Web Analytics
More
    Reklāma

    Goodyear nodrošinās oriģinālās riepas jaunajiem Volkswagen ID. Buzz elektromobiļiem

    Jaunākie raksti

    Goodyear nodrošinās oriģinālās riepas jaunajiem Volkswagen ID.Buzz un ID.Buzz Cargo. Tie ir modernizēti klasiskā Volkswagen kempera formas un stila elektiskie transportlīdzekļi. Tiem ir 77 kWh akumulatoru komplekts, kas nodrošina nobraukumu līdz aptuveni 400 kilometriem. Šos rādītājus palīdz sasniegt Goodyear riepas, kas izstrādātas, lai pēc iespējas samazinātu rites pretestību, vienlaikus nezaudējot veiktspēju.

    “Esam gandarīti, ka Volkswagen ir izvēlējies tieši mūs kā oriģinālo riepu piegādātāju jaunajiem modeļiem. Ar trīs pieejamiem riepu veidiem mēs nodrošinām visas automobiļu ražotāja izvirzītās prasības. Īpašu uzmanību esam pievērsuši rites pretestības samazināšanai. Tā kā elektrifikācija ir viens no Goodyear stratēģijas pamatvirzieniem, mums ir plašs riepu klāsts, kas piemērots elektromobiļu vajadzībām un veiktspējai,” stāsta Goodyear pārstāvis Hanss Vrijsens.

    Jaunajiem Volkswagen transportlīdzekļiem Goodyear kā oriģinālo aprīkojumu nodrošinās vasaras, ziemas un vissezonas riepas: Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5, UltraGrip Performance+ un Vector 4Seasons Gen-3.

    Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5 riepa tiek izvēlēta jaunajam Volkswagen transportlīdzeklim tās augstās vadāmības kvalitātes sausos un slapjos laikapstākļos dēļ. Riepa būs pieejama 18 collu diametrā. Dažādos testa braucienos tai ir piešķirtas dažādas godalgas, ņemot vērā riepas efektivitāti slapjos laikapstākļos. Tai piemīt īpašības, kas nepieciešamas elektromobiļiem, vienlaikus radot komfortu un samazinot troksni salonā.

    Goodyear UltraGrip Performance+ nodrošina optimālu veiktspēju uz sniega un ledus, vienlaikus saglabājot spēcīgu saķeres līmeni uz sausa ceļa. Riepa būs pieejama 18 un 20 collu diametrā. Tā ir izstrādāta, izmatojot tehnoloģijas, kas nodrošina īsu bremzēšanas distanci sniegotos laikapstākļos, optimizētu protektora nodilumu, kā arī tā samazina akvaplanēšanas risku. Kā daļa no Goodyear plašā ziemas riepu klāsta UltraGrip Performance+ riepa ir aprīkota ar 3PMSF (Three Peak Mountain Snowflake) apzīmējumu, kas apliecina tās atbilstību ledus un sniegotiem apstākļiem.

    Vissezonas risinājumam Goodyear piedāvās Vector 4Seasons Gen-3 riepu. Tā būs pieejama 235/60R18 izmērā (priekšējā daļā) un 255/55R18 izmērā (aizmugurē). Riepa piemērota tiem, kuri vēlas vispusīgu veiktspēju jebkuros laikapstākļos. Šim riepu modelim arī ir 3PMSF apzīmējums.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    17 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Karlis
    24.05.2023 14:39

    Un riepas cena??

    Sesks
    24.05.2023 14:41
    Reply to  Karlis

    Arī orģināla !

    Karlis
    25.05.2023 00:29
    Reply to  Sesks

    Sailun riepas derēs?

    Kursors.lv
    25.05.2023 07:28
    Reply to  Karlis

    Protams, ka derēs. Tas ir mīts, ka elektroauto vajag kaut kādas īpašākas (dārgākas) riepas.

    Biteme
    25.05.2023 08:42

    Riepa ir viena no vismazāk novērtētajām auto daļām. Palielinoties auto svaram, tā pati riepa kas paredzēta vieglākam auto, varbūt kalpos, bet nebūs optimāli piemērota. Baterijas sverot ~450-900kg. 70 litru degvielas bāka ar degvielu sver…cik? 80-90kg?

    Kursors.lv
    25.05.2023 08:44
    Reply to  Biteme

    Cik sver iekšdedzes dzinējs un transmisija? Kad visu šo novienādo, tad elektroauto beigās nemaz nav TIK būtiski atšķirīgi svara ziņā.

    Krotow
    25.05.2023 09:35

    Pēdējā laikā populārie ap-viena litra iekšdedzes dzinēji nemaz tik smagi nav. Tur visu novīlējuši līdz minimumam. Taču visumā doma pareiza. Bija svēruši un atraduši ka tā paša auto modeļa EV versija ir apmēram par 100 kg smagāka par iekšdedzes versiju. T.i. auto svaram klāt nāk viens labi paēdis ambālis. Ja aizies jau nesen piesauktie īstenojušies uzlabojumi auto bateriju konstrukcijā, kur tās pašas ietilpības baterijas kļūs par 20..40% vieglākas, iestāsies paritāte.

