Web Analytics
More
    Reklāma

    “X” iesūdz tiesā “Media Matters” par apmelošanu saistībā ar atbalstu antisemītiskiem uzskatiem

    Jaunākie raksti

    Aizvadītās nedēļas nogalē nākamajā nepatīkamajā skandālā attapās Īlona Maska vadītā mikroblogošanas vietne “X”. Daudzi lielie reklāmdevēji, tostarp “Apple”, IBM, “Oracle” un citi apturēja sadarbību ar “X”, jo to reklāmas esot rādītas blakus antisemītiskam saturam. Tiesa, pašam “X” par visu šo ir cits sakāmais, norādot uz apmelošanu. Uzņēmums lieki laiku netērē un iesūdzējis tiesā mediju uzraudzības grupu “Media Matters”, kuras veiktajā izpētē secināts, ka “X” reklāmas tiek rādītas blakus antisemītiskam saturam.

    Īlons Masks apgalvo, ka “Media Matters” manipulējis ar saviem atklājumiem, apzināti sekojot tikai nelielai ekstrēmistu kontu un lielo reklāmdevēju izlasei, pēc tam izvēloties gadījumus, kad abu kategoriju ziņas bija blakus viena otrai. Tas ļauj secināt, ka mediju uzraudzības grupa apzināti uzņēmusi ekrānšāviņus, kuros redzami reklāmdevēju ieraksti kopā ar antisemītisku saturu. Tāpēc Maska ieskatā “Media Matters” uzsākusi “klaju nomelnošanas kampaņu” pret “X”, lai aizbaidītu reklāmdevējus un iznīcinātu “X Corp”.

    Reklāma

    “X” izpilddirektore Linda Jakarino informējusi ka “neviens autentisks “X” lietotājs neredzēja “Apple, “Oracle” vai kāda cita uzņēmuma reklāmas blakus antisemītiskam saturam. Viņa piebilda, ka “tikai divi lietotāji to fiksēja, no kuriem vismaz viens bija no “Media Matters”. Jakarino norāda, ka organizācija redzēja reklāmas, pat ja tai bija jārada tiem piemēroti apstākļi.

    Pagaidām atliek sekot līdzi šai tiesas prāvai. Taču ir skaidrs, ka šis skandāls laupīs ievērojamu daļu “X” ieņēmumu un saasinās finanšu problēmas.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma