Nav nekāds noslēpums, ka klasiskajiem medijiem nepatīk Google, jo tā ar savām digitālajām reklāmām grauj mediju pierastos peļņas avotus. Jo kurš gan gribēs no medijiem pirkt reklāmas “pa dārgo”, ja pie Google to var izdarīt krietni lētāk? Tāpēc nav brīnums, ka mediji daudzās pasaules valstīs meklē veidus, kā tikt galā ar šo, viņuprāt, nejēdzību.
32 mediju uzņēmumi no Eiropas pagājušajā nedēļā iesūdzējuši tiesā Google par 2.1 miljardu eiro par uzņēmuma digitālā mārketinga praksi. Tiesas procesā iesaistītie mediji no Čehijas, Dānijas, Somijas, Ungārijas, Luksemburgas, Nīderlandes, Polijas, Spānijas un Zviedrijas to tieši tik tiešā tekstā pasaka – ja Google ļaunprātīgi neizmantotu savu dominējošo stāvokli digitālo reklāmu jomā, mediji varētu darboties veselīgi konkurējošā reklāmu tirgū un spētu nopelnīt vairāk naudas.
Google nepiekrīt šādiem apvainojumiem un norāda, ka sadarbojas ar mediju uzņēmumiem visā Eiropā.