Arvien vairāk autoražotāju aktīvi attīsta lētākus, plašākām masām pieejamus elektroauto, kas salonā nemaksā 40, 50 un vairāk tūkstošus eiro. Šim pulkam gatavojas pievienoties arī korejiešu autoražotājs KIA, kas attīsta EV2 modeli. Iecerētā sākumcena ap 30 tūkstošiem eiro.
Lielākā uzmanība pēdējo dienu laikā pievērsta EV5 elektriskā krosovera prezentācijai, kā arī demonstrētajiem EV3 un EV4 konceptiem, kas relatīvi drīz pārtaps sērijveida mašīnās, tāpēc ziņas par lētāku, vienkāršāku auto palika ēnā. KIA izpilddirektors Hons Suns Sons izteicies, ka šis topošais modelis ražotājam patiesībā ir ļoti svarīgs un tas spēlēs būtisku lomu KIA elektrifikācijas plānos – ražotājs 2030. gadā grib pārdot 1,6 miljonus elektroauto.
KIA pārstāvis gan nevēlējās izpaust sīkāku informāciju, vien norādot, ka tas būs svarīgs modelis KIA plānos Eiropā. Paredzams, ka topošais modelis tiks ražots KIA ražotnē Slovākijā.
Korejiešu autoražotājs iepriekš norādījis, ka visi viņu nākotnes elektroauto tiks būvēti uz E-GMP elektroauto platformas un tās modernizētajām versijām. Zināms, ka EV3, EV4 un EV5 noteikti būvēti uz šīs platformas, tāpēc domājams, ka tas pats notiks ar EV2. Velns slēpjas detaļās, proti, E-GMP platformai ir divas akumulatoru sistēmu versijas – šobrīd pieejamie EV6 un arī EV9 aprīkoti ar 800V sistēmu, kas nodrošina ļoti augstu uzlādes ātrumu. Nupat izziņotie EV3, EV4 un EV5 būs aprīkoti ar 400V sistēmu – tas ir lētāks risinājums, taču kompromiss ir zemāka uzlādes jauda.
Es arī gribu tādu vārdu un uzvārdus (jeb vārdus un uzvārdu) kā izpilddirektoram :)
Priekšā varēs ierausties tikai sasitot galvu un aizmugurē vispār tikai kaķis ar suni (nelielu). Superīgs prieks par 30k!
Kā cilvēki savulaik brauca pirmās paaudzes golfā, kur vietas bija mazāk? Un labi brauca.
Tūlīt sāksies stāsti no cilvēkiem, kas katras brīvdienas pavada vedot ģimeni + sievasmāti + suni + cepeškrāsni.
Paņem piekabi Viršos un sievasmāte, suns, cepeškrāns līdzi tikai tā aizbrauks :)
Piekabes noma naudu maksā, viņi teiks. Savs auto ir savs, vienmēr līdzi!
Kā 100 gadus atpakaļ cilvēki ar karietēm brauca, kur vietas bija mazāk? Un labi brauca…
Ar karietēm brauca 0.000ciktur procenti iedzīvotāju…..ar auto brauc desmitiem procentu no visiem, auto ir parasta lieta.
Lielākā daļa cilvēku ir izlepuŝi un ar lielu vēlmi izrādīties. Tādiem vienmēr būs kaut kas par maz.
Pirmais goļārs jau bija diezgan ietilpīgs, iedomājies kā bija ar beena auto, vai moci kaut kur braukt? 😁
Viss jau beigu beigās ir rocībā/izmaksās, ja ģimenē viens auto tad jau tomēr gribās kaut ko lielāku, ja šis maksā 30k un piemēram golf unītis 33k, tad nu arī man “neceltos” maksāt par šito kiu, lieta tik tāda, ka nav tāda golf EV unīša, un vispār elektro unīša par 33k. 😀
Ar paredzamo ienākumu līmeni vairumam varam paredzēt ka lietoto ICE tirgus būs aktuāls vēl vismaz gadus 30-40. Kamēr tie vāģi vēl kustēs.
30K€ vienalga nav budžeta auto. Tādam jamaksā 2x mazāk.
Tomēr jau 2023. gads, nevis 2010.
Tautas elektrovāģis EUR 10K -12K robežās šobrīd izskatītos pēc tuktuka, kas saskrūvēts kopā no diviem strāvdrāžiem + nojumīte ar pāris maināmām taburetēm/ akumulatoriem.
Pēc ekscesiem ar laikapstākļiem un jau ar patīkamu klimatu, būtu tīkams bīdeklis.
Glauna pusmūžnieku velosipēda cena.
Pirkt ciskudrilli pa 12K – tu ko?
Nu, kā tikai cilvēki netērē naudu….es nesaku, ka tas ir 12x labāks par velo kas maksā 1200, bet kā tikai cilvēki netērē naudu, īpaši tie, kam tās gana. Un kam ir skaidrs, ka pietrūks laika, nevis naudas. Nevienu nemācu dzīvot, bet man pat liekas ka tas ir jēdzīgāks pirkums, nekā pulkstenis par 100K, lai gan pirkuma iemesli varētu būt līdzīgi.
Atslēgfrāze- iecerētā cena.100% būs vismaz par pāris tūkstošiem dārgāk.
Un vēl “aptuveni”. Perfekta vieta cenas manevrēšanai