Volkswagen prezentē vizuāli un tehniski modernizēto T-Cross – SUV raksturīgais ārējais dizains ir uzlabots, kā arī ir jauni standarta aprīkojumā iekļauti LED priekšējie un aizmugurējie lukturi. Turklāt automobiļa salonā ir jauns digitālais instrumentu panelis, kvalitatīvāki apdares materiāli un jauna informācijas un izklaides sistēmas paaudze. Vienlaikus Volkswagen paplašinājis arī standarta aprīkojumu modelim, kuru trīs gadu laikā visā pasaulē ir iegādājušies aptuveni 1,2 miljoni klientu. Kompaktajam Volkswagen SUV arī atjauninātajā versijā ir īpaši pievilcīga cenas un veiktspējas attiecība. Jaunais T-Cross iepriekšpārdošanā Latvijā būs pieejams novembra sākumā, un tā sākumcena būs 22 900 eiro. Plānots, ka piegādes klientiem sāksies 2024. gada pirmajā ceturksnī.
Jaunais T-Cross tiks piedāvāts ar trīs ekonomiskiem turbo benzīna dzinējiem (TSI). To jauda veido attiecīgi 70 kW (95 ZS), 85 kW (115 ZS) un 110 kW (150 ZS). Iespējams izvēlēties no trīs aprīkojuma līnijām – Life, Style un R-Line. Tāpat būs pieejamas trīs jaunas krāsas – Grape Yellow, Clear Blue Metallic un Kings Red Metallic.
Daudzpusīgs un ietilpīgs dažādām vajadzībām
T-Cross salons pārliecina ar praktisku izkārtojumu un labi organizētu telpu, kurā ir vieta līdz pat pieciem pasažieriem. Aizmugurējais sēdeklis ir pārbīdāms par 140 milimetriem, bet bagāžas nodalījums ir daudzveidīgi pielāgojams. Kad visi sēdekļi ir aizņemti, T-Cross bagāžas nodalījuma ietilpība ir no 385 līdz 455 litriem, ja tas ir aizpildīts līdz aizmugurējā sēdekļa augstumam. Kad aizmugurējais sēdeklis ir nolocīts (60:40 sadalījums), bagāžas nodalījuma ietilpība ir līdz 1 281 litram. Tad tas līdz automašīnas priekšējai daļai ir 2 398 milimetrus garš, tādējādi tajā var ievietot visu nepieciešamo.
Palielināta sakabes āķa noslodze lielākai brīvībai
Volkswagen ievērojami palielinājis T-Cross sakabes āķa noslodzi – no 55 līdz 75 kilogramiem. Papildu 20 kilogrami palielina maksimālo slodzi, kas vertikāli iedarbojas uz noņemamo sakabes āķi. Tāpēc jaunais T-Cross piedāvā plašākas iespējas smagas piekabes vilkšanai. Vienlaikus tiek palielināts maksimālais atļautais velosipēdu svars, ko drīkst pārvadāt uz sakabes āķa piestiprināta turētāja – tas ir īpaši svarīgi e-velosipēdu pārvadāšanai.
Travel Assist sniedz ievērojami uzlabotu komfortu
Modernizētais T-Cross papildaprīkojumā pieejams ar Travel Assist, kas nodrošina labāku automobiļu sānu un garenvirziena kontroli. Atkarībā no satiksmes un atļautā ātruma T-Cross var kontrolēt automobiļa ātrumu ar automātisku paātrināšanos un bremzēšanu. Sistēmas robežās Travel Assist savās kontroles darbībās var iekļaut arī ātruma ierobežojumus, līkumus un apļveida krustojumus. Tajā pašā laikā Lane Assist var palīdzēt noturēt automobili savā joslā. Atjaunotais T-Cross var automātiski veikt apstāšanos un kustības uzsākšanu.
T-Cross aprīkojuma varianti
Būtiski uzlabotajā T-Cross bāzes versijā jau ir iekļauti LED priekšējie lukturi (halogēnu vietā), LED aizmugurējo lukturu kopas, dinamiskais ceļa zīmju displejs (Dynamic Road Sign Display), Digital Cockpit ar 20,3 centimetru (astoņu collu) displeju, brīvi stāvošs informācijas un izklaides sistēmas displejs (arī ar 20,3 centimetru izmēru pa diagonāli), USB-C ligzda un Park Assist sistēma priekšpusē un aizmugurē.
Augstāka aprīkojuma versijām Style un R-Line standarta komplektācijā tagad ir IQ.LIGHT LED matrix priekšējie lukturi ar pagriezienu un visu laikapstākļu gaismu funkcijām, kas T-Cross modelī tiek piedāvātas pirmo reizi. Jaunās gaismas funkcijas ietver arī sagaidīšanas un atsveicināšanās gaismas animācijas.
Divu augstāko aprīkojuma versiju modeļu paplašinātajā informācijas un izklaides aprīkojumā ir skārienjūtīgais displejs ar 23,4 centimetru (9,2 collu) izmēru pa diagonāli, 25,4 centimetru (10 collu) Digital Cockpit Pro displejs, App-Connect funkcija Apple CarPlay un Android Auto (bezvadu režīmā un ar vada pieslēgumu) un mobilā tālruņa saskarni.
