Web Analytics
More
    Reklāma

    Jaunās paaudzes Škoda Enyaq izmantos jaunu platformu un gaidāms 2028. gadā

    Jaunākie raksti

    Čehu autoražotāja Škoda elektriskā modeļa Enyaq jaunās paaudzes versija sagaidāma 2028. gadā un tiek plānots, ka tas būs pirmais Škoda modelis uz jaunas elektroauto platformas. To sarunā ar Autocar paudis Škoda izpilddirektors Klauss Celmers.

    Kā zināms, tuvāk desmitgades beigām gaidāma jaunā SSP elektroauto platforma, kas pamazām aizstās šobrīd aktuālo MEB platformu, kļūstot par Volkswagen koncerna elektrisko modeļu saimes mugurkaulu. Paredzēts, ka Enyaq būs pirmais Škoda modelis, kas uz tās konstruēts, bet vēlāk, protams, sekos arī citi modeļi. Nav noslēpums, ka Škoda tuvāko gadu laikā grasās nāktt klajā ar vēl vairākiem elektriskajiem modeļiem, taču tie izmantos MEB platformu un dažādas tās versijas.

    Nedaudz plašākā kontekstā, paredzēts, ka ap šo pašu laiku Volkswagen iepazīstinās ar jaunās paaudzes elektrisko Golf, kas aizstās pašreizējo modeli. Kas attiecas uz Enyaq, Celmers pastāstīja, ka notiek darbs pie mašīnas izstrādes, tāpēc pagaidām ir pāragri spriest, cik ļoti atšķirīgs no pašreizējā auto būs jaunās paaudzes modelis. Tiesa, ņemot vērā, ka pašreizējais Enyaq ir sekmīgs modelis, diezvai Škoda vēlēsies mainīt ļoti daudz.

    Pagaidām par SSP platformu ir maz informācijas – galvenokārt tiek runāts par to, ka tās laišana ražošanā tiek pārcelta uz vēlāku laiku dažādu iemeslu dēļ. Baumu līmenī izskanējis, ka šajā platformā VW izmantos 800V akumulatoru sistēmu, kas nodrošinās ļoti augstu uzlādes jaudu. Tāpat tiek gatavota jauna bateriju struktūra, kuru izstrādājis pats VW, kas tiks izmantota visos koncerna zīmolos.

    Koncerna valdes priekšsēdētājs Olivers Blume iepriekš izteicies, ka SSP platformā daudz vairāk dažādu detaļu būs standartizētas un identiskas visiem koncerna ražotājiem – tas samazinās ražošanas izmaksas un elektrisko mašīnu cenām būtu jākļūst līdzvērtīgām parastajām iekšdedzes dzinēja mašīnām.

    AvotsAutocar
    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma