Web Analytics
More
    Reklāma

    Masks atklāj nedaudz vairāk informācijas par Tesla Cybertruck tehniskajiem parametriem

    Jaunākie raksti

    Elektroauto ražotāja Tesla vadītājs Īlons Masks atklājis atsevišķas detaļas par Tesla ilgi gaidīto Cybertruck modeli, viesojoties Džo Rogana podkāstā “The Joe Rogan Experience”. Cybertruck beidzot būtu jānonāk pie klientiem un tiek gaidīts, ka tas notiks vēl šogad, taču Tesla dažādus plānotos termiņus ir regulāri pārbīdījusi.

    Masks podkāstā vēlreiz uzsvēra šī projekta un mašīnas augsto sarežģītību, kas rada izaicinājumus arī ražošanā. Tāpat viņš pastāstīja, ka cer ražot aptuveni 200 tūkstošu Cybertruck vienību gadā, kad tiks sasniegta maksimālā ražošanas jauda. Prezentējot 3. ceturkšņa finansiālos rādītājus, Masks norādīja, ka ražošanas apjomu palielināšana notiks ļoti pakāpeniski. 200 tūkstoši vienību ir mazāk nekā viņš pats solīja iepriekš, runājot par 250 līdz pat 500 tūkstošiem Cybertruck ik gadu.

    Tas nav nekāds noslēpums, bet Masks vēlreiz apstiprināja, ka Cybertruck būs smags auto – tā pašmasa būs no aptuveni 2600 līdz pat 3100 kilogramiem. Tas atkarīgs no modeļa versijas. Viņš arī sola, ka Cybertruck vismaz atsevišķās versijās sprintu līdz 100km/h veiks mazāk nekā 3 sekundēs, tādu paātrinājumu solot “Beast Mode” versijā. Plašāku informāciju Tesla vadītājs solīja sniegt produkta prezentācijas pasākumā 30. novembrī.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    5 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Gundars
    02.11.2023 09:42

    A, tā tagad ir tā zaļā domāšana? 3,5t tērauda nīlzirgu triekt paātrinājumā 3sek līdz simtam. Un iekšā viens frīks dzīvsvarā ap 100kg. Pie šitās ledusskapja aerodinamikas elektrība tajā paātrinājuma sekundēs tiks patērētas kā trīsdesmit citiem nobraucot pa desmit kilometriem.
    Protams, protams, katrs dara kā grib. Bet saukt to par dabai draudzīgu pavērsienu autoindustrijā un Teslu lielīt kā pionieri šajā jomā ir mazākais demagoģija

    Biteme
    02.11.2023 10:01
    Reply to  Gundars

    Masks gan laikam nekad nav saucis šo nīlzirgu par zaļu. Visi jautājumi būtu jāadresē valstīm, kuru likumi ļauj šo te reģistrēt un izmantot uz koplietošanas ceļiem, kā izmantot un cik tas izmaksās.

    xs1
    02.11.2023 14:14
    Reply to  Gundars

    Zaļā domāšana būtu, ja būvētu vairāk AES, nevis tos likvidētu un turpinātu māžoties ar oglēm un vēju. Saule privātam sektoram ir un paliek ok. Masks par šo cik reiz jau nav runājis. Bet nu elektrība ir bizness un neviens neļaus to padarīt par lētu prieku un nekad.

    Reinis Rozitis
    02.11.2023 14:53
    Reply to  Gundars

    > Pie šitās ledusskapja aerodinamikas

    Var diskutēt par visu ko citu, bet šajā gadijumā “ledusskapim” (pikapam) aerodimamika ir diezgan laba, lai neteiktu vairāk, proti ~0.39 (un ja var ticēt un Tesla iespringtu, varot samazināt līdz 0.3).

    Salīdzinājumam vari paskatīt https://en.m.wikipedia.org/wiki/Automobile_drag_coefficient ..

    Apsis2
    02.11.2023 21:47
    Reply to  Gundars

    Aizmirsi pieminet vel cik skudras mirst izbuvejot autobanjus skumigasejina

    Reklāma