Vācu sporta auto ražotājs Porsche attīsta jaunās paaudzes Macan, kas pirmoreiz būs nopērkams elektriskā formā – mašīnai drīz jānonāk tirdzniecībā, taču Porsche spiests pārtraukt aktuālās paaudzes Macan tirdzniecību, turklāt iemesls nav tāds, kā varētu domāt.
Šobrīd aktuālais Macan nespēj izpildīt Eiropas Savienības kiberdrošības prasības, tāpēc līdz nākamā gada pavasarim mašīnas tirdzniecība tiks pārtraukta. Porsche pārstāvji norāda, ka mašīnas modernizēšana, lai tā varētu izpildīt prasības, būtu nesamērīgi dārga. Medija Autocar rīcībā esošā informācija liecina, ka ražotājam draud 30 tūkstošu eiro sods par katru pārdoto auto, kas neatbilst “UNECE WP.29” prasībām.
Tas ir nepatīkams trieciens Porsche, jo tieši Macan bija viņu vislabāk pārdotais auto Eiropā šā gada pirmajos 10 mēnešos. Jaunais Macan tuvojas sērijveida ražošanai un tas izstrādāts uz pilnīgi jaunas platformas, kas izstrādāta kopā ar Audi.
Makans brāķis, nudien!
Audi Q5 ar Piršas emblēmu.
Ir tik pāris zīmoli, kas man nesaistās ar elektro – Pagani, Ferrari – nekad nepirkšu, pat ja sāks tos ražot. Tie tā pat nav manai kabatai.
Pirkt E-Porshe vai Audi. – tas ir virs vidusslāņa.
Jebkurā gadījumā, kā jau rakstīju iepriekš, nav labākas skaņas šajā mūžā, kā auksts V8 starts.
Ko šeit piedāvā EV? Tidal super HQ ietakstu motora skaņai?
Hz ko viņi tur salaiduši dēlī? Caur Carplay un Android Auto implementācijas caurumiem var borta kompja konfigurāciju izdzēst?
Šobrīd aktuālais Macan nespēj izpildīt Eiropas Savienības kiberdrošības prasības, tāpēc līdz nākamā gada pavasarim mašīnas tirdzniecība tiks pārtraukta
Izskatās līkas rokas ir Porsche programmētājiem.
A tā “reset” mūsdienu auto ir izdarāms elementāri
Čaļi varētu tak mazliet paskatīties ko rakstāt. UNECE WP29 Nav ES prasības, tur ir krietni lielāks valstu skaits piebiedrojies. Eiropā būs no nākamā gada 7.jūlija spēkā jaunas General Safety Regulation, par ko visiem ražotājiem bija zināms jau vismaz 3 gadus.