Elektroauto ražotājs Tesla turpina gatavošanos Cybertruck laišanai tirgū, tikmēr saskaitīts, ka klienti jau rezervējuši 1,9 miljonus vienību Cybertruck. Pirms dažām dienām Tesla vadītājs Īlons Masks izteicies, ka pieprasījums ir ļoti liels.
Iepriekš izziņoti Tesla plāni paredz, ka gada laikā var saražot 375 tūkstošus Cybertruck. Tas ir brīdī, kad ražošana notiek ar pilnu jaudu, tomēr, uzsākot jauna modeļa ražošanu, vienmēr paiet laiks līdz tiek uzņemti apgriezieni. Ja rezervāciju skaits atbilst patiesībai un visi tie, kas mašīnas rezervējuši tās tiešām arī pirks, tad šobrīd veiktu jaunu pasūtījumu izpildei vajadzēs gaidīt aptuveni 5 gadus. Iepriekšējais teikums ir svarīgs, jo Cybertruck var rezervēt, iemaksājot 100 dolāru depozītu. Reāla auto iegāde seko pēc tam, bet rezervācija vēl nenozīmē, ka mašīna tik tiešām tiks nopirkta.
Cybertruck ražošana notiek Gigafactory Texas rūpnīcā, bet iespējams, ka šo modeli varētu ražot arī jaunajā rūpnīcā Meksikā. Masks arī norādījis, ka Cybertruck aprīkots ar lielu skaitu jaunām tehnoloģijām. Ir acīmredzams, ka šis auto nelīdzinās nekam citam, kas šobrīd nopērkams, bet Masks skaidro, ka arī tehniski Cybertruck nelīdzinās nekam citam.
Tiem rezervācijas datiem vispār nav nekādas vērtības. 100$ uz 60 000$ dārgu auto. + vēl tie 100$ ir fully refundable.
Kā viņus taisās reģistrēt? Tiem brīnumiem tak nav deformācijas zonas priekšā un tas brīnums ir bīstams gājējiem. Jeb viņi būs kā speciālā tehnika, vai traktori?
Domā Asv, Ķīnā, Indijā, Latino un Āfrikā kādam uztrauc EU izstrādātie drošības noteikumi ? Tie tirgi summāri ( jeb interesantāki ) ir daudz lielāki par EU un ne tuvu tik strikti uz šīm prasībām.
Nu ar ASV tā gluži nav. Tur citreiz ir pat interesantākas prasības nekā EU, par piemēru savulaik bija likums kā bamperiem jāizskatās – pie Lamborghini Countach pieliktie kluči reti stilīgi izskatijās -)).
Latino un Afrikā mērķa auditorija šo braucamrīku diez vai būs baigi spējīga apmaksāt
Mērķauditorija ir cilvēki ar lieku naudu un tādi ir visur. Gan jau arī Kolumbijas un Zimbabves humanitārie fondi un pieaugušo skautu organizācijas tādus iegādātos, ja būtu nopērkams. Nav taču noslēpums, ka cilvēki ar naudu labprāt pulcina ap sevi piekritējus, apvienojot tos zem skaistiem lozungiem.
Primāri Cybertruck visticamāk ir izgājis esošās Asv drošības prasības un esošie ražošanas apjomi ne tuvu nodrošinās katram gribētājam pat Asv tik pie kārotā dzelža … un kuram vispār vairāk tā Eiropa ir interesanta … visās frontēs skābekli griež ciet …
Nu es jau par to pašu ka vairāk ASV domāts, vismaz iesākumam, jo tur pikapi tradicionāli ir populārāki nekā EU un amerikāņiem gaume savādāka (kaut gan manis pēc dizains ir neviss biedējošs bet netradicionāls un interesants)
Butu saglabājis 400 Teslas akcijas kas man bija 2013 gadā (ap 2000 pašreizējās) iespējams norirktu, Rīgas ielām tīri ok izskatās – gan luksoforus augšā var redzēt, gan klirenss apmalēm pietiek, gan pa bedrēm labāk kā ar Octavia braukt -)
Tā ir kaut kāda specifiska domāšana – lai redzētu luksoforu, jāsēž augstu. Apstāties pirms baltās līnijas neesi mēģinājis? ))
Visu laiku to daru, ja esmu pirmais pie krustojuma tad apstājos pirms baltās līnijas kā tas paredzēts. Tikai nez kāpēc bieži tie luksofori ir uzkarināti tā ka tos tādā gadijumā neredzi no auto tipa manas Octavia, javadās pēc taurēšanas no aizmugures vai jālokās kā jāņtārpiņam -).
Toties šim kibertrakam priekšējais stikls ir līdz jumta vidum un šadai mūsu specifiskai ceļa infrastruktūrai tas labi noderētu (jo paskatīties kā ir pie kaimiņiem Igaunijā mūsu ģejatjeļi nemācēs). Ja kāds nesaprata tad tas daļēji joks bija.
lai iešņauktu?
Neko viņš nav izgājis un mūsdienās bez kraštiestiem tirgus ir slēgts gan ASV, gan ES.
Masks atbrīvosies no putniem un kardināli izmainīs pikapa izskatu. Ir sajūta, ka šim bezjēdzīgajam verķim nav lemts nonākt tautās.
Drošvien lielākā daļa spekulantu.
Fan base un harisma, uz tā tas viss balstīts. Un tas ir tas ko es kategoriski nenovērtēju Teslā savulaik
kāda puse stabili ir gan rindas pārdevēji, gan mazākumā sevišķi bagātie “nolikšu 60k, pārdošu par 120k”.