Web Analytics
More
    Reklāma

    Tesla Cybertruck īpašnieks sūdzas, ka viņa lepnais auto rūsē lietū

    Jaunākie raksti

    Auto rūsēšana ir problēma no pašiem autobūves pirmsākumiem – lai ko tu darītu, fizikālos un ķīmiskos procesus neapmānīt un agri vai vēlu rūsa parādīs savu neglīto seju. Mūsu platuma grādos tā ir īpaši pazīstama problēmu uz ceļiem kaisītā sāls dēļ, bet arī krietni patīkamākos klimatiskajos apstākļos tā var būt problēma – kādam Tesla Cybertruck īpašniekam Losandželosā viņa auto sācis rūsēt lietus laikā.

    Šī modeļa īpašnieku forumos jau parādījušās sūdzības, ka uz auto virsbūves lietus laikā redzami rūsas pleķi. Kas interesanti, pat Tesla pārstāvji kādu klientu brīdīnājuši, ka tā var būt. Rūsas punktiņi parādījušies arī pēc auto mazgāšanas.

    Sūdzības ir vairākas un no dažādiem lietotājiem, tāpēc viens no viņiem paudis, ka savu auto nogādājis Tesla apkopes centrā, lai problēmu risinātu. Darbinieks piefiksējis koroziju un solījis, ka problēmas tiks novērstas, kad būs pieejami pareizie instrumenti.

    Cybertruck virsbūve ir veidota no nerūsējošā tērauda, taču nav noslēpums, ka arī tas tomēr rūsē. Kompānijas vadītājs Īlons Masks lepojās, ka auto vārda vistiešākajā nozīmē ir ložu necaurlaidīgs – tas tiešām spēj apturēt lodes pat no automātiskā šaujamieroča. Amerikāņiem tas ir pietiekami aktuāls temats.

    Tesla vēl arvien nav publiskojusi Cybertruck lietošanas pāmācību, bet noplūdusi informācija liecina, ka šo elektroauto jākopj ar lielu uzcītību. Tērauda detaļas neesot klātas ar laku vai kādu citu aizsargkārtu, nemaz nerunājot par krāsu, kas nozīmē tikai to, ka ir bez kavēšanās jānotīra putnu atstātie sveicieni, eļļa, no kokiem notecējusi sula, notriektie kukaiņi un arī uz ceļiem sakaisīto sāli. Vienvārdsakot, ir ļoti daudz lietu, kas var izraisīt koroziju un tas noteikti nav tas, par ko gribi domāt, nopērkot lepnu, n-tos tūkstošus maksājošu auto.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    13 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Andrejs
    18.02.2024 13:40

    Nerūsējošais tērauds kurš rūsē, kurš kuru apmānīja?

    Ecco!
    18.02.2024 18:06
    Reply to  Andrejs

    Tas tikai tāpēc , ka šīs sūda lapeles tā saucamie žurnālisti māk tikai pārkopēt tekstus un sūdīgi iztulkot un pašiem nav ne mazākās sajēgas par ko iet runa…

    Kursors.lv
    18.02.2024 18:09
    Reply to  Ecco!

    Nu, vispār jau runa nekur neiet ;)

    Alberts Kviesis
    19.02.2024 03:06
    Reply to  Ecco!

    Leģētiem tēraudiem ir oglekļa satura procents un citas piedevas, kā rezultātā ir savdabīga tērauda recepte, kas +/- sērijveidā atbilst ražotāja specifikācijām.
    Ķīmiskā sastāva reakciju (steigā) uz iespējamiem reaģentiem, pieļauju, ka nepārbaudīja pilnā apmērā.
    Un arī – kurš teica, ka tērauda sastāvs būs līdzvērtīgi labs vai derīgs, piemēram, pie mums LV?
    Eiropas ceļu gadījumā tas auto oksidēsies ar fragmentāriem tumši pielēkiem pleķiem. Kamuflāžu nevajadzēs..

    Juris
    18.02.2024 15:00

    Gribu redzēt, attēlus lūdzu!

    Biteme
    18.02.2024 17:52

    Paneļu biezums no sākotnēji plānotajiem 3mm ir samazināts līdz 1.4-1.8mm biezumam, bet arī šis biezums liks gaidīt vismaz desmit gadus līdz rūsa tiks cauri metālam. Praksē droši vien ilgāk. No praktiskā viedokļa nav iemeslu satraukumam, ja nu TA kasīsies klāt ar ķeksi ailē “virsbūves korozija”.

    Elektriķis
    18.02.2024 18:52
    Reply to  Biteme

    Vienīgās bažas par to, vai netīšām nav kāda elektroķīmiski nesaderīgu metālu savienojuma, kurā šis nerūsējošais izrūsēs ļoti ātri. TA būs jāpieņem jaunā realitāte: aprūsējis vēl nonozīmē ka slikts.

    Flare
    18.02.2024 19:56

    Gribētos redzēt kā šis kalpotu pie mūsu sniega sāls putras.

    Apsys+
    18.02.2024 20:45

    Ar Colu janomazgs

    Skābene
    19.02.2024 08:33

    Nerūsošo tēraudu nekrāso, jo pie tā nekāda krāsa neturās. Kas attiecas uz nerūsēšanu, tad nereti ir sanācis pamanīt, ka nerūsošā tērauda galda piederumi, kad tos izņem no trauku mašīnas, dažreiz mēdz būt ar rūsas pleķīšiem! Tā gan nav liela bēda, paberzē mazliet ar dvieli un pleķītis pazūd! Gan jau ar to Cybertruc ir līdzīgi, vienkārši nevajag mazgāt trauku mašīnā, bet tas visticamāk nav rakstīts lietošanas instrukcijā! :D

    Alberts Kviesis
    19.02.2024 09:25
    Reply to  Skābene

    Viņi piedāvā speciālās plēves pa ~$6500, kas padara auto citā tonī, kas nav tērauds.
    Avots te:
    https://www.youtube.com/watch?v=g3B12Jovs80

    Skābene
    19.02.2024 09:31

    Plēvi tak var uzlīmēt jebkurā plēves līmēšanas kantorī par 3x mazākām izmaksām.

    Sergejs
    19.02.2024 09:47
    Reply to  Skābene

    Skatoties ko līmē, ja kādu lētu ķinas vinila izstrādājumu tad ap 2k, bet aplīmēt, piemēram, Octavia ar kvalitatīvām plēvēm no 3M, LLumar vai līdzīgas klases (lieliskas aizsargfunkcijas, pašizlīdzinā ungarantēts kalpošanas laiks 8g, ja nemaldos) izmaksātu ap 4k četrus gadus atpakaļ. Nu vismaz tā man teica cilvēks kas ar šiem kvalitatīviem materiāliem strādā.
    Tā kā 6.5k par lielo Kibertraku ir tīri ok summa.

    Reklāma