Web Analytics
More
    Reklāma

    “Meta” Eiropā sāk piedāvāt “Facebook” un “Instagram” maksas abonementu bez reklāmām

    Jaunākie raksti

    Oktobra sākumā jau rakstījām, ka, cenšoties apmierināt Eiropas Savienības (ES) prasības par reklāmu mērķauditorijas atlasi un lietotāju datu vākšanas praksi, “Meta” plāno piedāvāt “Facebook” un “Instagram” maksas abonementu bez reklāmām. Teju pēc mēneša uzņēmums paziņojis, ka ES reģionā oficiāli sāk piedāvāt maksas abonementu, kas būs aktīvs minētajās platformās.

    Norādīts, ka pakalpojums ir pieejams visā ES. Abonementa ikmēneša cena ir 9,99 EUR par “Facebook” un “Instagram” tīmekļa versijas izmantošanu. Savukārt par mobilo versiju jāšķiras no 12,99 EUR, ņemot vērā, ka daļa naudas aiziet lietotņu veikalu piemērotajā komisijas maksā. Taču sākot no 2024. gada 1. marta par katru papildus lietotāja kontu būs jāmaksā vēl 6 EUR tīmekļa versijā vai 8 EUR mobilajā versijā.

    Abonements galvenokārt tiek piedāvāts, lai apmierinātu ES prasības saistībā ar reģionā esošajiem datu likumiem, tostarp Digitālo tirgu aktu un GDPR. Maksas abonements ir iespēja lietotājam atteikties no personalizētu reklāmu rādīšanas, balstoties uz viņa aktivitātēm un datiem platformās. Taču, ja lietotājs ir apmierināts un piekrīt, ka viņa dati tiek izmantoti reklāmu mērķauditorijas atlasei, var droši neiegādāties abonementu. Vienlaikus uzņēmums akcentē, ka nemaksājošo lietotāju ikdiena nemainīsies un esošie reklāmu rīki paliks pieejami.

    Būtiski piezīmēt, ka abonements būs pieejams “Facebook” vai “Instagram” lietotājiem no 18 gadu vecuma.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma