Elektroauto ražotājs Tesla iepazīstinājis ar jaunākām, lētākām versijām saviem dārgākajiem modeļiem, proti, Model X un Model S. Tesla abiem šiem modeļiem piedāvās “Standard Range” versiju, kas ir aptuveni 10 tūkstošus dolāru lētāka nekā nākamā versija, tiesa, jārēķinās ar būtiski mazāku nobraucamo attālumu ar vienu uzlādi.
Tesla Model S šajā versijā ar vienu uzlādi varēs nobraukt 500 kilometrus EPA ciklā, bet tikai 480 kilometrus, ja par papildus samaksu tiks iegādāti lielāki diski. Salīdzinājumam, Model S Long Range ar vienu uzlādi EPA ciklā var veikt ap 640 kilometriem. Auto aprīkots ar diviem elektriskajiem motoriem, kas sniedz pilnpiedziņu, 100km/h sasniedzot 3,7 sekundēs.
Model X gadījumā tiek solīti 430 kilometri ar standarta diskiem, bet 415 kilometri ar lielajiem 22 collu diskiem par papildus samaksu. Long Range versijā Model X ar vienu uzlādi var nobraukt ap 500 kilometriem EPA ciklā.
Kā noskaidrojis medijs Electrek, gan Standard Range, gan Long Range automašīnas aprīkotas ar vienādām baterijām, taču to ietilpību ierobežo programmatūra.
Sanāk,ja nopērk standard range, tad baterija teorētiski dzīvos ilgāk par long range versiju, jo uzlāde nebūs nekad pilna?
Nu tā arī laikam sanāk…
Nav teikts, ka uzlāde nebūs pilna. Var gadīties arī, ka uzlādēsi pilnu, bet nevarēsi izlādēt zem, piemēram, 20%.
Varēs abonēt papildus nobraucamos km. Daļēja atgriešanās pie sākotnējā Renault ZOE baterijas īres principa.
Salīdzinājumā ar BMW, VW, MB Tesla izpaliek visos parametros izņemot 0-100, elektrisks motors. Šausmīgs auto ikdienas lietošanā, vismaz man.