Iespējams, Apple kārtējo reizi spēlē spēlītes ar ierīču labošanu, jo atklājies, ka nemaz nav tik vienkārši nomainīti iPad ekrānu. Arī aizstājot ar citu oriģinālo ekrānu ne!
Mazā problēma atklājusies, kad Lielbritānijā kāds klients vēlējies nomainīt daļēji saplēstu iPad ekrānu. Kopā ar daļēji sasisto ekrānu Apple Pencil strādājis korekti. Bet, pēc ekrāna aizstāšanas ar cita tā paša modeļa ekrānu, ar Pencil vairs nav bijis iespējams novilkt taisnu līniju. Jāpiebilst, ka donora iPad bijis ar citu kaiti, bet veselu ekrānu.
Bijušas aizdomas, ka Apple ar jau sen zināma mikroprocesora palīdzību kaitē neautorizētu servisu darbībai. Pēcāk tas arī esot pierādījies.
Šobrīd zināms, ka ekrānu maiņa ir problemātiska 5. un 6. paaudzes iPad Pro, kā arī 3. un 4. paaudzes 11 collu modeļiem.
Kam tad pieder ierīce, ja pēc katras detaļas maiņas jāprasa apple akcepts?
Izlasi tekstu mazajā drukā))
Ābols ir *Impji, to noliegt nevar, bet …
* Gandrīz visiem ražotājiem mainot ekrānu u.c. daļas tiek veikta kalibrācija. Dažas ierīces pret neveiktu kalibrāciju ( jeb “common” settingiem ) ir mazāk jūtīgas, citas – korekti darboties nespēs.
Mainot detaļas ar krūmu metodi – nevajag brīnīties ka kkas nedarbojas.
* Kur garantija, ka “donors” bij ar oriģinālo ekrānu? Vizuāli vesels vēl nenozīmē, ka tas ir tehniski darba kārtībā. un protams arī ekrāna mainītāju roku taisnums un veiksme kko nesajāt, jau tā ne-vienkāršajās mūsdienu konstrukcijās…