Web Analytics
More
    Reklāma

    Starptautiskajā programmēšanas hakatonā “HackCodeX” Rīgā uzvar risinājums skolu izvēlei bērniem

    Jaunākie raksti

    Aizvadītajā nedēļas nogalē vairāk nekā 200 Eiropas IT nozares talanti pulcējās Rīgā, Hanzas Peronā, jau otrajā starptautiskajā programmēšanas festivālā “HackCodeX”. Hakatona ietvaros 43 komandas sacentās par labākā risinājuma izveidi, izstrādājot risinājumus vienam no pieciem programmēšanas izaicinājumiem.

    Kā vēstī organizatori, HackCodeX hakatons un to papildinošā vienas dienas konference “HackCodeX Forum” ir platforma programmētājiem un tehnoloģiju entuziastiem, lai tīklotos, apmainītos zināšanām, izaicinātu sevi, kā arī apgūtu jaunas prasmes. Hakatona ietvaros dalībniekiem tika dotas 48 stundas, lai izstrādātu risinājumu kādam no sniegtajiem izaicinājumiem. Šajā laikā dalībniekiem bija pieeja noteiktiem partneru datiem un viņiem tika sniegta arī starptautiska mentora palīdzība.

    ReklāmaAdvertisement

    Par labākā risinājuma autoriem žūrijas un dalībnieku balsojuma kopvērtējumā tika atzīta komanda “SkolaGuru”, kas izstrādāja rīku, kas palīdzētu vecākiem izvēlēties labāko skolu savam bērnam, balstoties uz tā interesēm, kā arī citiem faktoriem. Komanda saņēma Microsoft Arc Touch Mouse un Jabra Elite 7 Active austiņas no galvenā balvas atbalstītāja uzņēmuma “28Stone”, kā arī biļetes uz starptautisko hakatonu “Junction”, kas norisinās Somijā.

    Izaicinājumu izveidot rīku, kas palīdzētu veikt labāko izvēli par skolām, izvirzīja Izglītības un zinātnes ministrija kopā ar “EPAM Systems”. Šo izaicinājumu, ņemot vērā tikai žūrijas balsis, uzvarēja komanda WhereToStudyNext.com, kas aicina veikt lēmumu par skolas izvēli, izmantojot datus par skolu sniegumu, novērtējumu mācību metodoloģijai un pieejamajām iespējām, kā arī individuālus vērtējumus.

    Starptautiskā IT uzņēmuma “Emergn” izaicinājumā izmantot mākslīgā intelekta modeļus, lai palīdzētu veidot iekļaujošu vidi cilvēkiem ar īpašām vajadzībām, “Emergn” izvēlējās divus uzvarētājus. Komanda “T3mplate” izstrādāja fizioterapijas aplikāciju, kas izmanto mākslīgo intelektu, savukārt komanda “Eye Get It” palīdz runu pārvērst attēlos, lai vieglāk komunicētu cilvēkiem ar uztveres traucējumiem. “Eye Get It” komanda saņēma arī Latvijas Investīciju un Attīstības Aģentūras īpašo balvu kā idejai ar lielāko startup potenciālu.

    Izaicinājumu izveidot rīku, kas, izmantojot mākslīgo intelektu, ļautu strādāt efektīvāk, izvirzīja uzņēmums “Atea Global Services”. Šo izaicinājumu uzvarēja komanda “DigiTex”, kas iemācīja mākslīgajam intelektam atpazīt svarīgu informāciju no dažādiem papīra dokumentiem, čekiem vai attēliem, lai veicinātu dokumentu digitalizāciju. Iesācējiem draudzīgajā “Ubiquiti” un “Riga TechGirls” izaicinājumā kā labākā ideja tika atzīts “ConsiderUsed” risinājums, kas palīdz atrast lietotas alternatīvas jūsu meklētajām precēm, veicinot apdomīgu preču patēriņu un lietu atkārtotu izmantošanu. Papildus “GameChanger Audio” izvirzītajā mūzikas izaicinājumā uzvarēja komanda “GPR”, kas strādāja pie risinājuma, kas reāllaikā atskaņojot mūziku spētu noteikt atbilstošās toņkārtas. Kā min organizatori, šogad vairākas komandas pēc pasākuma vēlējās turpināt sadarbību ar izaicinājumu veidotājiem, lai apzinātu iespējas attīstīt savas idejas.

    Starptautiskais hakatons “HackCodeX” tika organizēts ar mērķi padarīt Rīgu par aizraujošu galamērķi jauniem talantiem un veidot tehnoloģiju kopienu, kuras centrā ir sadarbība un koprade. “HackCodeX” organizē inovāciju vadības uzņēmums “Helve” ar mērķi attīstīt inovatīvus risinājumus un veicināt sadarbību starp tehnoloģiju uzņēmumiem un jauniem talantiem. Pasākums rada iespēju veidot starptautiskas sadarbības, attīstot pašmāju tehnoloģiju kopienu un iezīmējot Rīgu kā aizraujošu galamērķi jaunajiem tehnoloģiju talantiem. “HackCodeX” atbalsta IT tehnoloģiju un pakalpojumu sniedzējs “Atea Global Services”, daļa no “Atea” grupas, IT uzņēmumi “Emergn”, “Ubiquiti Latvia”, “MyDEAC” un “28Stone” kā arī Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra ar Eiropas Reģionālo Fondu atbalstu.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma