad parasti pastāv tuvāk malai un skatās kā aks notiek, nevis mauc pa vidu. Tāpat vienmēr tiek teikts, ir jāiekļaujas plūsmā, ja tu esi tas kuru apdzen visu laiku, vai aiz tevis stāv rinda, būtu tā kā jāsaprot ka tu kaut ko dari nepareizi.

    Kursors.lv
    20.08.2025 15:15
    Reply to  azad

    Jā, domāju, ka šo ir apguvuši tie, kas katru dienu brauc uz Jūrmalu vai Jelgavu. Bet cik tādu tādu šoferu ir procentuāli no visiem Latvijas šoferiem?

    azad
    20.08.2025 15:34

    Tad iebraucot lielākā pilsētā, kur ir vairāk par vienu joslu viņiem arī ir šoks?😂 Pa vienu joslu vaidās braukt, pa 2-3 brauc pa vidu un lēni jo baidās, bet nebaidās😂😂😂 Noteikumus arī mazs procents ka atceras, vēl mazāks kas ievēro. Pamēģini šādus trikus Vācijā uz bāņa, tur taču nav ātruma ierobežojuma, braucu cik ātri gribu🤷🏼‍♂️ Tādu noņems atri no bāņa policijas pavadībā un tad varēs vācietim stāstīt savas tiesības.

    Kursors.lv
    20.08.2025 15:35
    Reply to  azad

    Mēs taču esam gana bieži redzējuši video vai rakstus par cilvēkiem, kas rotācijas apļos brauc pretējā virzienā :)

    azad
    20.08.2025 16:28

    Cik bieži, varētu saskaitīt labi ja 5 atgadījumus pa visu gadu, bet cik auto izbrauc pa to apli katru dienu un to izdara pareizajā virzienā, to ir vairāk. Tad, piemēram, es tev varu pieiet un iedot pa tauri un teikt tas tak normāli, tā veči dara, es nezināju, ka ir kaut kādi likumi, kas to aizliedz un ka par to draud kaut kāda atbildība, reti esmu cilvēkos😂

    Kursors.lv
    20.08.2025 16:29
    Reply to  azad

    Par ko vispār ir šī diskusija? :)

    azad
    20.08.2025 17:00

    Par to, ka ir noteikumi, kas ir saistoši visiem autovadītājiem, liekot tiesības nav tāds man bail, es baidos. Tur ātri tev pateiks nāk kad būsi drosmīgs. Bet tu mēģini attaisnot pārkāpejus. Es tev iedevu piemēru no citas sfēras. Neņem personīgi, nedraudu tev😄

    Kursors.lv
    20.08.2025 17:07
    Reply to  azad

    Bet tā nu tas ir, nav jābrauc ātrāk par savām spējām. Un kamēr ar savu mazliet lēnāku braukšanu citiem netraucē, tā vispār nav nekāda problēma.

    azad
    20.08.2025 21:29

    Saprotams! Ja netraucē☝🏻 Tikai te iet runa par tiem, kas traucē😄 Vispār jau lielākā daļa traucē. Nu netraucē, kur ir tās divas joslas vienā virzienā.

    Elektriķis
    20.08.2025 21:40
    Reply to  azad

    Arī uz Ķekavas apvedceļa bieži vien viena fūre apsteidz citu, ar samērā līdzīgu ātrumu, ilgi.. Ko nu? Braukt pēc tam tai priekšā un bremzēt?

