Xbox Games Showcase ietvaros CD PROJEKT RED ir izziņojis savas atvērtās pasaules RPG tipa videospēles Cyberpunk 2077 paplašinājumu ar nosaukumu Phantom Liberty.
Šajā paplašinājumā mēs atkal varēsim spēlēt kā saiberpanks V un šoreiz mūsu uzdevums būs izglābt ASV prezidentu, kura lidaparāts notriekts virs Night City bīstamākā rajona – Dogtown. Izziņotajā treilerī varam redzēt, ka šis darbiņš nebūs ne vienkāršs, ne garlaicīgs un aktīvās cīņas būs caurvītas ar spiegu un politiskajām spēlītēm.
Phantom Liberty izveidē atkal ir piedalījies daudzu iecienītais aktieris Kianu Rīvss, savukārt FIA aģentu Solomonu Rīdu ierunās ne mazāk zināmais un cienītais aktieris Idris Elba. Viņam, starp citu, tā nebūs pirmā pieredze ar videospēļu ierunāšanu, jo Elbas balss ir dzirdama arī tādās spēlēs kā NBA 2K20 un Call of Duty: Modern Warfare 3.
Cyberpunk 2077: Phantom Liberty no 26. septembra būs pieejama PC (GOG, Steam, Epic Games Store), kā arī Xbox Series X | S un PlayStation 5 konsolēs un to iepriekšpasūtīt var jau tagad. Lai spēlētu Phantom Liberty paplašinājumu būs nepieciešama oriģinālā spēle un CD PROJEKT RED ir sagatavojis abu spēļu komplektu.
Šis būs super. Nevaru sagaidīt.
Un būtu vērts pieminēt, ka spēle kopumā saņems ļoti daudz izmaiņas, kas spēli padarīs vēl labāku un interesantāku.
Bet šis nebūs pārāk lēti, 29,99€.
Cerams ka negļukos tik ļoti kā oriģinālais CP :)
Nopirātošu, jo par broken mēslu nav jēgas maksāt
Kam tad mēslu spēlēt pirmām kārtām?
Lai redzētu, vai tiešām tik liels mēsls
Mhm, sen kā spēle ir jau salabota un šobrīd šādi teksti pat tuvumā nav objektīvi. Spēle var nepatikt saknē, lokācija/tēma/utml, vairāk izklausās kā iemesla meklēšana, lai attaisnotu to, ka negribi maksāt par spēli/spēlēm. Youtube ir pietiekoši daudz materiāla, lai saprastu kas ir un kas nav šobrīd ar spēli.
Man vispār (uz PC) nebija nekādu dižo problēmu ar šo spēli ļoti ātri pēc tās izlaišanas brīža.
Same here, izgāju uz PC ļoti īsi pēc spēles iznākšanas. Nekādas baigās problēmas nejutu, vismaz neko tādu, kas man traucēja izbaudīt spēli.
Lielākās problēmas bija uz bāzes vecajām konsolēm. Es izspēlēju ar PS4 Pro, regulāri bija zilie ekrāni, bet pati spēle kopumā strādāja tīri okay. Tad 2.reizē jau izspēlēju PS5 versiju un ragad sekos 3.reize. Jā, PC noteikti bija stabilākā platforma sākumā, it sevišķi, ja bija diezgan sakarīgs PC.
Vismaz CDPR nepameta projektu gaisā, veltīja laiku, lai salabotu un vismaz kaut cik uzlabotu savu sabojāto tēlu. Jaunais video treileris ir diezgan iespaidīgs.
Jā, nu ne velti Sony šo spēli uz laiku aizvāca no sava veikala. Bet kopumā, protams, tas bija traks sākums. Bet es arī piekrītu viedoklim, ka CDPR malači, ka atrisināja visas būtiskās problēmas un turpina darbu pie šīs fantastiskās spēles.
Fantastiskas no stāsta aspekta vai spēlītes mehānikas aspekta?
