Vācu autoražotāja Volkswagen nedienas elektroauto jautājumos turpinās – ziņas no Vācijas liecina, ka Volkswagen varētu pārtraukt elektroauto ražošanu rūpnīcā Drēzdenē, kur tika ražoti ID.3 automobiļi.
Lai arī Drēzdene nav galvenā ražošanas vieta ID.3 modelim un VW elektroauto kā tādiem, tas kārtējoreiz norāda uz problēmām, ar ko šobrīd saskaras vācu autobūves milzis. Pērn tur saražoja 6500 ID.3 vienības. Problēmas gan ir pietiekami lielas un Volkswagen apsver iespēju atlaist darbiniekus savā galvenajā elektroauto rūpnīcā Cvikavā.
Rūpnīcā Drēzdenē pilnas slodzes darbu strādā ap 300 cilvēkiem un kā ziņo vācu izdevums Automobiliwoche, viņi tiks pārvietoti uz citām struktūrvienībām. Kas attiecas uz apmēram 2000 nepilna laika darbiniekiem, viņu liktenis pagaidām nav zināms.
Drēzdenes rūpnīca Volkswagen katru gadu izmaksā ap 60-70 miljoniem eiro, Bloomberg norāda pietuvināti avoti. Tiek uzskatīts, ka atteikšanās no elektroauto ražošanas Drēzdenē ir daļa no plašākas Volkswagen stratēģijas, cenšoties samazināt izdevumus un palielināt peļņu, lai ražotājs spētu veiksmīgāk konkurēt ar citiem elektroauto ražotājiem. Apturot elektroauto ražošanu Drēzdenē, VW varētu ietaupīt ap 20 miljoniem eiro.
Volkswagen koncerna valde šobrīd aktīvi cenšas palielināt uzņēmuma rentabilitāti un peļņu, bet tieši Volkswagen zīmols pakļauts lielākajam spiedienam, lai palielinātu peļņu no katra pārdotā auto. Šobrīd gan situācija neizskatās rožaina – Tesla un ķīniešu autoražotāji nostiprinās tirgū, arī Eiropā, piedāvājot arvien konkurētspējīgākas mašīnas par būtiski labāku cenu nekā to var VW. Tāpat augstā inflācija, strauji augošā dzīves dārdzība, kā arī valsts subsīdiju samazināšanās neveicina pieprasījumu pēc Volkswagen elektriskajām mašīnām.
Nu zin, redzot jaunos pupsātus un šmiguānus, ne tikai Drēzdenē varēs vērt ciet savus cehus. ID sērija kā tāda vienkārši nav laba ne tehniski lai pa prasīto cenu būtu ta vērta un tie auto ir vispār bez jebkādas vizuālās vai emocionālās pievilcības.
Eu, nu beidz to padsmitnieka filosofiju…vizuālo u.c. baudu vīrietim sniedz sieviete, emocionālais gandarījums ir no ģimenes un panākumiem. Auto ir verķis, kas domāts lai pārvietotos pašam vai kopā ar ģimeni.
Cilvēkam nav tik daudz laika, lai apjūsmotu auto, izlietni, dārza tehniku un kas nu tur vēl ir vajadzīgs saimniecībā. Nu, var jau uzmest aci vai nevajag ko apkopt vai pielabot, bet lai priecātos par auto izskatu? Tam taču ir gleznas muzejā un kas tik vēl ne)
Nav citu vaina ka nopirki neglītu krāmu pa lielu naudu kurš tevi atstāj emocionāli tukšu :D
Tu brauc, saprotams, ar klasisku auto, uz ko visi atskatās. Nu, vismaz ar klasisko Hārliju.
Kādēļ padsmitnieku filosofija? Man tieši kādreiz kad bija 20+ šķita, ka vairāk strādājot vairāk nopelnīsi, bet izrādījās, ka tikai “uz mana rēķina” nopelna vairāk kāds cits. Dzīvē ir svarīgākas un mazāk svarīgākas “lietas”. Skaidrs, ka nemainīsi auto pret sievu, vai bērniem utt., bet tas jau neliedz izvēlēties tīkamāko no pieejamā. Un laiks, jā – tas ir pareizi jāsakārto un jābūt pietiekoši gudram, lai brīvais laiks būtu krietni vairāk par divām dienām nedēļas nogalē, tas galīgi nav viegli, bet ir iespējams. Turklāt nerunāsim par hobijiem untml. Ja tas sagādā prieku un ir iespējas nebojājot attiecības ar mīļotajiem cilvēkiem, tad tas viennozīmīgi… Read more »
Tev tāpat nav sievietes, ķīniešu zīmējumi neskaitas
Ak tad tu esi tas slimais, kas lūr iekšā pa manas guļamistabas logu))
VW pārāk ilgi cerēja, ka elektroauto tomēr vēl ir tālā nākotnē un tad attapās, ka piedāvājumā tikai eUp! un eGolfs, abi no kuriem vairs nav konkurētspējīgi. Steigā sazīmēja VW raksturīgi vispārpieņemamu ID.3, kas tehnoloģiski nav liels lēciens – tas pats eGolfs tikai ar lielāku akumulatoru un krietni lielāku cenu. Grūti pārdodams, īpaši pēc tam kad sāka parādīties īpašnieku atsauksmes ar sūdzībām par biežajām sistēmas kļūdām.
Ir ir tā. Pie kam vācu programmatūrai lietotāja interfeiss ir kaut kāds īpaši perverss. Būtu ļāvuši to taisīt tiem, kuri to prot, jau būtu daudz labāks rezultāts.
Par e-Up ir atsevišķa saruna: tauta to grib pirkt, bet VW tik lētu nav izdevīgi ražot, tirgo kā “acu zāles”.
Labi, ražojiet iekšdedzes dzinējus, tie jums ir stiprā puse