Web Analytics
More
    Reklāma

    BMW valdes priekšsēdētājs kārtējoreiz kritizē Euro7 izmešu standartu ieviešanu

    Jaunākie raksti

    BMW valdes priekšsēdētājs Olivers Cipse kārtējoreiz asi kritizējis gaidāmos Euro7 izmešu standartus vieglajām automašīnām, kas stāsies spēkā 2025. gada vasarā. Cipse kritizējis testēšanas sistēmu, kas neatbilst reālajai pasaulei, vienlaikus radot milzīgu spiedienu uz autoražotājiem.

    “Es neliekuļošu – tas, kā tas ir plānots šobrīd, tas vienkārši nestrādās,” BMW ikgadējās tikšanās laikā teicis uzņēmuma galva. “Domāju, ka katrs no jums var atbildēt pats sev uz šo jautājumu – cik bieži jūs braucat augšā kalnu pārejā ar pilnu gāzi, -7 grādu temperatūrā ar pilnībā piekrautu mašīnu un velkot piekabi? Mēs vēlamies panākt saprātīgu Euro7 regulējumu, kas palīdzēs uzlabot gaisa kvalitāti pilsētās,” izteicies Cipse.

    Reklāma

    Cipse ir viens no tiem autonozares pārstāvjiem, kurš aizstāv iekšdedzes dzinēju lietošanu un uzskata, ka visu kāršu likšana uz vienu tehnoloģiju, proti, ar akumulatoriem darbināmiem elektroauto, ir riskanta. BMW attīsta dažādus risinājumus – viņi strādā pie ar akumulatoriem darbināmiem elektroauto, līdzšinējiem modeļiem sevi labi apliecinot un jaunās paaudzes auto solot vēl krietni labākus parametrus. Pērn BMW piegādāja 215 tūkstošus elektroauto un šogad gaidāmi vairāki papildinājumi šajā segmentā.

    Tāpat notiek attīstība ūdeņraža degvielas šūnu lauciņā un turpinās darbs pie iekšdedzes dzinēju attīstības, taču Cipse ir kritisks par Euro7 testēšanas prasībām, kas, viņaprāt, neatspoguļo reālas lietošanas apstākļus. Viņš arī atkārtoti uzsver, ka elektroauto daudzviet pasaulē joprojām nav risinājums neatbilstošas infrastruktūras un citu apsvērumu dēļ. Protams, jauns BMW daudzās no šīm vietām arī nebūs risinājums, taču viņa galvenā doma ir saglabāt iekšdedzes dzinējus.

    AvotsCarBuzz
    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    8 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    McB
    17.05.2023 21:11

    Kad kravas kuģiem sāksies “regulējumi”?
    Ak, nekad, jo tie ved visādus Ķīnas krāmus Eiroparlamenta deputāteļiem.

    Labrīt
    17.05.2023 22:25
    Reply to  McB

    SECA ir kopš 2015.gada, respektīvi, no mazuta ( ja neuzliek scruberi ) uz MGO dīzeli ar samazinātu sēra saturu. Vēl LNG un metanols jauniem dzinējiem. Kādreiz varbūt pievienosies H2 tehnoloģijas.

    Skābene
    18.05.2023 08:27
    Reply to  McB

    Tu aizmirsi lidmašīnas! ;)

    Sergejs
    18.05.2023 15:42
    Reply to  Skābene

    Eko nodeva par iekāpšanu lidmašīnā būtu jāievieš, 500-1000 eur uz degunu. Uzreiz bez jēgas nevazātos un gaiss paliktu tīrs kā kovidsāgas sākumā kad visas ļotenes piezemējās.

    Krotow
    18.05.2023 16:23
    Reply to  Sergejs

    Pietiks ar lēto avioreisu aizliegšanu starptautiski. Kad avio biļetes vienā virzienā maksās 100€+ pa Eiropu un 500€+ starp Eiropu/Ameriku/Āziju, vazāšanās automātiski izbeigsies. Taču turpat lai atgriež normālas atstarpes starp krēslu rindām un pusdienas. Kaut kādu feiskontroli arī derētu.

    Last edited 11 months ago by Krotow
    Dainis
    18.05.2023 23:01
    Reply to  Sergejs

    Izskatās, ka tālāk par saviem Mazpisāniem neesi bijis un tūrismu neatbalsti. Ber nu arī tavs zirgs ražo metānu un nav 100% “eko”

    Jūrnieks
    18.05.2023 10:37
    Reply to  McB

    Pareizi “Labrīt” Atbildēja.
    No savas puses varu pateikt, ka uz maniem kuģiem degviela ir parasts dīzelis(iekrāsots gan).
    Un konkurentu kompānijā redzēju jau Hybrid kuģi.

    Pēča
    18.05.2023 10:45

    Šāds ‘pilnu gāzi’ piekrautu auto regulējums ir tendēts uz to, ka arī pēc 10 gadiem tā sistēma kaut kā spēs strādāt, ja vien pati klasiskā bmw blīve neizgriezīs un neizkodēs visu ‘nevajadzīgo’ vēl uzčipojot, jo domā ka zin labāk par pašu autoražotāju…
    AK JĀ PRIEKŠĒDĒTAJS jau nemaz nezin ka tas ir braukt ar tādu ‘vecu grabažu’ kam pulkstenī ir 100k+ nobraukums jo zem pakaļas vienmēr ir jaunākais bmw veikums, ko ražotne visticamāk, ka bezmaksas iedod ik gadu/otro gadu.

    :D Tad jau skatē ‘atgāzēs’ arī nevajadzetu gāzet, jo ikdienā tak nebrauc ‘sacīkstes rezīmā’ nelaižot pilnu pulksteni u.t.t. atgāzes vajadzētu mērīt tur uz 2500-3000apgr. minūtē kas būtu ‘ikdienas scenārijs’
    Vai bremzes mērīt arī nespiežot 100% spēku jo ne jau pie katra krstojuma tu bremzes spied līdz galam, tātad arī tas nav ‘ikdienas scenārijs’ tādējādi bezjēdzīgi ir šie apskates mērijumi…. :D :D :D

    Šī kritika neiztur šo priekšēdetāja vērtējumu un parāda šo plaisu starp ‘viņiem’ un pārejiem iedzīvotajiem kam 8/10gv mašīna skaitās jauna.

    Last edited 11 months ago by Pēča
    Reklāma