Web Analytics
More
    Reklāma

    Kia Baltijas valstīs prezentē inovatīvo pilnībā elektrisko EV9

    Jaunākie raksti

    Sperot nozīmīgu soli ilgtspējīgas mobilitātes virzienā, Kia Baltijas valstīs prezentē inovatīvo EV9 – jauno elektrisko SUV. Izstrādāts, lai izsmalcināti apvienotu jaunākos tehnoloģiskos sasniegums ar klasē labākajām funkcijām, Kia EV9 ir gatavs no jauna definēt mainīgo elektrisko transportlīdzekļu tirgu Baltijas reģionā.

    Balstoties uz Kia unikālo Opposites United dizaina filozofiju, EV9 iemieso harmoniju starp dabas iedvesmotu estētiku un modernākajām tehnoloģijām. Šis dinamiskais, uz tehnoloģijām balstītais SUV nav tikai auto, tā ir arī nākotnes jau šodien, kas aicina cilvēkus kļūt par daļu pašreiz notiekošās mobilitātes transformācijas.

    EV9, Kia pirmais trīs sēdekļu rindu elektriskais SUV formāta flagmanis, apvieno fascinējošu braukšanu ar izcilu komfortu. Automobiļa spēkpilno, bet mierīgo stāju papildina viedi iekārtots salons, kas nodrošina patiesi relaksējošu komfortu visās trīs sēdrindās. Turklāt EV9 piedāvā lielisku 541 km sniedzamību, uz vibrācijām reaģējošu amortizāciju un īpaši izstrādātas riepas, kas mazina rites trokšņus un vibrāciju.

    EV9 ietver virkni modernu funkciju, piemēram, digitālos sānu spoguļus, durvīs integrētus rokturus un pārsteidzošu panorāmas displeju. EV9 ir pirmais modelis, kam programmatūru var atjaunināt, izmantojot jauno Kia Connect interneta veikalu. Tas nozīmē, ka šī auto īpašnieki varēs personalizēt savu mašīnu, gan atjauninot funkcijas, gan pievienojot vēlamās.

    EV9 tika rūpīgi izstrādāts, ne tikai lai izceltos ar iespaidīgu siluetu, bet arī lai veicinātu videi saudzīgu dzīvesveidu. Modelis debitē ar vairākiem jauniem materiāliem. Pirmkārt – ādas alternatīva no bio-poliuretāna, kas daļēji iegūts no kukurūzas. Otrkārt – pārstrādāts PET jeb polietilēntereftalāts un termoplastiskais olefīns (TPO), kas izmantoti priekšējā panelī un durvīs. Treškārt – salona apdares materiāli no pēcpatēriņa plastmasas atlikumiem. Ceturtkārt – paklājiem un polsterējumam lietots pārstrādāts PET un jūrā pamesti zvejas tīkli – šie jaunizstrādātie materiāli ir mīksti un rada mājīgu sajūtu.

    EV9, kas veidots uz Kia elektromobiļiem paredzētās globālās modulārās platformas (E-GMP), ne tikai sola dāsnu salona ietilpību, bet arī nosaka etalonu tālajiem braucieniem, jo ar pilnu uzlādi spēj veikt 541 kilometru. Turklāt SUV ir aprīkots ar īpaši ātru 800 voltu uzlādes sistēmu, kas sniedzamību par 239 km var palielināt vien 15 minūtēs.

    Turklāt EV9 ir aprīkots ar divvirzienu uzlādes funkciju, kas īpašnieku dzīvesveidu var pavērst ilgtspējas virzienā. Pateicoties šai funkcijai, auto var ne tikai uzlādēties no elektrotīkla, bet var arī pats būt par enerģijas avotu, respektīvi – akumulatorā uzkrātajā elektrībā dalīties arī dažādām ierīcēm vai pat kalpot par nākotnes energoapgādes risinājumu mājoklim.

    EV9 ir apliecinājums Kia apņēmībai veidot ilgtspējīgu nākotni un pārveidot mobilitāti. Būdams uzņēmuma inovāciju pionieris, EV9 piedāvā 3. līmeņa autonomo braukšanu, un tas ir piemērs inovatīvu risinājumu integrācijai automašīnā. Uzņēmuma mērķis ir kļūt par līderi ceļā uz savienotu, pilnībā autonomu bezizmešu mobilitāti.

    Kia EV9 jau ir pieejams pie autorizētajiem Kia dīleriem visās Baltijas valstīs. Pārstāvot ilgtspējīgu mobilitāti, EV9 piesaka ne tikai Kia, bet arī visas Ziemeļvalstu auto nozares pagrieziena punktu.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    16 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Skābene
    12.12.2023 09:16

    Un cena sākot no EUR 89 990. Ja man kāds pirms 5 gadiem teiktu, ka KIA maksās tādu naudu, es neticētu! Viss plūst, viss mainās! :)

    Last edited 4 months ago by Skābene
    Krotow
    12.12.2023 12:22
    Reply to  Skābene

    Interesanti kad šāda cenu politika ražotājiem sāks atkosties.

    Biteme
    12.12.2023 12:58
    Reply to  Krotow

    Aifoni maksā pusotru štuku (kas ir 5x dārgāk par adekvāta telefona cenu), bet vienalga pērk taču! Bet šeit cena tikai 2x lielāka par vidējo.

    Kursors.lv
    12.12.2023 13:00
    Reply to  Biteme

    Nu, paga, paga. Ko nozīmē teksts “adekvāts telefons” vai “adekvāta telefona cena”? Tev? Citiem? Ja citiem, tad kāpēc Tu uzskati, ka zini, cik kam ir jāmaksā?

    Biteme
    12.12.2023 14:50

    Ir vidējie tirgus cipari, tie arī visu paskaidro. Turklāt es tak nesaku, CIK un KAM ir jāmaksā – tikai konstatēju sakarību. Parādi, kur es rakstu, ka ZINU cik kam ir jāmaksā!

    Kursors.lv
    12.12.2023 15:02
    Reply to  Biteme

    Un kāds sakars Apple produktiem ar kaut kādiem “vidējiem tirgus cipariem”?

    Biteme
    12.12.2023 16:02

    Apple taču ir tirgus produkts, nevis zirgs sfēriskajā vakuumā. Tātad, to var salīdzināt ar citiem produktiem.

    Kursors.lv
    12.12.2023 16:06
    Reply to  Biteme

    Jā, ar salīdzināmiem produktiem.

    Skābene
    12.12.2023 14:34
    Reply to  Krotow

    No vienas puses KIA neasociējas ar premium auto brendu, bet no otras puses, EV tirgū jau īsti nav baigās konkurences! Pieļauju, ka tie elektriskie KIA varētu būt galvas tiesu pārāki par tiem pašiem VW EV izstrādājumiem un KIA zina ko dara. Savulaik līdzīgi bija ar lētajām riepām. Sākumā lētas, bet, kad visi pierod, ka patiesībā ir tīri ok, tā cena x2.

    Kursors.lv
    12.12.2023 14:40
    Reply to  Skābene

    Es arī atceros, kā nemaz ne tik sen Škoda plānoja sākt tirgo savu elektrisko Enyaq un toreiz tas bija dārgākais Škoda auto. Tur bija sajūta, ka paši dīlera ļaudis nav droši, ka cilvēki pirks tādas dārgas Škodas. Bet nu pērk, Enyaq izrādījās gana populārs auto. Tādējādi elektroauto ēra ļauj pakāpties jaunos cenu līmeņos arī tiem auto zīmoliem, kas agrāk neskaitījās dārgu auto ražotāji.

    Skābene
    12.12.2023 15:32

    Nu redz VW jau arī sacerējās, bet….. :)

    Raimis
    12.12.2023 11:17

    (c) Turklāt EV9 ir aprīkots ar divvirzienu uzlādes funkciju, kas īpašnieku dzīvesveidu var pavērst ilgtspējas virzienā.
    ———————
    Šis jau izskatās perspektīvi (runāju par tehnisko risinājumu, nevis konkrēto automašīnu un tās cenu). Cik saprotu , tad nepieciešama īpaša uzlādes stacija, parastā neder. Varbūt kādam ir pieredze un izmanto šādus risinājumus ?

    Biteme
    12.12.2023 11:25
    Reply to  Raimis

    divvirzienu uzlādes funkciju precīzāk būtu saukt par uzlādes un izlādes funkciju, no auto viedokļa.

    LAN
    12.12.2023 18:18
    Reply to  Biteme

    Jā – V2L. Adapteris lai pārvērstu auto uzlādes ligzdu parastā Schucko ligzdā pat laikam ir iekļauts.

    nedarata
    12.12.2023 15:19

    Tad, kad beigsies zvejas tīkli, nāksies apstādināt rūpnīcu.

    Skābene
    13.12.2023 09:50
    Reply to  nedarata

    Uzcels jaunu tīklu rūpnīcu! ;)

    Reklāma