Web Analytics
More
    Reklāma

    “Burger King” ar sejas atpazīšanas tehnoloģiju piedāvā “izmērīt” paģiru līmeni un saņemt atlaidi burgerim

    Jaunākie raksti

    Gada beigas ierasts paiet vienos svētkos, kurus svinam gan ar dažādiem ēdieniem, gan dzērieniem. Citiem alkohols ir ierasta svētku galda sastāvdaļa, līdz ar to paģiras gada pēdējā nedēļā dažiem ir bieža parādība, par ko aizdomājies arī ātrās ēdināšanas uzņēmums “Burger King”. Tas nācis klajā ar visai interesantu mārketinga aktivitāti, piedāvājot klientiem Brazīlijā izmērīt savu paģiru līmeni un iegādāties tam atbilstošāko komplektu ar atlaidi.

    “Burger King” šonedēļ iepazīstināja ar mārketinga triku “Hangover Whopper”, ar ko īpašā veidā atzīmē laiku starp Ziemassvētkiem un Jauno gadu, sniedzot unikālu klientu pieredzi. Uzņēmums savā mobilajā lietotnē integrējis sejas skenēšanas programmatūru, kas izmērīs klienta paģiru līmeni. Lietotājam tikai jāskatās kamerā, un tehnoloģija būtībā novērtēs viņa izskatu, balstoties uz ko, izsniegs atlaižu kuponu atbilstošākajam un ideālākajam komplektam, kas palīdzēs cīnīties ar paģirām.

    Reklāma

    Uzņēmums informē, ka īpašā akcija darbojas tikai piegādes pasūtījumiem Brazīlijā un tā būs spēkā līdz 2. janvārim. Lai arī citur pasaulē “Burger King” restorānos šī akcija nedarbojas, ir prieks, ka uzņēmumi izstrādā šādas inovatīvas idejas un, izmantojot tehnoloģijas, sniedz pavisam unikālu klientu pieredzi.

    AvotsGizmodo
    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma