Web Analytics
More
    Reklāma

    Alfa Romeo kaļ plānus par elektrisku kabrioletu

    Foto: Top Gear

    Jaunākie raksti

    Itāļu autoražotājs Alfa Romeo pamazām gatavo plānus, lai piedāvātu savu elektrisko kabrioletu. Jāsaka, ka šobrīd tā ir tirgus niša, kurā ir neliela konkurence. Arī tad, ja skatāmies uz tuvākajos gados plānotajiem auto. Lai nu kā, šāds topošais auto ir daļa no plašākas Alfa Romeo elektrifikācijas un arī zīmola pozicionējuma stratēģijas.

    Alfa Romeo elektroauto plāni tuvākajos gados materializēsies dzīvē – zinām, ka nākamgad plānots elektrisks kompaktklases SUV, kas tehniskajā izpildījumā līdzināsies Jeep Avenger. Pēc tam sekos elektriskie aizvietotāji šobrīd aktuālajiem Giulia un Stelvio, bet pēc tam dienaskārtībā ir lielāks krosovers, kas mērķēts uz klientiem Ķīnā un ASV.

    Autoražotājs gan neatsakās no sava sportiskā mantojuma arī elektriskajā ērā un viens no plāniem nedaudz tālākā perspektīvā ir elektrisks kabriolets. “Ir vairāki Alfa Romeo aspekti no kuriem neatsakāmies – viens no tiem ir Spider (apzīmējums mašīnām ar nolaižamu jumtu), otrs ir mīlestība pret mašīnām,” sarunā ar Autocar izteicās autoražotāja produktu vadītājs Daniels Džuzafems. “Mēs gribam turpināt šīs lietas, tā ir viena no idejām un redzēsim, kā varam to realizēt.”

    Viņš skaidro, ka šobrīd Alfa Romeo finansiālais stāvoklis ir gana labs, lai varētu atļauties šādus projektus un tam ir arī pamatojums. Ražotājs gan negrasās radīt mašīnu tikai tāpēc, ka to var izdarīt – tam ir jābūt ar pamatojumu. Tiesa, šāds auto pie klientiem ieradīsies ne ātrāk kā ap 2027. gadu. Tā kā Alfa Romeo plāno pilnībā atteikties no iekšdedzes dzinēju lietošanas, eksperti jau izdara prognozes, ka šis topošais modelis izmantos Stellantis koncerna STLA Medium platformu. Uz tās jau būvēts jaunais Peugeot e-3008 un tā tiks izmantota arī elektriskajai Giulia. Iepriekš izskanējusi informācija, ka savā jaudīgākajā versijā elektriskā Giulia varētu attīstīt pat 1000 zirgspēkus, taču to visu redzēsim.

    AvotsAutocar
    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma