Web Analytics
More
    Reklāma

    “Facebook” nomainījis logo, bet tikai acīgākie varēs noteikt atšķirību

    Jaunākie raksti

    Laikā, kad daudzi uzņēmumi nāk klajā ar jaunām ierīcēm, servisiem un uzlabojumiem esošajos, arī “Meta” nolēmusi atsvaidzināt savu sociālo tīklu tēlu un ienest tajos svaigas vēsmas un krāsas. Vārds “atsvaidzināt” šoreiz būs īsti vietā, jo “Facebook” ticis pie atjaunota logotipa. Jāsaka uzreiz, ka atšķirības starp veco un jauno logo varēs noteikt tikai paši vērīgākie.

    Pa kreisi vecais, pa labi – jaunais Facebook logotips

    Skatoties uz šiem logo, prātā nāk spēle, kurš sameklēs vairāk atšķirību. Taču patiesībā atšķirības ir tikai divas – jaunajam “Facebook” logo attēlā pa labi ir tumšāk zila krāsa, kā arī “f” burtam ir daži smalki uzlabojumi.

    Reklāma

    Komentējot izmaiņas “Facebook” logotipā, “Meta” uzsver, ka mērķis bija izveidot atsvaidzinātu logotipa dizainu, kas būtu drosmīgāks, pārliecinošāks un vizuāli redzamāks. Jaunie uzlabojumi, pēc “Meta” domām, nodrošinās lielāku harmoniju visā dizainā, kas ir galvenais lietotnes identitātes elements. Tāpat tumšāk zilā krāsa nodrošina lielāku kontrastu ar “f” burtu, kas arī mazliet izmainīts un rakstāms “Facebook Sans” fontā jeb burtveidolā. Uzņēmums arī uzsver, ka “Facebook” katru dienu izmanto divi miljardi aktīvo lietotāju, kas nozīmē, ka visas vizuālās izmaiņas redzēs daudzi cilvēki.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    5 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    fufcix
    22.09.2023 12:05

    jā, tas ir būtisks uzlabojums :-)

    Pēča
    22.09.2023 12:32

    Es to pretīgo pastaļa paletes krāsu uzreiz pamanīju. Ja neredzi atsķirību, varbūt ir laiks jaunam telefonam vai datora ekranam? ;)

    Biteme
    22.09.2023 12:41

    Kas, metasprāt, ir aktīvie lietotāji?

    KKTK
    22.09.2023 16:12
    Reply to  Biteme

    Troļļu fermas.

    Ecco
    23.09.2023 09:40

    Zaebis! Esmu pats acīgākais! Ju hūū!

    Reklāma