Web Analytics
More
    Reklāma

    Neste Latvijā atklāj pirmo uzlādes staciju Neste My Renewable Charge

    Jaunākie raksti

    Degvielas tirgotājs Neste  paplašina savu piedāvājumu un atklāj pirmo 100% atjaunojamās elektrības uzlādes staciju Neste My Renewable Charge Rīgā, Lucavsalas 1  degvielas uzpildes stacijā, piedāvājot četras uzlādes vietas ar kopējo jaudu līdz pat 300 kW. Līdz ar pirmās uzlādes stacijas atklāšanu, Neste Latvija uzsāk lieljaudu un atjaunojamās elektrības staciju paplašināšanu esošajā Neste DUS tīklā.

    “Viens no Neste mērķiem ir padarīt ilgtspējīgu mobilitāti pieejamu ikvienam. Atklājot pirmo 100% atjaunojamās elektrības uzlādes staciju Neste My Renewable Charge Rīgā, Lucavsalas ielā, mēs ievērojami papildinām savu produktu un pakalpojumu klāstu. Tagad mūsu klientiem ir pieejama ne tikai augstākās kvalitātes degviela, bet arī iespēja ātri un ērti uzlādēt elektroautomobiļus. Šis solis aicina virzīties zaļākas nākotnes virzienā, motivējot katru izvēlēties videi draudzīgākus transporta līdzekļus un mobilitātes veidus,” norāda SIA Neste Latvija valdes priekšsēdētājs Armands Beiziķis.

    Neste plāno turpināt ieguldīt elektromobilitātes attīstībā, paredzot nākamo trīs gadu laikā investēt līdz 3 miljoniem eiro, ik gadu atklājot no trim līdz četrām jaunām uzlādes stacijām. Plānots, ka turpmāk katras nākamās jaunās uzlādes stacijas kopējā jauda varētu sasniegt 600 kW.

    Ērtas norēķinu iespējas par elektroauto uzlādi šobrīd pieejamas Neste mobilajā aplikācijā gan privātpersonām, gan biznesa sektoram par īpašu iepazīšanās cenu – 0,29 eur/kWH uz mēnesi.

    Jaunā atjaunojamās elektrības uzlādes stacija Neste My Renewable Charge ir būtisks papildinājums Neste ilgtspējas stratēģijai, kuras pamatā ir videi draudzīgas un atjaunojamas degvielas ražošana un izplatīšana. Videi draudzīgi risinājumi ir arī inovatīvo vēja turbīnu un saules paneļu uzstādīšana uz degvielas uzpildes staciju jumtiem Rīgā, kas atspoguļo uzņēmuma apņemšanos ražot tīru enerģiju savām vajadzībām.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    26 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Kaspars
    12.04.2024 13:09

    malači

    Viktors
    12.04.2024 14:04

    Kad tā “zaļā” afēra beigsies? LV vien cik 100.000-ši ir auto! Teorētiski, ja izdotos piespiest visus nomainīt un cilvēkiem brīnumaini atrastos nauda to iegādei – kur visi tos auto uzlādētu? Un kāds tur zaļais, zinot cik kaitīga videi ir akumulatoru ražošana un pārstrāde, cik kaitīgo izmešu ierīkojot uzlādes vietas, kāda izskatīsies vide apkārt. Pilnīgi pietiktu ar piem. Toyota ražošanas principu – auto ar pašuzlādes hibrīda dzinējiem!!!

    nedarata
    12.04.2024 14:07
    Reply to  Viktors

    Cik tad ir kaitīga? Ciparus studijā

    Sergejs
    12.04.2024 16:25
    Reply to  nedarata

    A 2021 study comparing EV and ICE emissions found that 46% of EV carbon emissions come from the production process while for an ICE vehicle, they ‘only’ account for 26%. Almost 4 tonnes of CO2 are released during the production process of a single electric car and, in order to break even, the vehicle must be used for at least 8 years to offset the initial emissions by 0.5 tonnes of prevented emissions annually.

    links uz pilnu rakstu: https://earth.org/environmental-impact-of-battery-production/

    tas tikai viens, ieskatam

    nedarata
    12.04.2024 16:57
    Reply to  Sergejs

    4 tonnas CO2 jau mazs cipars, man dīzelis 1.5 gados jau to sasniedz.

    xs1
    12.04.2024 15:00
    Reply to  Viktors

    Nekas, no 2025. gada sāks drātēt dīzelistus ar izgrieztiem filtriem un tad Tu redzēsi dzīves realitāti :)

    Sergejs
    12.04.2024 16:20
    Reply to  xs1

    https://www.youtube.com/watch?v=upvSCGU9TbM

    Te ar mērijumiem:
    1 auto ar aizdirstu DPF un bez
    2 auto ar strādājošo DPF un bez

    Nu un cipari arī par tiem DPF tiek pieminēti

    Asaris
    13.04.2024 23:20
    Reply to  Viktors

    Toyota pēkšņi no citas dimensijas izvilkusi auto kas pats lādējas? Jo ja kas tāds būtu atklāts, tad noteikti būtu kāds virsraksts redzēts.

    Skābene
    12.04.2024 14:55

    Atkal jau tas greenwashing marketings! :) Kā viņi dabū 100% zaļo enerģiju no kopējā sadales tīkla trafiņa, kas ir redzams bildē!?

    Sergejs
    12.04.2024 16:22
    Reply to  Skābene

    Uzliek zaļas membrānas uz vadiem kas laiž tikai zaļo enerģiju cauri.

