Nav nekāds noslēpums, ka Volkswagen tuvāk šīs desmitgades beigām plāno ražot elektrisku Golf. Ir apstiprināts, ka tas notiks jau līdz ar jaunās Mk9 paaudzes nākšanu tirgū ap 2027. vai 2028. gadu, mašīnai izmantojot jauno SSP elektroauto platformu. Līdz šim VW pārstāvji uzsvēra, ka elektriskā Golf ienākšana (atdzimšana) neko nemainīs attiecībā uz ID.3 un abi šie modeļi var eksistēt viens otram līdzās. Retorika Volfsburgā sāk mainīties.
Volkswagen tehniskās attīstības vadītājs Kajs Grunics sarunā ar Top Gear žurnāla pārstāvjiem skaidri licis noprast, ka tiek apsvērta iespēja atteikties no ID.3 un visas kārtis likt uz elektrisko Mk9 Golf. “Nav pietiekoši daudz vietas, lai divus, pat trīs dažādus modeļus piedāvātu vienam un tam pašam klientam. Esam sākuši strādāt pie elektriskā Golf. Mums ir skaidra ideja, ko vēlamies izdarīt, bet redzēsim, kā attīstīsies tirgus,” sarunā teicis Grunics.
Viņš gan norāda, ka vismaz kādu laiku ir iespējama abu modeļu tirgošana vienlaicīgi, taču liek noprast, ka atteikšanās no ID.3 ir iespējamais scenārijs. Nupat prezentētais modernizētais Golf, visticamāk, būs pēdējais ar iekšdedzes dzinēju, jaunajai paaudzei jau iesoļojot elektriskajā ērā. Tiesa, plāni var mainīties, tirgus attīstībai un citām pārmaiņām viešot korekcijas arī VW rīcībā. Ražotājs gan apstiprinājis, ka neskatoties ne uz ko, Golf nosaukums saglabāsies, jo tas ir daļa no VW pamatiem.
Redzēs cik tas elektrogolfs vares nobraukt no 1 uzlādes. Un par cik to tirgos. Ja spēs ielikties 400 km no 1 uzlādes ziemā pa 20-25 k€, tad aizies.
Esi paskatījies cik šobrīd maksā Golf?
Par aptuveni 10k vairāk nekā šī auto potenciālais pircējs (es arī esmu pie šiem pieskaitams) ir spējīgs/gatavs maksāt. Krotow pareizi cenu diapazonu šim auto norādija.
Pati, pati lētākā versija ar automātisko kārbu un autonomo apsildi maksā 30 593 EUR. Ja ierēķina atbalstu tad 35 000 Eur ir cenu paritāte ar iekšdedzes Golf 🤔
Mani neinteresē, cik par Golf grib uzvārīt biezovāģis un vietējie dīleri. Es norādīju vēlmes un ciparu, ko varu atļauties līzingā. Un kas IMHO attiecas uz vairumu mūsu braucēju.
Tavas vēlmes pēc 4 gadiem kaut ko tādu pa 20-25k, ar nereālistisku nobraukumu ziemā. Izklausās, ka tavām vēlmēm Golfs ir neatbilstošs sapnis. Un ir jāskatās uz budžeta variantiem.
Ja biezovāģis grib te kaut ko pārdod, lai pievelkās vietējo pircēju prasībām. Citādi viņa vieta tukša nepaliks.
Tev Dacia Spring jāpērk nevis Golfs.
ID3 tak ir diezgan liels priekš Golf tipa auto. Neredzu līdzību. Vai arī viņi taisās sabojāt Golf un taisīt tik pat pretīgu suv hibrītu?
Beidzat te aģitēt – katram savavas priekšrocības , trūkumi un vieta betbpie mums ka ierasts – idejas vārdā visu sačakarēt
Es tik ņirgšu, kad visi šie elektro auto plāni izgāzīsies un dzīvos zaļi tie ražotāji, kuri nebūs pilnībā atteikušies no IC dzinējiem. Jo šobrīd visa tā figņa ir baltiem diegiem šūta
+1 NEVIENAM NEVAJAG TO EV! (Tikai koorperācijām- peļņai) Ja es gribētu auto ar kuru var nobraukt 400…500km labākajā scenārijā ar vienu bāku, tad nemu kārtīgu 6L vai 6.5L dzīnēju un p.stos pildot ik pa divam dienām, bet te vēl lielāks gemorojs sēžot pie vada… ;)
Ja nākamo golfu uztaisīs elektrisku, bez ice dzinējiem, es teiktu, ka tas būs gals VW kompānijai :D :D :D Visi vienkarsi pārsēdīsies uz konkurenta hečbeka izmēra modeļiem.
Ņemot vērā, ka pasātam arī vairs neiet tik spīdoši, modelis ‘golf’ ir lielākais peļņas avots viņiem.. Sačakarēs šo un varēs iet pa skuju taku…