Google tikko paziņojuši, ka YouTube tagad ir vairāk nekā 100 miljoni maksas lietotāju. Dati ir ņemti par YouTube Music un YouTube Premium. Šis skaitlis ir pieaudzis no 80 miljoniem maksas lietotāju, par kuriem uzņēmums lielījās 2022. gada novembrī.
Šīs nedēļas sākumā, veicot finanšu ziņojumu par 2023. gada pēdējo ceturksni, Sundars Pičai izteicās, ka Google abonēšanas bizness, kurā ietilpst arī YouTube maksas plāni, tagad ienes vairāk nekā 15 miljardus dolāru gadā. Uzņēmuma galvenais biznesa direktors Fīlips Šindlers teica, ka Premium lietotāji sniedz lielāku vērtību saviem iemīļotajiem satura radītājiem.
“YouTube Music un Premium sniedza labus rezultātus. Ikkatrs papildu Premium abonements palielina ienākumus radītājiem, mūzikas un mediju partneriem, un pašam YouTube,” viņš piemetināja.
Google pirmo reizi ieviesa YouTube Music 2015. gadā. Tajā laikā YouTube piedāvāja 9.99 dolāru mēnesī maksas abonementu Red, kas nodrošināja video skatīšanos bez reklāmām un piekļuvi Play Music. 2018. gadā Red abonements tika pārdēvēts par YouTube Premium.
Pagājušajā gadā YouTube ieviesa stingrus pasākumus pret reklāmu bloķētājiem, apgalvojot, ka šie rīki pārkāpj Google pakalpojumu noteikumus. Video straumēšanas pakalpojumos sāka parādīt brīdinājumi, ka lietotājiem ir jāatslēdz reklāmu bloķētāji, lai skatītos video.
Android īpašniekiem ir ReVanvced! Antonovkas īpašnieki atkal raud…:)
iPhone ir YoutubeRebornPlus
🫡
Kursors varētu populārzinātnisku rakstu uzcept par sociālo tīklu monetarizāciju, lai tauta apmēram saprot kas par cik.
Nu tādu kā skaidrojošo vārdnīcu veciem cilvēkiem, kas nesaprot, kā ietekmeļi tiek pie naudas. Bez ironijas. Ir daudz cilvēku, kas domā ka influenceri nestrādā īstu darbu un pārāk viegli tiek pie naudas, un tikpat cilvēku,kas domā, ka tas ir smags darbs, bez atlīdzības. Taisnība ir kkur pa vidu, loģiski.
Tātad, apmēram no līdz cik maksā infulenceru preču reklāmējumi dažādos kanālos.
Cik abonentiem vai cik skatījumiem jābūt,lai sāktu iegūt 1000€ mēnesī tiktokā, instagramā, youtube, FB etc? Varbūt arī kāds lasītājs šos jautājumus pārzin un var uzcept skaidrojošu rakstu?
Tur ir tik daudz mainīgo, ka kaut kas konkrēts nav iespējams. Katra situācija ir diezgan unikāla. Nav vienas īstas receptes sociālajiem tīkliem.
Ja domā sākt sociālos tīklus no paša sākuma kā vietu, kur nu tik pelnīs lielo naudu, tad 99% būs izgāšanās. Bez spējas radīt interesantu saturu un būt interesanta personība caur video nekas īsti nespīd. Mūsdienās arī bez palieliem ieguldījumiem tehnikā ir pavisam grūti iesākt.
Plus pieskaiti montieri, operatoru utt. jo viens cilvēks viens visu reti kad izvelk.
Jā, nekas tur nav ne ātri, ne vienkārši. Uz 9999 influenseriem kāds 1 tikai spēj izsisties, lai šī nodarbe būtu plusos. Es arī piekrītu REALAIS teiktajam, ka jāatrod kaut kāda niša vai pieeja ar ko vari būt noderīgs cilvēkiem un tikai tad var domāt par promoutēšanu.
Diezgan lielai daļai blogeru tas pats YouTube ir sevis un sava esošā biznesa popularizēšana, var teikt reklāma. No tiem ko es skatos ir pašmāju MODS un vēl viens ar auto saistīts kanāls kur autora pamatbizness ir lietotu auto piemeklēšana, bet viņš rada arī diezgan interesantas 2-4 stundu garas dokumentālfilmas par auto vēsturi, kam interesanti var paskatīties (šis par auto drošības sistēmu attīstību 7.6mil skatijumi pa 3 gadi):
https://www.youtube.com/watch?v=cnJ2GKQN-28
O, pirms uzspiedu uz Tavas saites, es tieši iedomājos par to krievu džeku. Tur nenormāli kruts production viņa video – tādi nerodas tukšā vietā.
Šis kaimiņu zemes puisis Iļdars, manuprāt, ir vēl atraktīvāks. Ne tikai stāsta, bet savos video arī vairāk ar rokām dara kopā ar biedriem (mehānika un auto elektrika). Te, piemēram, arī par auto vēsturi (BMW):
https://www.youtube.com/watch?v=dUpjOiHoej8
Uzliek kaximas statīvu par 2e un taisa tiktok live, kur cilā hanteles par rozītēm vai taisa sienu ar tualetes papīra ruļļiem un influencera karjera izdevusies :)
Ir arī tādi, un viena cilvēka kanāls var radīt interesantu saturu, bet profi (kas dzīvo no YT monetizācijas) ar tik knapu setapu neizvilks.
Grūti teikt, ir kanāli ar 10+ mil sekotājiem kur pasākums grozās ap “kas būs ja 2m3 kolas mucā iebērs 5 spaiņus mentos” (tas protams arī prasa palielus līdzekļus un safilmēts pietiekami labi). Spriežot pēc tā ka līdzīga satura filmas top visās pasaules malās tad līdzekļu netrūkst, piemērs ir šis kanāls:
https://www.youtube.com/@ItsMamix
Top Gear ir uz pusi mazāk sekotāju, zinātniski-populāri kanāli kur stāsta par fiziku vai astronomiju vēl mazāk.
Aizmirsu pajautāt, cik no 15kk sekotājiem ir skolnieki, kuri diezvai skries monetizēties cik šiem reklāmas nebāz (iphone viņiem reklamēt nav jēgas, kam ir un kuri sapņo, visi par viņu zin), respektīvi cik liela nozīmē ir sekotāju kvalitātei(maksātspējai) pie monetizācijas un vai tas kādā veidā tiek ņemts vērā soctīklu algoritmos?
“Idiokrātija” labi parādīja, no kurienes šādām tendencēm kājas aug.
Nu labi, vienmēr ir bijuši cilvēki kuru intereses aprobežojas ar sodu izpildi tirgus laukumā vai frīku priekšnesumiem.
Ir redzēti dažādi censoņas, kas ir atraduši savu nišu ar savu ieturētu stilu un nemainīgu radošā materiāla pasniegšanas veidu. Viens no tādiem dīvaiņiem ir ‘izmēģinātājs’ vector. Nekā īpaša, tomēr viņš arī nopelna ar Amazon reklāmu tiešā veidā nereklamējot šos priekšmetus (commissions earned).
Te var redzēt, kā dzīvo jūtūberis ir 21+ miljonu sekotājiem un 500 klipiņiem. Principā tas viss 2.5 gados (pirmie video viņam 2021. gadā).
https://www.youtube.com/shorts/VEWZvWPC490
Nez cik daudzi no tiem ar Argentīnas vai Indijas vpn😂