Web Analytics
More
    Reklāma

    “Amazon” izmanto mākslīgo intelektu, lai apkopotu pircēju atsauksmes par produktiem

    Jaunākie raksti

    E-komercijas platforma “Amazon” arvien vairāk saredz mākslīgā intelekta (MI) iespējas un tagad sākusi izmantot šo tehnoloģiju, lai apkopotu pircēju atsauksmes par produktiem.

    Uzņēmums šo atsauksmju kopsavilkuma funkciju ieviesis ar domu, ka tādā veidā uzlabos iepirkšanās pieredzi. Plānojot iegādāties konkrēto preci, pircējam vairs nebūs jātērē laiks un jālasa simtiem atsauksmju. Parasti tas ir diezgan laikietilpīgs process, it sevišķi, ja runa ir par salīdzinoši dārgu produktu, kura gadījumā tomēr gribas uzzināt citu pircēju pieredzi.

    Reklāma

    Šobrīd MI ģenerētie pircēju atsauksmju kopsavilkumi pieejami atsevišķiem “Amazon” platformā tirgotiem produktiem un pagaidām aktīvi tikai mobilajā lietotnē. Attiecīgās atsauksmes beigās arī norādīts, ka to ģenerējis MI. Pats “Amazon” nav sniedzis nekādu publisku paziņojumu par jauno funkciju, taču iepriekš uzsvēris, ka “ievērojami iegulda līdzekļus, lai integrētu ģenerējošo MI visos savos biznesos”.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma