Web Analytics
More
    Reklāma

    Renault Rafale ir jaunais autoražotāja kupejkrosoveru flagmanis

    Jaunākie raksti

    Francūžu autoražotājs Renault iepazīstinājis ar savu jauno kupejkrosoveru jeb “coupe-SUV” – tam dots nosaukums Rafale, bet Renault nekautrējas nākt klajā arī ar gana skaļiem apgalvojumiem – šis auto ir radīts, domājot tikai un vienīgi par braukšanas prieku.

    Šis jaunais modelis ir daļa no Renault plāna “Renaulution”, ko pirms pāris gadiem ieviesa valdes priekšsēdētājs Luka de Meo. Plāns paredz ievērojami modernizēt Renault zīmolu un jau esam iepazinuši vairākus šī plāna augļus – Arkana, Austral, arī moderno Megane elektroauto. Tagad kārta pienākusi lielākiem auto jeb “D segmentam”, te nu tad ienākot Rafale.

    Reklāma

    Tas ir pilnīgi jauns modelis Renault piedāvājumā, kas tapis uz Renault-Nissan-Mitsubishi alianses izstrādātās CMF-CD platformas. Auto ir 4,71 metru garš, 1,61 metru augsts un tam ir 2,74 metrus liela garenbāze, kas nozīmē, ka vismaz idejiski aizmugurē sēdošajiem vajadzētu būt lielam vietas daudzumam. Auto vismaz sākotnēji būs pieejams ar E-TECH Hybrid jaudas agregātu ar kopējo sistēmas jaudu 200 zirgspēki – tajā apvienots 1,2 litru trīscilindru dzinējs ar 130Zs un divi elektromotori. Viens no elektromotoriem ir novietots starp iekšdedzes dzinēju un ātrumkārbu, savukārt otrs elektromotors savāc bremzēšanas enerģiju un sniedz papildus jaudu paātrinājuma laikā Auto braukšanu vienmēr uzsāks elektriskajā režīmā un zem vadītāja sēdekļa novietots pavisam neliels 2kWh akumulators, kas īsu distanci ļaus nobraukt tikai elektriskajā režīmā vien. Autoražotājs gan nesniedz informāciju par veiktspējas parametriem.

    Interesants ir 300Zs modelis, kas tiek solīts nedaudz vēlāk – tajā tiek izmantots tas pats jaudas agregāts, kas šajā 200Zs versijā, taču tam ir atšķirīga aizmugurējā ass ar atsevišķu elektromotoru. Noprotams, ka tas būs plug-in hibrīds, kas elektriskā režīmā varēs nobraukt ap 50-60 kilometriem.

    Jaunais Renault modelis tirdzniecībā nonāks nākamgad, bet pašlaik vēl turpinās pēdējie šasijas attīstības darbi. Pagaidām nav zināms, cik maksās šis jaunais Renault modelis.

    AvotsAutocar
    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    1 komentārs
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Ciba
    20.06.2023 14:57

    Dikti līdzīgs pežo īpatnim.
    Un ka tik sporc te nebeidzas ar īsāku, bet tikpat nejūtīgas, stūres iekārtas uzbāšanu.
    Dzinējs ekonomisks australī, bet jāskatās kāds būs 300zs versija. Smaga visdrīzāk. Hibdrīda 200zs nav
    tie paši benzīna 200zs.

    Reklāma