    Biteme
    25.05.2023 10:05

    Es neatrodu cik sver degvielas un elektrisko dzinēju aptuvenie ekvivalenti, bet meklējot par EV svaru, virsraksti nomācošā daudzumā ir šādi

    Why electric cars are so much heavier than regular cars
    Electric cars tip the scales at noticably higher weights than ICE vehicles
    EVs are heavier than comparable combustion models
    Will the extra weight of EVs vs. ICE vehicles worsen road …
    Fun fact: electric cars weigh more than gas-powered cars.
    Electric cars are sometime so heavy they risk crushing …
    America’s new weight problem: Electric cars

    Vislabāk būtu salīdzināt modeļus kas ir abos izpildījumos, bet saprotams ka labākajā gadījumā būs +- līdzīga izmēra auto nevis tas pats modelis.

    Reinis Rozitis
    25.05.2023 11:46
    Reply to  Biteme

    > Vislabāk būtu salīdzināt modeļus kas ir abos izpildījumos, bet saprotams ka labākajā gadījumā būs +- līdzīga izmēra auto ..

    Nu piemēram XC90 un EX90 – atšķirība ir ~1 tonna (XC90 pilna masa (2,6-2.7T) ir mazāka, kā EX90 pašmasa (2.8T) (nerunājot par pilnu, kas tuvojas C kategorijai :)).

    Last edited 10 months ago by Reinis Rozitis
    Kursors.lv
    25.05.2023 14:51
    Reply to  Reinis Rozitis

    Un tad atkal ir Hyundai Kona elektriskā (1535 kg) un Hyundai Kona hibrīds (1453 kg).

    Biteme
    25.05.2023 16:12

    The lightest version of the Hyundai Kona weighs 1,259 kilograms.

    Jā, atšķirība nav TIK liela kā nāk prātā lasot virsrakstus. Tomēr tie ir 275kg. Kas ir pilns salons cilvēku. Svars kā tāds EC nav problēma, jo elektriskais motors velk labi arī smagu auto, vienīgi tas ir jābaro un tā ir slodze mehāniskajai daļai. Plus arī riepām. Kā nespeciālistam man šķiet, ka kaut kādu izturīguma rezevi piekares daļām un riepām vajadzētu gan, salīdzinot ar vieglāku auto. Daudz atkarīgs no ceļiem, kā jau zinām no vecajiem vācu auto puslīdz labā stāvoklī, kas sāka prasīt remontu pabraucot pa mūsu ceļiem. Jauniem auto 3-5 gadus nekādiem kreņķiem nebūtu jābūt.

    Sergejs
    26.05.2023 15:17
    Reply to  Biteme

    Velk ta velk, bet fiziku neviens nav atcēlis un lai masu iekustinātu vai sabremzētu jāpatērē enerģija un jo smagāks jo vairāk enerģijas vajag lai paatrinātos un vairāk enrģijas ar -zīmi lai sabremzētos. Kā arī lielāks spiediens uz ceļa virsmu, kas galu galā rezultējas lielākā nodilumā. Nu un tā tālāk un joprojām

    Biteme
    26.05.2023 15:20
    Reply to  Sergejs

    Tiešo to es augstāk rakstīju. EV ir jauda un ātrums, bet tas nes līdzi savus izdevumus.

    Sergejs
    26.05.2023 15:12

    Ja no hibrīda izņemt elekroauto sadaļu tad Elektro/ICE būs ap 1.4

    Biteme
    24.05.2023 17:32

    Ņemot vērā, ka EV ir smagāks, tad liela nozīme būs tieši riepām lai gan auto turētos uz ceļa, gan pietiekami deformētos sānmala (elektrības ekonomija un komforts), gan arī kalpotu 3-4 gadus (psiholoģiski nav viegli mainīt riepas katru gadu), atliek cena…to gan pārāk neregulēsim – lai ir, kāda nu tā sanāk.

    Arčiņš
    25.05.2023 18:45

    Atšķirība svarā ir, un arī mainīsi riepas nevis reizi trijās sezonās , bet reizi divās. Savas CONTINENTAL ECOCONTACT 6 es pamanījos pārdurt ar asu akmeni, kas vēl joprojām man šķiet neiespējamā misija . Tāpēc ražotājiem ir jādomā par riepām kas ir paredzētas tieši e auto, jo nepietiek tikai ar XL bortiem un Ecco marķējumu.

    Kursors.lv
    25.05.2023 21:40
    Reply to  Arčiņš

    Šīs nedēļas podkāsta epizodes ierakstā šovakar tieši runājām par riepu tēmu un Māris Gaugers mani pārliecināja, ka ir vērts šādām mašīnām pirkt tām paredzētās riepas :) Svētdien varēsiet noklausīties Māra argumentus, kas mani pārliecināja.

    Reklāma