Web Analytics
More
    Reklāma

    “Amazon” testē mulsinošu produktu novērtējuma sistēmu

    Jaunākie raksti

    E-komercijas gigants “Amazon” sācis testēt jaunu produktu vērtēšanas sistēmu, kas daudziem var šķist diezgan mulsinoša, pat maldinoša, jo nesniedz tiešu informāciju, cik daudziem pircējiem patīk konkrētais produkts.

    Skatoties uz produktu atsauksmēm “Amazon”, ir pierasts redzēt piecas zvaigznes, kuras atkarībā no pircēju apmierinātības ir vairāk vai mazāk aizpildītas. Taču tagad “Amazon” klienti atsevišķās valstīs redz nedaudz citādāku produkta novērtējuma attēlojumu – vienu dzeltenu zvaigznīti ar vidējo vērtējumu un kopējo atsauksmju skaitu.

    Reklāma

    Šāda sistēma pirmajā brīdī šķiet diezgan mulsinoša un neļauj skaidri saprast, vai produkts kopumā atzīts par labu vai sliktu. Piemēram, uzreiz nav redzams, cik daudz pircēju iedevuši attiecīgo zvaigznīšu skaitu. Šāda sistēma arī dod iespēju pārdevējiem vieglāk maldināt potenciālos pircējus, meklējot negodīgus veidus, kā iegūt 5 zvaigznītes, mazinot negatīvo atsauksmju īpatsvaru.

    Protams, pircējiem ir iespēja iegūt detalizētu produkta novērtējumu, uzklikšķinot uz tā. Taču tas atkal aizņem papildus laiku, un lētāku preču gadījumā daudzi, visticamāk, nopirks preci tāpat.

    Šobrīd jaunais produktu novērtējuma attēlojums manīts “Amazon” Indijas lietotnē, kā arī Vācijas tīmekļa vietnē. Pagaidām šī funkcija tiek vēl testēta, taču “Amazon” pārstāvji norāda, ka tas nenozīmē, ka tā noteikti tiks arī ieviesta.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    1 komentārs
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Name*
    21.08.2023 09:08

    Šaubos, ka tas ir mulsinoši, jo vairākās vietās tas tiek izmantots un ja blakus ir skaitlis ar zvaigzni, mēs kā lietotāji automātiski to asociējam ar vērtēšanu. Spotify, piemēram, podcast arī rāda ar skaitļiem vērtējumu un blakus ir viena zvaigznīte. IMDb ir skaitlis un blakus zvaigzne.

    Reklāma