Abu versiju modeļi standarta komplektācijā aprīkoti ar 85 kW TSI dzinēju. Life, Style un R-Line versijas pēc izvēles iespējams pasūtīt ar jaudīgo 110 kW TSI dzinēju, kas standarta komplektācijā tiek piegādāts kopā ar septiņu pakāpju DSG pārnesumkārbu.
Pabraucu ar 2020 izlaiduma. Nu pabriesmīga sajūta. Bet labs darba auto.
Kas nepatika?
Vakar braucu no lidostas (ar CityBee). Kaut tiem skārienjūtīgo paneļu idejas autoriem visu atlikušo mūžu būtu pieejami tikai tačskrīni un neviena fiziskā poga! Skatos, ka šim ir tas pats
Man šķita, ka dinozauri ir izmiruši jau sen, bet redz kur viens pat komentārus raksta :O
Mēs, dinozauri, gribam lai pamatfunkcijas tiktu iedarbinātas ar vienkāršu pogas piespiešanu 0.5 sekundes laikā. Nevis jāties ar ekrānu, novēršot skatienu no ceļa, pie nosacijuma ka tas ekrāns nav uzkāries, pilnai laimei. To pašu arī saka reālie auto pircēji nevis studenti-ekrānfani, tas no Alfa Romeo klientu aptaujas izriet, ja kas.
Kā arī mums patīk ziemā nevilkt nost cimdus lai bakstī tu sasalušu ekrānu: pie -15 iekāpjam, iedarbinam auto, ar pogām ieslēdzam beņķa un stiklu apsildi un klimatu pieregulējam pēc apstākļiem ar grozāmo nesaldējot pirkstus. Tikmēr ekrānu fans dursta savu sasalušo tačskrīnu ar ziliem pirkstiem.
Brīvdienās man pašam tieši sanāca, kad virsū bija ādas cimdi, uzspiest uz skārienjūtīgā ekrāna (volvo), vienīgi bez problēmām atpazina. Nebrīnītos, ja citiem brendiem ir tā pat.
Bet piekrītu, ka ir jābūt fiziskām pogām nevis viss zem skārienjūtīgā ekrāna.
Desmit marketologi tirgo divus T-Cross. Uzņēmuma vadītājs un sulaiņi secina, ka LV čābīgi pēdējos piecos gados veicas ar šī modeļa pārdošanu, attiecīgi secina – ieliksim reklāmu kaut jebkādā lapā, lai ļaudis pačolē, mož izdodas pārdot vēl arī šī gada sākuma leijerkastes (lasīt – auto ar šujmašīnas izmēra dzinēju). Paldies! Man bija prieks izbaudīt vairākas reizes šādus auto, kuriem, pret kalnu braucot, ātrums krītas. Attīecīgi – dēļ nedrošas sajūtas pie stūres un patēriņa 7-8L/100km (ar 3-4cyl, 1.0-1.2L) – paldies! Un vēlreiz paldies. Nevajag! Pilsētā no pt.A uz pt.B varētu 50/50 pietikt, bet ne vairāk. Kaut kādam City Bee der. Arī vientiešiem der. Daļā auto sadaļas lasītājiem un auto entuziastiem – arī der (99% atlaides gadījumā) 😐
Nu beidz dir.t. Protams, ka tas auto nav pilnvērtīgs ģimenes auto un nemaz par tādu arī neizliekas. Priekš pilsētas un piepilsētas pilnīgi pietiekams. Vieta iekšā ir, pilsētas režīmos motora pietiek.
Tālākiem braucieniem un ceļojumiem protams ka nepieciešams cits auto.
Tad tev šķiet ka pietiek? Un visiem pietiek, jo tu tā izdomāji?
Tizls auto par neadekvātu cenu ir un paliek tāds. Un ja auto ir ”vajadzīgs cits auto, lai būtu iespēja izmantot pārējiem gadījumiem” tad šādu drazu pirkt ir savas naudas izmešana vējā. Man ir auto, kurš der gan pilsētai, gan ceļojumiem, gan bezceļiem, tajā var komfortabli gulēt divi pieaugušie un bērns, tajā var pārvadāt visu ko dažreiz vajag pārvest, to var uzpildīt 3minūšu laikā un braukt tālāk, tas patērē vidēji 7litrus. Jo kādreiz auto ražoja inženieri. Tagad marketologi sadzejo leģendu un tad kaut ko mēģina saražot zem tā pastāstiņa, ko iesmērēt cilvēkiem uz 5gadu palietošanu oper.līzingā, jo ilgākam termiņam tā draza nav paredzēta
Laika izdomāties situāciju, ka ģimenē ir vairāk kā viens auto Tava galva nespēj, ja?
Līdz ar to viens auto ir piemērots visam, bet otrs mazāks. Ar ko brauc sieva/mīļākā….
Ja man būtu mīļākā, viņai gan neliktu braukt ar šitādu m*slu :)
Laikam vienīgais ražotājs, kurš arī mazajiem SUV turpina likt normālus atmosfēriskus 2.0 motorus ir Mazda … :)