Ķīniešu autoražotāja BYD vadītājs Vangs Čuanfu aicinājis Ķīnas autoražotājus apvienoties un “sakaut vecās leģendas”, viņam uzsverot, ka ir pienācis ķīniešu autoražotāju laiks, norādot, ka ķīniešu tauta vēlas redzēt Ķīnas zīmolus kļūstam par starptautiskiem spēlētājiem.
BYD ir viens no galvenajiem Tesla konkurentiem Ķīnas tirgū, turklāt ražotājs ambiciozi un gana sekmīgi spējis paplašināties arī Eiropā. BYD patriotiskais video raisīja plašu uzmanību Ķīnas sociālās saziņas vietnēs, taču vēlreiz atgādināja par to, ka visi šie ražotāji savā starpā ir niknākie konkurenti.
Uz šādu aicinājumu pozitīvi reaģējuši NIO un Li Auto vadītāji, taču citi brīdina, ka šādi video var piesaistīt papildus uzmanību no citu valstu regulatoriem. Nav noslēpums, ka ķīnieši ļoti vēlas iekarot savu vietu pasaules auto tirgū. Īpaši tas attiecas uz Eiropu, kur Ķīnas autoražotājiem jāsadzīvo ar anti-dempinga noteikumiem.
Tiesa, ne visi Ķīnas autoražotāji par šādu uzsaukumu ir sajūsmināti. “Great Wall Motors” galvenais inženieris Vans Juanli savā ierakstā vietnē Weibo paudis, ka šādā brīdī Ķīnas autoražotāji nevar būt vienoti, viņam norādot, ka sirdīs saglabājas rūgtums vienam pret otru. Nav noslēpums, ka autoražotāji Ķīnā iesaistījušies tā saucamajā cenu karā, samazinot savu automašīnu cenas un cenšoties izspiest konkurentus.
Līdzīga stratēģija un saukļi savulaik bija arī huawei! :)
Ja ne pindosu vara pār googli, tad Huaweis sen butu sakavis ne tikai androīdus, bet arī puvišo ābolu !
Tabletes aizmirsies ieņemt?
Jā jā, dogoņim da peregoņim. Atdursies paši savā sarūkošajā strādnieku skaitā, kur pat represijas vairs nelīdzēs.
Nu bet ķīniešiem ir problēmas ar r dizainu un ergonomiku , un ja viņi sasniegs Eiropas līmenī tad cenas būs apmēram vienādas.