    Last edited 9 months ago by Elektriķis
    azad
    21.08.2025 08:35
    Reply to  Elektriķis

    Tu maz esi braucis pie stūres?😂 Tu vairāk labo gramatiku, nevis ko jēdzīgu runā par konkrēro tēmu😂 Ja tā viena fūre apdzen otru, tātad viņa ir ātrāka. Nu apdzen un pārkārtojas priekšā tai pirmajai un turpina braukt. Ja ir divas joslas, tak saprot situāciju cilvēks, pagaida un pēc tam brauc tālāk garām abām fūrām. Tur tiešām jābūt iecietīgam. Tikai fūras nebrauc viena otrai blakus ilgstoši, kā arī viņas par 90 ātrāk nevar pabraukt, to zin un saprot. Bet lūk tādi kam bail vai kas tur uz šosejas notiek viņiem galvā, tādus man nav patika saprast un tolerēt.
    Un kādā sakarā ir jābrauc priekšā un jābremzē? Tas maksimāli dīvains izteikums! Tak saproti, ka tas ir bīstami visiem?
    Bet visticamākais tu tai fūrai netiksi priekšā, jo nebrauc tik ātri lai viņu apdzītu😂

    azad
    20.08.2025 15:14
    Reply to  Asaris

    Tā sanāk😂

    azad
    20.08.2025 15:36
    Reply to  Asaris

    Vispār jau visas joslas ir zem vieniem noteikumiem, vairāk joslas ir paredzētas intensīvākai satiskmei, lai nav jābrauc vienam aiz otra. Nav tāds definējums, kā tautā stāsta ātrā un lēnā josla, nepastāv tādas.

    Kursors.lv
    20.08.2025 14:47
    Reply to  azad

    Es to noveļu uz pieredzes trūkumu. Ja mums nav šādu ceļu, tad kur ierindas braucējs iemācīsies braukt pa šādiem ceļiem?

    Slais
    20.08.2025 20:44

    Ja reiz prot atšķirt ceļa zīmes (nu cerams) tad kur problēma iemācīties pāris elementāras lietas kuras ir csdd eksāmena jautājumos?

    Slais
    20.08.2025 20:37

    Tur ir divas joslas katrā virzienā Kristap. Skaidrs, ka tur problēmu nav. Par vietējiem vienas joslas ceļiem nevajag stāstīt, nesen pirms nedēļas no moto tripa, kā reiz caur/pa Poliju izbraukājos, vietējie tur pa šaurajiem ceļiem (atļautas 90, kur Latvijā būtu max 70), vālē tā, ka maz neliekās. Uz bāņiem jā, tādu kuri brauc virs atļautā 130km/h ir diezgan maz.

    Atrais
    21.08.2025 08:26

    Bet tev nav jāsaprot tos, kas grib ātri braukt, ja ir atļauts tas 130 nu viņš grib izmantot tos 130, kur problēma. Kāpēc tiem ir jāsaprot tie lēnie?

    Kursors.lv
    21.08.2025 10:16
    Reply to  Atrais

    Jo uz ceļa bez savstarpējas izpratnes nevar. Tā ir vistiešākā atslēga uz avārijām.

    azad
    21.08.2025 10:29

    Nu paga viens raustās braukt un viņš ir jāsaprot, otrs grib izmantot atļauto un tam kaut kas ir jāsaprot un jābūt tolerantam. Kaut kā nevienlīdzīgi.

    Kursors.lv
    21.08.2025 10:43
    Reply to  azad

    Abiem jāsaprot sekas savai rīcībai :) Bet kopumā, protams, labāk braukt lēnāk nekā ātrāk :)

    azad
    21.08.2025 10:49

    Kādas ir sekas rīcībai braucot ar atļauto ātrumu?

    Kursors.lv
    21.08.2025 11:06
    Reply to  azad

    Braucot lēnāk vai ātrāk par pārējiem satiksmes dalībniekiem, pieaug riski.

    Biedrs
    21.08.2025 11:01

    Jā, tā ir. :-) Es arī nesaprotu tos bremžveidīgos radījumus uz ceļa. Kādreiz regulāri vilku cauri polijai. Minimums 140, nekādu bēdu nezināju. Jutos droši un nevienam problēmas neradīju. Problēmas radīja daži gliemeži, kas, spriežot pēc numuriem, bija no LV vai LT. Tradicionāli.