    Skābene
    12.04.2024 16:27
    Reply to  Sergejs

    Zaļa nojume, zaļi aparāti, bet tie melnie uzlādes kabeļi tomēr nodod! :D

    Krotow
    12.04.2024 17:09
    Reply to  Skābene

    Zaļā plastmasa nav labs izolators.

    lidzsvars
    13.04.2024 11:57

    visdebilak elekteoauto joprojam ir uzlade cenas par kWh no 20 lidz 75 un ja uzlade ir par minutem bet ara ir -5 vai +25 tad daziem elektroauto uzlades jauda saruk 5 reizes un jau var maksat 200 un vairak par kWh

    parastajiem DUS nav tik astronomisku atskirubu ka par vienu elektronu

    ko nezte domaja “0,29 eur/kWH uz mēnesi” un “erti norekini” maksa tikai ar neste aplikaciju?

    Last edited 17 days ago by lidzsvars
    Kursors.lv
    13.04.2024 12:21
    Reply to  lidzsvars

    Jā, tā nu tas ir. Elektroauto uzlāde nav tik paredzama, kā ICE mašīnu uzpilde. Bet ar laiku pierod arī pie tā.

    Janis
    13.04.2024 13:09

    Ar laiku var pierast pie gandrīz visa, bet kāpēc mocīties.

    Kursors.lv
    13.04.2024 15:15
    Reply to  Janis

    Acīmredzot, ir kaut kādi ieguvumi, kas pārspēj trūkumus.

    lidzsvars
    13.04.2024 16:01

    viss kas nenobeidz padara stipraku, bet kapec tas defekts ir jaslepj no pirceja, jo sak izskatities pec max Interneta atruma telekomunikaciju reklamas.

    Kursors.lv
    13.04.2024 16:03
    Reply to  lidzsvars

    Kurš slēpj?

    lidzsvars
    13.04.2024 16:51

    kurs neslepj jo eauto loti butiski temperatura atstaj iespaidu nevien uz nobraukumu, bet ari, pie.eram “leta gala” eauto tikai kaut kados forumos nejausi izdevas atrast, ka baterijas temperatura -5 +25 ladesana iespejama tikai ar AC jaudu ja temperatura vel nokrit pieaug par 5 gradi tad baterija ladejas lidz 90% un pie -25 vai +45 ladesana vairs nenotiksot vispar.

    kaut vienam autotirgotajam saiti, kur tos datus uzrada.

    ar neste lidzigi viena DUS viena aplikacija, cita neste uzlade cita aplikacija, tads neste zalais cirks

    Last edited 17 days ago by lidzsvars
    Kursors.lv
    13.04.2024 22:16
    Reply to  lidzsvars

    Ko tu te esi sadrukājis? Šis teksts neatbilst patiesībai.

    lidzsvars
    14.04.2024 08:44

    kas tiesi neatbilst patiesibai – tas ka neste DUS Brivibas, Jurmalas gatve, Dzelzavas iela jau ir elektrouzlades vai ka baterijam ir atkariba no baterijas temperaturas reguleta ladesanas jauda un pat idealaas temperaturas gadijuma DC lidz 80% nelades ar max DC jaudu visiem elekroauto modeliem.

    https://www.neste.lv/lv/neste-degvielas-uzpildes-stacij%C4%81s-s%C4%81k-darboties-elektromobi%C4%BCu-%C4%81tr%C4%81s-uzl%C4%81des-punkti

    ja uz menesi bus 0,29€/kWh 100km <4€, tad cik astronomiska bus uzlades maksa pec menesa, jo vismaz tie 20000 privato saules bateriju sarazo saulaina diena pusi no plavinu HES jaudas par centiem.

    Last edited 16 days ago by lidzsvars
    Kursors.lv
    14.04.2024 08:55
    Reply to  lidzsvars

    Patiesībai neatbilst šie tava savārstījuma gabali:

    *) “-5 +25 ladesana iespejama tikai ar AC jaudu ja temperatura vel nokrit pieaug par 5 gradi tad baterija ladejas lidz 90% un pie -25 vai +45 ladesana vairs nenotiksot vispar” – nav patiesība par AC jaudu. Ne visiem auto patiesība par tiem 90% un nav patiesība, ka pie -25 grādiem auto vispār nelādējas. Izskatās, ka tu vispār nesaproti, ko runā par elektroauto uzlādi.

    *) “viena DUS viena aplikacija, cita neste uzlade cita aplikacija, tads neste zalais cirks” – ir viena lietotne, kas ļauj apmaksāt gan degvielas uzpildi, gan auto uzlādi.

    lidzsvars
    14.04.2024 09:15

    ok turpini dzivot sava sūnuciena un uzskatit ka guardian un tie tesla elektroauto ipasnieki ir dumjaki par tevi
    https://www.theguardian.com/technology/2024/jan/19/tesla-battery-dying-cold-weather-charging-winter

    Kursors.lv
    14.04.2024 10:00
    Reply to  lidzsvars

    Es turpināšu uzskatīt, ka manu viedokli ir jābalsta manā paša pieredzē. Un mana pieredze saka, ka tu raksti glupības.

    Elektriķis
    13.04.2024 16:38

    Labā lieta: der tā pati Nestes aplikācija, kas šķidrajai vielai.

    e-trons
    13.04.2024 16:45

    Brīnums ka Beiziķis tik vēlu sāk demonstrēt pirmo staciju, sen bija laiks.

    Reklāma