Liela daļa uzņēmumu savos produktos un pakalpojumos jau integrējuši mākslīgā intelekta (MI) risinājumus, piemēram, MI čatbotu. Ziņots, ka arī kompānija “Uber” savā pakalpojumā “Uber Eats” plāno ieviest MI čatbotu, kas lietotājiem palīdzētu ar ēdiena izvēli un pasūtījuma veikšanu.
Norādīts, ka MI čatbots lietotājiem piedāvās maltītes ieteikumus un ātrāku veidu, kā veikt pasūtījumu. Lai to spētu izdarīt, robots lietotājam uzdos dažādus jautājumus, piemēram, par budžetu, kādam ēdienam dod priekšroku utt. Kad tas būs noskaidrots, čatbots palīdzēs veikt pasūtījumu. Pagaidām nav zināms, kad “Uber” plāno palaist jauno risinājumu.
Jāpiezīmē, ka nesen “Uber” izpilddirektors Dara Khosrowshahi izdevumam “Bloomberg” atklāja, ka uzņēmums izstrādā MI čatbotu. Tiesa gan, viņš nesniedza konkrētu informāciju par to. Taču risinājuma izstrādātājs Stīvs Mozers atklāja vairāk detaļu par šo MI čatbotu. Kad tas būs gatavs, “Uber” pievienosies citām ēdiena piegādes lietotnēm, piemēram, “DoorDash”, kuras savās platformās un pakalpojumos iekļauj MI risinājumus.
Tātad, filtra vietā tiks uzdoti debīli jautājumi? Vai tiešām šim vajag AI?
Cilvēce jau ir tik infantilizējusies, ka nespēj paši ēdienu izvēlēties?
būs kā maķītī — pie katra nekomplekta pasūtījuma, kur tikai bulka ar kotleti — Would you like fries with that?