Stāsts. Videospēlēs mani visvairāk piesaista tieši stāsts.
Un vienīgā spēle, kur Sony deva iespēju veikt Refund. Vēl joprojām Sony brīdina, ka šī spēle nebūs laba pieredze uz standarta PS4 .
Vienīgā spēle, ko esmu nopircis pie izlaišanas (ne pa steam atlaidēm), godīgi sakot pat nenožēloju, man gāja bez problēmām uz mana vecā kompja ar i5 4690 un GF1660Ti.
Problēma bija, ka spēle bija overhaipota un daudzi nezin kapēc bija sadomājušies, ka tas būs kas vairāk kā “Deuss Ex in sandbox” , plus izlaist next gen spēli uz vecajām konsolēm arī nebija prāta darbs. Ja būtu bijis PC/new gen only, tad arī tehniski nebūtu bijis tik traks kopējais iespaids.
Bet jā, gaidu, kad būs DLC, lai var vēlreiz iziet.
Nevis sadomājušies, CDPR paši stāstīja cik bagātīga būs spēle, cik sarežģītas sistēmas būs spēlē. Kā piemērs viņi reklamēja, ka policija būs pavisam kas cits. Ka būs iespējams “sadraudzēties” ar viņiem/ uzpirkt, lai viņi pievērtu acis utml. lietas. Gadiem viņi haipoja aigšā spēli, ko reāli devi nebija spējīgi uz ūvēt un pēc tam jau investoru dēļ izlaida spēli, kura nebija gatava.
Nemaz nerunājot, ka spēles veidošanā ir bijuši vairāki nopietni restarti, kā piemēram pirmsākumos Keanu Reaves nebija nemaz paredzēts kā personāžs.
Bet pat ar to visu spēles atmosfēra ir lieliska jau no pirmās dienas, kvesti un saistītās lietas ir bijušas ļoti saistošas un pēdējo 3 gadu laikā uzlabojumi būs spēli padarījuši ļoti atraktīvu.
Sadomājušies gan .. jo ja mēs dzīvojam reālā pasaulē, un esam pieredzējuši vismaz dažas spēļu izlaišanas, ir diezgan labi zināms, ka tas ko sola nekad neatbilst gala produktam. Tu vnk saproti virzienu un viss.
Tas kā daudzās spēlēs sola unikālu karti un random karti, kas ir katru reizi pa jaunu ģenerēti. Skan forši .. bet realitātē, vairāki kartes bloki, no kuriem sastiķē ģenerātors karti, ar listi ar encounters, kas tur var notikt, kas biški šiftojās .. teorētiski, jā katram apraksts ir savādāks, kartes ir ķipa savādākas, so var teikt ka unikāls .. bet reāli, izspēlē 10 reizes un saproti, ka tas ir vnk same shit, vnk cita konfigurācija, kas ko nedaudz pamaina, bet labāka kvalitāte būtu bijusi no handmade costum kartes, kas būtu bijusi detalizētāka.
Tas kā lietas darbojas spēlēs vai jebkurā citā industrijā un tas kā to pasniedz marketings, ir divas pilnīgi dažādas lietas.
Cik stundas vidēji nepieciešamas, lai “izietu” to spēli?
Tas jau katram individuāli, pildīt tikai galvenās misijas, vai pildīt kopā ar papildus misijām vai vēl iziet visu karti. Pirmajā reizē es izgāju visu, kas bija pieejams, tā kā tur aizgāja virs 100h. Ja tikai stāstu grib, tad tur jau ir ap 20-30h.
Ļoti cerams, ka Cyberpunk 2077 uztaisīs arī kā filmu, cik noprotu, tad ideja ir. Filmai nenoliedzami ir potenciāls, galvenais lai nesačakarē ideju kā tas bieži notiek.
Nu, šis sižets jau uz to pusi arī lika aizdomāties.