Web Analytics
More
    Reklāma

    “Facebook” būs vajadzīga lietotāju atļauja personalizētas reklāmas rādīšanai Eiropas Savienībā

    Jaunākie raksti

    Jāsaka tā, ka Eiropas tirgus kompānijai “Meta” ir diezgan apgrūtinošs. Nupat noskaidrojās, ka “Meta” jauno “Twitter” alternatīvu “Threads” vēl nevarēs palaist Eiropā privātuma nosacījumu dēļ. Vēl viens nepatīkams jaunums Marka Zakerberga vadītajai kompānijai ir tāds, ka “Meta” būs jāierobežo personalizēto reklāmu rādīšana lietotājiem Eiropas Savienībā (ES).

    ES tiesa ir nolēmusi, ka “Meta” platformai “Facebook” būs jāsaņem lietotāju atļauja pirms vismaz dažu personalizētu reklāmu rādīšanas. “Meta” pagaidām nav komentējusi šo tiesas lēmumu.

    Reklāma

    Būtiski, ka “Meta” jau iepriekš pārsūdzēja ES gada sākumā pieņemto lēmumu uzņēmumam uzlikt 390 miljonu eiro sodu sakarā ar prasību, ka “Facebook”, “Instagram” un “WhatsApp” lietotājiem jāpieņem personalizētas reklāmas, lai varētu izmantot šīs platformas. ES tiesa uzskata, ka “Meta” šādā veidā ir pārkāpusi Vispārīgās datu aizsardzības regulas noteikumus, nelikumīgi pieprasot lietotājiem sniegt reklāmu mērķauditorijas atlases datus, lai varētu izmantot šīs lietotnes.

    Īrijas Datu aizsardzības komisija toreiz norādīja, ka veids, kā “Meta” lūdza atļauju izmantot lietotāju datus, bija nelikumīgs. Konkrētāk, brīdī, kad lietotājs reģistrējas “Instagram” vai “Facebook”, viņam tiek lūgts piekrist platformas noteikumiem, kas ietver arī nosacījumu par datu sniegšanu personalizētām reklāmām. Līdz ar to, lai vispār izmantotu šīs lietotnes, lietotājam nekas cits neatlika, kā piekrist šādai datu apstrādei un uzņēmuma politikai.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    5 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Zefīrs
    06.07.2023 11:13

    Nepiekrītu un nepiekritīšu.

    Sergejs
    06.07.2023 13:36
    Reply to  Zefīrs

    Personalizēta reklāma. Tas ir kad man vajag putekļusūcēju es paskatos internetā kas kur un pa cik, nopērku un tad man gogels, bings un meta pusgadu reklāmas ar putekļusūcējiem rādīs (ja adblock nestrādās tā būs realitāte) kas man absolūti vairs neinteresē?
    Reāli neatceros, vai kaut reizi ir bijis tā ka reklāma man tiešām ko interesantu un vajadzīgu ir pati pastāstijusi. Parasti kad kaut ko vajag tad vienkārši meklēju un atronu, bez kaitinošas un uzbāžigas reklāmas.
    Bet nu ja tās reklāmas kaut cik ierobežos būšu priecīgs

    Krotow
    06.07.2023 14:32

    Facebook/Meth reklāmām vajag tikai vienu – lielu sarkanu pogu “EjTuDi…”, kas reklāmu tūlīt aizver un aizvāc no ekrāna.

    Last edited 9 months ago by Krotow
    Bumbulis
    06.07.2023 23:44

    Lai es atvērtu FB, viņiem būtu man jāpiemaksā.

    Gmb
    07.07.2023 14:45

    Stilīgi un moderni ir izdzēst visas šīs aplikācijas laukā!

    Reklāma