Web Analytics
More
    Reklāma

    Volkswagen zīmola vadītājs ierosina īstermiņa izmaksu iesaldēšanu, prognozējot grūtu posmu tuvākajā nākotnē

    Jaunākie raksti

    Volkswagen zīmola izpilddirektors Tomass Šēfers tikšanās laikā ar citiem augsta ranga Volkswagen darbiniekiem aicinājis veikt īstermiņa izmaksu iesaldēšanu, lai samazinātu ražotāja samilzušās izmaksas. Šēfers brīdina, ka šis ir pēdējais brīdinājuma zvans un ražotājam priekšā stāv grūti laiki.

    “Mēs daudzus gadus izmaksām ļaujam būt pārāk augstām,” menedžmenta tikšanās laikā izteicies Šēfers. Viņš plāno samazināt tēriņus līdz šī gada beigām, kas ir daļa no plašāka izmaksu samazināšanas plāna visā koncernā. Volkswagen pagājušajā mēnesī izziņoja “Accelarate Forward” plānu, kas veidots, lai uzlabotu biznesa rādītājus.

    Šis jaunais plāns ir galvenā prioritāte visam Volkswagen zīmola menedžmentam un tiek plānots, ka tas VW zīmolam ļaus palielināt ieņēmumus par aptuveni 10 miljardiem eiro. Ražotājs arī koncentrēsies uz savu pieprasītāko modeļu ražošanu, bet samazinās dažādu variantu un opciju sarakstu. Šis nav nekāds jaunums un to ievieš arī citi ražotāji. Ideja ir vienkārša – samazinās papildopciju saraksts, ko var izvēlēties klients, šīs opcijas tā vietā sapakojot kā dažādas aprīkojuma versijas. Tādā veidā samazinās ražošanas sarežģītība, palielinās efektivitāte, krīt izmaksas. Volkswagen gan ir citas problēmas – lai arī gada pirmajā pusē ražotājs piegādājis vairāk nekā 320 tūkstošus elektroauto un tas ir kāpums pret pagājušo gadu, Volkswagen tirgus daļa Ķīnā ir samazinājusies un tas ir slikti.

    Ķīna nodrošina aptuveni 40 procentus no VW ieņēmumiem, taču Volkswagen kontrole pār šo tirgu pamazām sāk izslīdēt no pirkstiem, uzlabojoties vietējo autoražotāju piedāvājumam. Volkswagen pagaidām ir lieli neizpildīto pasūtījumu saraksti un tas nedaudz maskē kopējās pieprasījuma problēmas. Ražotājs ir izziņojis, ka zemāka pieprasījuma dēļ jāsamazina ražošanas apjoms un jāatbrīvojas no darbiniekiem.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    6 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Gundars
    18.07.2023 11:31

    Nu tā ir -iztapšana katra vēlmēm maksā naudu. Ja gribi īpaši personalizētu uzvalku, ej pie skrodera un viņš individuāli strādās ar tevi, bet tas maksās x5. Ja gribi cenu vidējo tirgū pērc veikalā, izvēloties no tā ko piedāvā. Katrai precei sava klientūra. Un tas pats ar auto -tā katram individualizētā auto paka nevar būt lēta un pilnīgi noteikti to nevar atļauties vairums pircēju

    Skābene
    18.07.2023 11:33

    Ja VW tirgotu savus ID3 par tādu pašu cenu kā Ķīnā, tad VW nebūtu problēmu ar pieprasījumu un pārdošanas apjomi augtu debesīs! Kaut gan VW ķīnā ir zaudējis cenu karu! ;)

    Uldis
    19.07.2023 09:17

    Beidzot nāk pie prāta ar aprīkojumu pakām. Japāņi šo jau sen ir vienkāršojuši, piem. Subaru – vienam modelim viens vai divi dzinēju veidi, 3 aprīkojuma līmeņi un neliels krāsu skaits.
    Vienmēr taču paliek dažādi specializētie servisi aftermarket aprīkojumam (audio, līmplēves, ādas šuvēji, u.c.) priekš tiem kuri negrib samierināties ar “standarta”.

