Vai zināji, ka digitālās spēles īsti tev nemaz nepieder? Un ko darīt, ja spēles veidotājs izslēdz serverus, kas atbalsta spēles darbību? Vēl ļaunāk var sanākt, ja par spēli neliecies ne zinis, kamēr Ubisoft ņem un aizver tavu lietotāja kontu, dzēšot arī iegādātās spēles.
Ubisoft apstiprinājis, ka iespējama lietotāja kontu un tā satura dzēšana, ja kādu laiku nebūsi iegājis Ubisoft Connect kontā. Lietotājs saņems paziņojumu par Ubisoft konta dzēšanu pēc 30 dienām, ja tajā nebūs nekādas aktivitātes.
Tiek arī norādīts, ka Ubisoft e-pasts par konta dzēšanu varētu izskatīties pēc pikšķerēšanas mēģinājuma, ko lietotājs ātri vien izdzēš no pasta kastes.
Pēcāk gan Ubisoft precizēja, ka tiek dzēsti tikai lietotāju konti, kuri nav apmeklēti vismaz 4 gadus. Tāpat tiek sūtīti e-pasti ar atgādinājumu, kā arī Ubisoft uzsvēra, ka konti ar pirktu saturu netiek dzēsti.
Daži gan uzskata, ka Ubisoft paziņojumi ir pretrunā ar Ubisoft digitālā veikala lietošanas noteikumiem, tādējādi radot iespēju dažādi interpretēt notiekošo.
Vispār jau viss ir vienkārši. Viss ir geimeru kopienas iniciatīvā. Ja piepradīs ES izstrādāt likumu, ka katrai spēlei pirms tās nopirkšanas ir brīdinājums, ka šī spēle nepiederēs pircējam arī pēc tās iegādes, pazudīs jebkurš jautājums, kuram pieder iegādāta spēles kopija. Ja pārrdevējs nevēlēsies zaudēt ienākumus, tad nekādu līdzīgu info neliks, jo lietas jāsauc īstajos vārdos. Iegādāties vai abonēt, ir divas dažādas formas. Ja spēle nepieder pircējam, tad tā nav spēles nopirkšana, bet kaut kāda abonēšana, atļauja lietot ierobežotā termiņā, atļauja lietot līdz īpašnieks pēc saviem ieskatiem atcels atļauju…da saukt var kā vēlas, bet ne spēles iegāde.
tu iegādājies tiesības lietot produktu. tā ir ar visiem softiem. tev nekas nepieder. tas (licencēšana) ir padarīts legāls jau 30-40 gadus atpakaļ. tiesības atsaukt licenci ir jebkurā brīdī, ja tu pārkāp lietošanas noteikumus, kurus mūsdienās ļoti “ērti” prezentē elektroniskā formā, kuru var nomainīt kaut katru dienu. Ubisofta konta Terms of Use esi lasījis pirms tukši muldēt par iegādi?
Mēģini iedziļinājies tajā, ko rakstīju. Vai tev liekas, ja esi ielikts rāmjos 40 gadus atpakaļ, tad tas ir pareizi un tā tam ir jābūt un tā ir norma un nedrīkst būt savādāk?… vai nedrīkst pat pieļaut domu, ka varētu būt savādāk? Moš pietiek stagnēt, vecīt? Tagad ražotāji spēļu industrijā sākuši vispār feikot un laiž ārā negatavus, bagainus produktus un neviens neko, jo ātrāk gribas izbaudīt jaunu spēlīti. Arī norma? Tā jābūt? Dažus projektus vēl izlaiž beta versijā, kur pieprasa maksāt, kur pat tuvu beta nav stāvējusi… ir jēla alfa. Bet neviens jau nav teicis, ka nevar jēlu alfu nosaukt par betu un uzlikt ceņņiku…jo tak pircējs ir pamuļķis, vai ne?
Ar elementāriem soļiem var pārsvērt šūpoles uz patērētāja pusi. Pāris punkti patērētāju aizsardzības likumos un viss. Ja patērētāji klusē, tad kā jau pats minēji, patērētāju jāj jau 40 gadus. ;)
Tāpēc man likās, kur tik grūti atjaunot kontu, un kad tas izdarīts, kapēc tās divas spēles pazudušas..
Visticamāk lielākai daļai spēlētāju par šiem kontiem jau sen aizmirsies :)