    Kursors.lv
    21.08.2025 11:12
    Reply to  Biedrs

    Es tieši brīvdienās plānoju braukt uz Krakovu. Būs foršs meditatīvs brauciens labējās joslās uz 110kmh :)

    Biedrs
    21.08.2025 11:20

    Ko Tu saki! Mana sieva šobrīd ar darba kolēģēm Krakovā planē starp apskates vietām. Krakova rullē.
    Labējās joslās – tas tā solīdi un respektējami. LV – jo lēnāk brauc, jo tuvāk vidum un vēlams pa 2 joslām vienlaicīgi…

    Kursors.lv
    21.08.2025 11:24
    Reply to  Biedrs

    Jā, es gribu ar savu knapo tosteri pamēģināt aizbraukt tik tālu :) Man arī patīk Krakova, skaista pilsēta. Pirms dažām nedēļām cauri Polijai braucu, jo dzinu pavecu Tojotu uz Bukaresti. Vispār nav nekādu problēmu braukt arī drusku lēnāk nekā maksimālais atļautais ātrums – tikai visu laiku jāvaktē, ka citiem netraucē. Ja brauc kāds lēnāk, fiksi apdzen un mudīgi atpakaļ labējā joslā. Galvenais, netraucēt citiem.

    azad
    21.08.2025 11:31

    Ko tik ātri, domāju 80-90 ir visrelaksējošākais ātrums😄

    Asaris
    20.08.2025 14:13
    Reply to  azad

    Nebrauc uz 130kmh tādēļ ka degvielas patēriņš ir daudz lielāks kā uz 100 vai 110.
    Latvijā nav autobāņi.

    azad
    20.08.2025 14:57
    Reply to  Asaris

    Nu nosacīti lielāks, starp 80-90 un 130 ir starpība, bet starp 130 un 110 nu nav nekāda lielā starpība. Ja var ielikt kruīzā tos 130 un nav neviens ne jāapdzen, ne jābremzē tad tur patēriņš nebūs diži lielāks. Bet mums pa šoseju ielikt kaut 100 kruīzā ir nereāli, kur 1 josla katra virzienā. Tikko ieliksi kruīzā, tā kāds lēnāks pa priekšu, piebremzē, tā viņš paātrinās, tad atkal bremzē, tad tev jādzen viņš utt. Tu vari šādā režīmā vairāk iztērēt degvielu, kā mierīgi braucot 130😄

    Asaris
    20.08.2025 15:43
    Reply to  azad

    Jā Latvijā kruīza kontrole ir tāda nevajadzīga lieta. Ja nu vienīgi kruīza ieregulēt 80-85kmh un uzlikt mīksto pārejiem satiksmes dalībniekiem. Jā tas fenomens kuriem ir tā matrixa cilpa jeb loops smadzenēs, iedot pedāli grīdā , atlaist, iedot pedāli grīdā atlais

    Usinss
    20.08.2025 15:24

    Reāli šo ierobežojumu celšanu izbaudīs iekšdedzes dzinēju auto īpašnieki. Elektroauto joprojām necenšas pārvietoties ātrāk par 100-110 km/h jo tad ļoti krītas veicamais attālums. Vismaz pagaidām. Bet nu 130 jau noteikti ir pietiekams ātrums uz maģistrāles ar vairākām joslām vienā virzienā. Būtu laimīgs, ja LV attīstītos vismaz A kategorijas ceļi un pārtaptu par 2 joslām katrā virzienā. Tad varētu atstāt šo pašu 90-110 maksimālo ātrumu, bet nebūtu jāvelkas aiz tiem, kas velkas uz 80 vai tie, kuri baidās apdzīt fūru, kura brauc uz 85 km/h . Nav liela nepieciešamība lidot. Nav tā ka nepatīk. Bet priekš LV labāk gribētu redzēt ka dauzjoslu maģistrāles parādās arī Kurzemes pusē starp lielākajām pilsētām un uz Rīgu. Tas arī samazinātu bezjēdzīgo kreiso pagriezienu no automaģistrālēm, kas mums ir kā sērga…

    Elektriķis
    20.08.2025 16:09
    Reply to  Usinss

    Vai Tu esi gatavs maksāt par šo 2 joslu ceļu? Mums nav tik daudz nodokļu maksātāju, lai to varētu izdarīt. Rīkot “sacensības” uz šosejas ir viena lieta, otra – kaut ko izdarīt kopējās lietas labā. Jāpriecājas ka mums vēl ir TIK LABI!

    Krotow
    20.08.2025 16:15
    Reply to  Elektriķis

    Kādas sacensības? Lai saprastu kāpēc vajag, pietiek regulāri dabūt priekšā pa telefonu runātājus un medicīnisko apskati nogulējušus kadrus, kuri parastā 2joslu ceļā velkas uz 80.

    Elektriķis
    20.08.2025 16:56
    Reply to  Krotow

    Vai noteikumi neattiecas uz visiem? Ja kāds grib braukt UZ mājām AR 80km/h, tad viņam ir ir TĀDAS tiesības. Ja kaut kas neapmierina, tad ir divas iespējas: organizējam maksas autostrādes (tautas nobalsošana), vai Nervostrong.
    Telefonu runātāji ir jāķer laicīgi, neatkarīgi no ātruma.

    azad
    20.08.2025 21:36
    Reply to  Elektriķis

    Tu neesi elekteiķis, tu esi ķīmiķis, kaut ko ķīmiķo😄 Ir noteikumi un visiem vienādi, tieši tā. Izlasi visus noteikumus, ne tikai daļu kas tev saistoša. Ir ne tikai tiesības, bet arī pienākimi. Un tur jau ietilpst tā nevilkāanās, iekļaušanās satiksmē, citu netraucēšana. Viens indivīds grib ripināties mājās un pārējiem ar jāripinās aiz viņa. Laba izpratne par satiksmi👍🏻

    Asaris
    20.08.2025 16:23
    Reply to  Elektriķis

    Vispār jā es būtu gatavs maksāt par normaliem autoceļiem. Pašlaik nejūtos ka masātu par autoceļiem. Bet par kaut ko pavisam citu. Pat ziemā sniegs rada problēmas.

    Elektriķis
    20.08.2025 16:42
    Reply to  Asaris

    Paskatīsimies, kad Ķekavas apvedceļa maksa būs kaut vai 1EUR…
    Kamēr pats, ar savām rokām, vai ar savu naudu neesi uzturējis vismaz 200m ceļa, tā ir teorētiska spriedelēšana.

    Asaris
    20.08.2025 17:14
    Reply to  Elektriķis

    Nu par apvadceļiem un lielajām maģistrālēm domā tur kaut kāds ceļa kantoris pat īsti nezinu kurš, jo to ir daudz un dažadi.Un ja nespēj izrēķināt kā 20-30gados to atpelnīt ar visām uzturēšanas izmaksām tad nevajag man pārmest ka es viens neatkarīgs pilsonis nespēju 200metri nedz uzbūvēt nedz uzturēt. Savām rokām jā savu piebraucamo ceļu uzturu. Un līdzinu , un pievedus gsn granti gan škēmbu kad nepieciešams. Kādēļ pieminēt kaut kādu ķekavas apvadceļu. Tādi maziem ceļiem vajadzētu būt kā papildinājums nākotnē lielākām maģistrālēm. Nevis 8 kilometri nosaukt par bāni, un pēc 8km visi atpakaļ no pudeles un braukt pa pudeles kakliņu. Un es nebraucu uz Ķekavu. Un ir labas sistēmas kuras iekasē naudu atbilstoši ceļa posmam pa kuru braucu. Es nerunāju par bomjiem un būdiņām kur mustang apsardzes darbinieki pieņem monētas un izsit talonu un paver bomi vaļā