    Last edited 9 months ago by Uldis M.
    Sergejs
    19.07.2023 10:38
    Reply to  Uldis

    Te drīzāk būs vajadzīgs aftermarket serviss kas liekas kaitinošas figņas izņems laukā -) Un ja ražotājam ir ielikta cena papildopcijām tad jau ir izrēķināts ka tas viņam atmaksājas, tātad stāsts par vienkāršošanu uz pakotnēm ir par to ka tirgos pa lielāku naudu piebāztu ar opcijām kuras 99% nav vajadzīgas. Škodas Octavia pašreiz ir spilgts piemērs: bija vairāka līmeņa komplektācijas un cipars bik virs 20k, tagad tikai Elegance un cipars pie 30k, turklāt to ko man vajag vienalga papildus vēl jāpērk…
    Variants paņemt komplektāciju kur nav neka lieka priekš manis un piepirkt klāt papildus vajadzīgas opcijas bija tas kas piesaistija VAG automobīļos un ko arī izmantoju. Protams tas prasa nedaudz laika un smadzeņu kustināšanu, toties tiec pie tā ko tieši tev vajag, nevis pie tā ko marketologs stum tev rīklē ar visiem “bells and whistles”.

    Uldis
    19.07.2023 11:37
    Reply to  Sergejs

    Jā un nē. Reizēm ar tām fīčām ir tā ka mēs nenojaušam ka tā mums vispār ir aktuāla kamēr nepamēģinām vai nepierodam – pēc tam saproti ka bez tās vairs nevari iztikt. Esmu spēlējies ar VAG konfiguratoriem un ja saķeksēju visu ko uzskatu par sev nepieciešamu, gala cena salec vismaz 2x lielāka par bāzes cenu. Viss protams atkarīgs no cilvēka un viņa prasībām pret auto. Izlepušākam ir izdevīgāk paņemt kaut ko no definēto komplektāciju augšgala. Personīgi man (primārais ģimenes) auto nav iedomājams bez ādas salona (lai vieglāk tīrāms), pilnpiedziņas, labas audio sistēmas, LED gaismām, automātiskajām distances un bremzēšanas sistēmām, u.t.t. Tam pašam Subāram bāze un pilnākā komplektācija parasti atšķirass par kādiem 10k, un pilnajā viss jau ir. VAGam es nekad neierakstītos 10k papildaprīkojumā.

    Sergejs
    19.07.2023 12:07
    Reply to  Uldis

    Ar fīčām ir tā kad apetīte rodās ēdot, piekrītu un paša pieredze to rāda. Personīgi parasti piekomplektēju ko no drošibas un lietošanas komforta, tipa apsildāma vējstikla vai papildus spilveni aizmugurē. Bet tādu fīču kā panorāmas lūka, kas prospektos skaisti izskatās, man ar piemaksu neiesmērēs, nepatīk kad saule pakausi cepina, sūdi ekšā lido kā arī uz putnu kakām lūkoties (bet nu kādam var būt arī cits viedoklis).
    Laba audiosistēma sanāk tad kad aizbrauc skaņas izolāciju ielikt (pēdējiem diviem auto tas tika darīts), tad visparastākā bāzes skaņas iekārta paverās savādāk jo nekas negrab un “nepirž” pat pie maks skaņas un ir gan basi gan augstās frekvences. Protams ja vēl tam pa virsu paņem skaņas sistēmu augstāka līmeņa tad efekts būs pilnīgāks, kā jau visiem kompleksiem risinājumiem.
    Bet nu personīgi man ir skumji ja nebūs iespēju izvēlēties pašam ko es gribu sev automobīlī un par ko negribu izmest naudu.

    Reklāma