The Verge vēsta, ka Microsoft šobrīd strādā pie mākslīgā intelekta čatbota, kas darbosies Xbox platformā un servisos. Sākotnēji šis čatbots spēs palīdzēt atbildot uz dažādiem ar Xbox saistītajiem jautājumiem, kā arī vienkāršot naudas atgriešanas procesu. Respektīvi, Microsoft mēģina uzlabot automatizēto klientu apkalpošanas sistēmu.
Xbox komandas pārstāvis ir apstiprinājis, ka viņi šobrīd testē Xbox Support Virtual Agent risinājumu, kas balss un teksta formā spēs atbildēt uz dažādiem lietotāju jautājumiem. Atbildes balstīsies uz Xbox Support vietnē publicēto informāciju.
Šis ir tikai viens no mēģinājumiem iestrādāt mākslīgā intelekta risinājumus Microsoft produktos un pakalpojumos. Šobrīd notiek izpētes darbi, lai MI iespējas iestrādātu arī pašās videospēlēs, piemēram, automātiski ģenerētu vizuāļu vai pat spēļu varoņu (NPC) formā. Tāpat Microsoft vēlas ar MI risinājumu palīdzību uzlabot pakalpojumu drošību un satura moderāciju.