    Last edited 9 months ago by Asaris
    Elektriķis
    20.08.2025 17:27
    Reply to  Asaris

    Es arī pievedu un izlīdzinu. Un jo līdzenāks ceļš, jo ātrāk pa to brauc kaimiņš un ātrāk izdauza slapjā laikā bedres. Viņam šķiet ka šis ceļš rodas pats no sevis. Tas ir kopējais tautas sentiments. Tāpēc cienu situāciju, ka pa pievadceļu varu aizbraukt kaut līdz vienjoslas ceļam. Nav mums TIK daudz braucēju, lai vajadzētu divjoslu ceļus visur. Tas pats Ķekavas apvedceļš faktiski ir tukšs.

    Asaris
    20.08.2025 17:44
    Reply to  Elektriķis

    Taisnība jau tev ir. Es tikkai skatos uz nākoti, ka Latvijā kādu dienu būs 5 miljoni iedzīvotāju un viss vēl tik priekšā. Kur ceļie noslogoti. Ražošana maza liela izplatīta pa vis valsti.

    -Johns-
    22.08.2025 10:23
    Reply to  Asaris

    Jūs laikam nebraucat ap Rīgu. Ir gan mums tik daudz braucēju. Dienas laikā apvedceļš ir viena gara auto rinda abos virzienos. 2 joslām tur bija jābūt jau pirms 10 gadiem. Poļi ir gudrāki. Visur būvē bāņus, jo saprot, ka ātrāka transporta kustība nebremzē ekonomiku. Jūs gan jau tieksiet, ka tā ir muldēšana, bet pameklējat šo teoriju par poļu ceļiem.

    Slais
    20.08.2025 20:47
    Reply to  Elektriķis

    Tad, lai tie kuri nav gatavi maksāt brauc ar autobusu, vai ievēro csn. Braukt grib, brauc lēnāk, traucē citiem, savā ziņā pārkāpj csn, bet maksāt negrib, tad kam viņi tādi vajadzīgi?

    Elektriķis
    20.08.2025 21:12
    Reply to  Slais

    Kurā vietā Latvijā ir uzstādīta ceļa zīme, kura ierobežo minimālo ātrumu? (423.)
    Savukārt šo rindiņu var “staipīt kā gumiju”:
    104.3. traucēt ceļu satiksmi, bez vajadzības braucot ar pārāk mazu ātrumu.
    Neticu ka pats brauc pa šoseju tieši ar atļautajiem 90km/h :)

    Slais
    20.08.2025 22:08
    Reply to  Elektriķis

    Pag, pag Tu jau saki runāt par izmaksām, es par – esmu gatavs maksāt.
    Smieklīgi, ka piemini ceļa zīmi, lai gan pats ļoti labi saproti par ko es šeit runāju, turklāt pats piemini atkāpes.
    Es braucu droši un pēc iespējas cenšos nodrošināt drošību arī citiem satiksmes dalībniekiem, tajā skaitā tiem kuri ir aiz manis.
    Ja vel nesaprati – paskaidrošu. Tā pat, kā es nebraucu tieši uz 90km/h, tā man netraucē tie kuri brauc lēnāk, patiesībā man neviens netraucē, bet skumji ir tas, ka daži ne tikai nesaprot, bet negrib saprast elementāras lietas satiksmes drošībā, ka atbildīgi esam mēs visi! Gan tie kuri brauc ātrāk, gan tie kuri brauc lēnāk un protams arī “teicamnieki”.

    azad
    21.08.2025 08:54
    Reply to  Elektriķis

    Papēti CSN 104.3 punktu, piezvani uz kādu atoskolu vai CSDD un pajautā, lai tev paskaidro precīzi ko šis punkts nozīmē. Tur nav nekas jāstaipa. Tu gribi no tā izgrozīt kā tev vajag un ir izdevīgāk. Mums ir tik mazs atļautais ātrums un vēl nevar pabraukt ar to. Tāpēc jau izkrīt vairāk kā puse braukšanas eksāmenā, ka pusgatavi grib tikt uz ceļa. Eksāmenā par ātrumu uzreiz dabūsi aizrādījumu, ja nebrauksi ar atļauto un tūļāsies.

    azad
    20.08.2025 21:40
    Reply to  Elektriķis

    Laikam esi satikmes ministrs, ja tā lobē esošo😂 Jēdzīgām lietām mums nav naudas nekad. Visi maksā ceļa nodokli katru gadu, bet ceļiem nekad nav naudas. Es būtu gatve samaksāt par kārtīgu šoseju pāris €, lai varu normāli braukt teiksim uz Liepāju vai Valmieru.

    Elektriķis
    20.08.2025 21:53
    Reply to  azad

    Manabalss.lv – būvējam maksas ceļus!
    Sametam katrs pa 2 EUR iesākumam :)

    azad
    20.08.2025 22:18
    Reply to  Elektriķis

    Maksājam nodoļus un kad kaut kas jābūvē, tad sametam?😂

    Karlis
    20.08.2025 15:34

    Nu nezinu. Man spidometrā ir 90, a gps rāda 88. Tu man iesaki pārkāpt likumu? Dīvains neesi?

    azad
    20.08.2025 16:23
    Reply to  Karlis

    Par šādiem neiet runa! Runa iet par tiem, ka spidometrā ir 80.

    Taskas
    20.08.2025 20:26
    Reply to  Karlis

    Likuma pārkāpšana tā nav, cp mēra ātrumu ne jau pēc spidometra. Bet jā, piekrītu tēzei – jābrauc pēc spidometra nevis gps. Tādēļ automašīnā tas ir ielikts lai pēc tā vadītos, nevis blakus lūrētu vai kalkulētu galvā starpību. Neatkarīgi ko klaigā par riteņu izmēru utt. Spidometrs autovadītājam ir tas, pēc kā jāvadās nosakot ātrumu. Turklāt 90 ir maksimālais atļautais, nevis ātrums kuru jāuztur neskatoties ne uz ko. Lai gan diemžēl nav noteikts nekur cik skaitās par lēnu. Vienam par lēnu ir 85 citam 75 katrs interpretē kā vēlas. Man nav problēmu iesēsties aiz muguras kaut ar 80km/h ja neraustās.

    azad
    20.08.2025 22:45
    Reply to  Taskas

    Kad liku tiesības man bija aizrādījums par to, ka nebraucu ar atļauto ātrumu, nepamanīju zīmi 70, bet braucu ar 55 aptuveni. Tad sanāk man nepamatoti ielika tos punktus eksāmenā? Jo 70 ir maksimāli pieļaikamais un varēju braukt kaut 30 sanāk😂 Otrs aizrādījums bija ka braucu aiz trolejbusa un itkā kavēju satiksmi. Varēju strīdēties par visu sanāk, jo kur runa par ātrumu, ja nebraucu virs atļautā man ir tiesības izvēlēties ātrumu😂
    Šis kā piemērs, ka nav te pašdarbība ar ātruma izvēli, ja atļauts 90, tad jābrauc 90 nu cik tur kuram auto tā kļūda, bet tas būs 5km/h robežās. Viss kas ir jau ap 10 zem tas jau ir zem atlautā un pārlieku lēni. Jeb tad varu pagriest to pašu par atrāku braukšanu, tur ar nevar izspriest kas kuram ir ātri un par ātru, nevar sodīt sanāk😂

    Asaris
    21.08.2025 03:08
    Reply to  azad

    Man arī kad liku eksāmēnu piekabes kategorijai Valmierā piesējējās ka es lēni braucu.

    Anson
    20.08.2025 19:11

    Latvijas teritorijas formai nav vajadzīga īsta automaģistrāle, salīdzinot ar to, daudz nozīmīgāk ir salabot tās lauku tipa grants ceļus.

    Taskas
    20.08.2025 20:29
    Reply to  Anson

    Gluži manas domas, nav jau kur skriet, visur miesti un ātruma ierobežojumi 50/70. Vidējais Talsi-Rīga braucot daudz maz stabili 90+ sanāk ~75km/h. Turklāt lielākoties attālumi nelieli…

    azad
    20.08.2025 22:48
    Reply to  Anson

    Tiem kas brauc pa savu miestu un 1x gadā kaut kur tālāk vienalga, paprasi tiem, kas katru dienu brauc savus 300-500km un kaut kur jāpaspēj, jāpiegādā kas, tie būtu priecīgi par kādu normālu lielceļu.

    -Johns-
    22.08.2025 10:29
    Reply to  azad

    Vai ap Rīgu, pierīgā, via baltica. No miesta diemžēl neredz kopējo bildi.

    Ir vārdam vieta
    21.08.2025 08:33

    Latvijā drīzāk testēs 150 EUR atļauto atlikumu tavā kontā pēc nodokļu nomaksas.

    Biteme
    22.08.2025 10:43

    Pie viena arī DUS patestēs konta atlikumu. Ir kolektīvais viedoklis, ka pēc patēriņa efektivitātes plato ap 130km/h uz augšu patēriņš būtiski palielinās. Protams, tas stipri atkarīgs no virsbūves veida. dzinēja un ātrumkārbas, bet skatāmies uz augstajiem bulciņveidīgajiem krosoveriem un…kādi secinājumi?

    Karlis
    21.08.2025 10:36

    Hmm. Tik daudz dažādu viedokļu, ka prieks klausīties.
    Interesanti, vai pie prokurora arī ir tā?
    Nez kāds ir izgājis tiesā visus līmeņus un pierādījis, ka ir jābrauc pēc spidometra 95km/h, vai arī jāiekļaujās satiksmē neskatoties ne uzko? Un rīta rasu baudot jānešās uzmanīgi vērojot waze norādīto 90km, ka tik nedot dievs nokritīs līdz 89.
    Kautkā šķiet bravūrīgi esam tikai mājās.
    Ja jau reiz tas viss traucē, ir tak līdzekļi kā to visu panākt. Var tak panākt, ka ātrums ir vismaz 110, ka zemāk zem 85 visus automāriski soda, ka 0.7 promiles ir nieki vien, utt tālāk izdomājiet kaši. Kur problēma to visu panākt legāli un nevis čīkstēt te par savu pseido tiesību aizskārumiem.
    Ja tev tas svarīgi, pacelies no dīvāna un risini. Es tici, ka izdosies. Jo var izrādīties, ka neesi viens, un ir vēl citi nesaprasti braucēji ar līdzīgu izpratni.

    KKTK
    21.08.2025 11:38

    Vispār – tas ka kaut kur ir jāsteidzas (jābrauc ātrāk) ir nabagu pazīme. :)

    azad
    21.08.2025 17:59

    Vēl viena īpatnība uz 80 braucējiem, viņi konstanti brauc tos 80 vai šoseja, vai pa ceļam apdzīvota vieta, visur iet cauri uz 80. Viņu aizstāvji pastāsties, kas saka par bīstamību un bailēm, kas ir bīstamāk ar +30 braukt pa šoseju vai ar +30 pa apdzīvotu vietu?

    Elektriķis
    21.08.2025 18:56
    Reply to  azad

    Tur nu gan Tev taisnība, tas ir pamanīts! Vēl ir tāds “sports vērot” – ja brauc aiz auto, kurš brauc ar pieņemamiem 90-100km/h un nejūti vajadzību apdzīt bet pie pirmā mazākā līkuma ir 80km/h, tad, pēc tam apdzenot, 90% tā ir “daiļā dzimuma” pārstāve :) Piedodiet par argesivitāti un sekskismu :)
    Turpinām būt iejūtīgi pret līdzcilvēkiem!

    Reklāma