Web Analytics
More
    Reklāma

    320 kilometri ar vienu uzlādi par nepilniem 25 tūkstošiem eiro – Citroen prezentē jauno e-C3

    Jaunākie raksti

    Francūžu autoražotājs Citroen prezentējis jaunās paaudzes e-C3 modeli, kas turpmāk būs pieejams tikai un vienīgi elektriskā izpildījumā. Ražotājs sola, ka mašīna ar vienu uzlādi nobrauks 320 kilometrus.

    Jaunais e-C3 būvēts uz Stellantis koncerna Smart Car platformas, bet tas aprīkots ar 44kWh LFP tipa akumulatoru. Kā jau rakstīju, WLTP ciklā tas nozīmē 320 kilometrus ar vienu uzlādi. Mašīnu uz priekšu kustina 113 zirgspēkus jaudīgs elektromotors, kas novietots uz priekšējās ass. Ieskrējiens līdz 100km/h prasīs 11 sekundes, savukārt maksimālā uzlādes jauda ir 100kW, kas patiesībā ir ļoti neslikti šādas cenas automašīnai.

    Vismaz sākotnēji mašīnu plānots tirgot divos aprīkojuma līmeņos, taču tas var būt atkarīgs no konkrētās valsts. Bāzes komplektācijā iekļauti LED lukturi, parkošanās sensori aizmugurē, kruīza kontrole – vienvārdsakot, viss pats nepieciešamākais. Klientam izvēloties dārgāko komplektāciju, mums parādās 17 collu lietie diski, virsbūves krāsojums divās krāsās, elektriski nolokāmi, apsildāmie sānu spoguļi, automātiskā klimatkontrole, bezvadu viedtālruņa lādētājs un vēl citi sīkumi.

    Citroen jau iepriekš neslēpa, ka vēlas piedāvāt plašām masām pieejamu elektroauto un tieši to viņi panākuši ar cenu politiku – cenas sāksies no 23-24 tūkstošiem eiro, bet labāk aprīkotā versija, visticamāk, tuvosies vai pārsniegs 30 tūkstošu slieksni. Ražotājs atklājis, ka nākamgad piedāvās vēl askētiskāku, lētāku variantu – šī vēl tapšanas stadijā esošā e-C3 versija ar vienu uzlādi varēs nobraukt 200 kilometrus. Šādā izpildījumā auto maksās 20 tūkstošus eiro.

    AvotsMotor1
    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    5 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Skābene
    18.10.2023 11:42

    Nu re, Franči ir sapratuši ko tauta vēlas! VW gan izliekas, kas nesaprot! :D

    Bils
    18.10.2023 13:49

    Feins gājiens, ielikt citrona zīmīti aplī, pirmajā acu uzmetienā MB.

    Krotow
    18.10.2023 18:11

    Ja modelim ar lielāko bateriju nomestu vēl 5k€ no sākuma cenas, būtu jau labi.

    Bats
    20.10.2023 07:36

    300km no uzlādes (vasarā) man šķiet būtu ar EK regulu jānosaka kā minimums. Tas sekmētu efeiktivitāti, liktu ražotājiem no mazāka akumulatora mēģināt izspiest vairāk kilometrus ar labākiem elektromotoriem un invertoriem, zemāku ritošo un gaisa pretestību, innovācijām akumulatoru dzesēšanas un sildīšanas risinājumos. Šobrīd visu risina ar lielāku akumulatoru. Bet Citroen centieni pazemināt EV cenas ir apsveicami.

    Biteme
    20.10.2023 08:53
    Reply to  Bats

    300km Latvijā ir pavisam citi 300km kā Alpos. Rezultāti būs ekstrapolēti no testu rezultātiem poligonā ar vidējo reljefu, vidējo temperatūru un vidējo vēja ātrumu, kas ne vienmēr sakritīs ar tavu tipisko reljefu, gaisa temp. un vēja ātrumu.

    T.i. nebūs nekādas iespējas klupt krāgā auto ražotājam ar sūdzību “samaksāju kaudzi naudas par auto, bet ar 1 uzlādi nobraucu tikai 270km”. Ja tāda iespēja būs, tad tikai ESRS sabrukuma fāzes pēdējos gados.

    Reklāma