Oficiāli sākusies vācu autoražotāja Volkswagen jaunākā elektriskā modeļa ID.7 iepriekšpārdošana Eiropā. Šobrīd VW saviem klientiem iegādāties šo modeli Pro aprīkojuma versijā, bet ar vienu uzlādi šāds auto WLTP ciklā varot nobraukt 621 kilometru.
Klienti Vācijā savu ID.7 var pasūtīt, sākot no 56 995 eiro. Volkswagen norāda, ka šajā aprīkojuma versijā mašīnai ir dažādas noderīgas papildfunkcijas – papildinātās realitātes heads-up displejs, “Discover Pro Max” navigācijas sistēma, Travel Assist, līniju asistents, 360 grādu kamera un vēl daudz papildfunkciju, tāpēc varam teikt, ka auto būs diezgan labi aprīkots.
ID.7 Pro versija aprīkota ar 77kWh akumulatoru, kā arī vienu elektromotoru uz aizmugurējās ass, kas attīsta 282 zirgspēkus (545Nm). WLTP ciklā auto patērē 14,1kWh/100km, kas tad nodrošina 621 kilometru ar vienu uzlādi. Nenoliedzami, WLTP ir optimistisks rezultāts, taču reālajā pasaulē tuvoties 500 kilometriem ar vienu uzlādi būtu diezgan sagaidāms rezultāts.
Klientiem jebkurā gadījumā ir iespēja vēl vairāk papildināt savas mašīnas, izvēloties papildaprīkojuma pakotnes. Pirmās piegādes sāksies jau šā gada rudenī.
Jāmeklē veids kā importēt no ķīnas, būs uz pusi lētāk!
Varbūt pašam jāpārceļas uz dzīvi Ķīnā, tur viss ir lēti :)
Tā nu gan nav! Laukos jā, bet lielpilsētā būs pa lielam kā pie mums, ja ne dārgāk. Honkonga būs jau riktīgi pa dārgo.
Ko tik dārgi? Kur sanāk ekonomija?
VW ir kapitāli saputrojies ar id7 klasifikāciju – te sauc to par sedanu, te par fastbeku (īsti ne viens, ne otrs).
Fāstbeks nav sedana apakštips?
Fastbeks ir auto ar garu, nolaidenu jumta līniju. id7 ir nolaidena jumta līnija,bet aplam stāva un īsa, līdz ar to neatbilst fastbeka žanram (jumta slīpā daļa ir izteikti garāka par horizontālo daļu).
Savukārt sedanam ir trīs izteikti tilpumi un ja bagāžnieka vāks ir 30cm garš uz 5m+ gara korpusa fona, tad par kādu sedanu mēs te runājam.
Nuja, bet elektriskais auto jau nav jābūt skaistam vai klasiskam. Tam ir jāved cilvēki uz biroju, lielveikalu un kapsētu ar iespējami mazāku piesārņojumu un izmaksām.