Web Analytics
More
    Reklāma

    “Spotify” aktīvo lietotāju skaits pirmo reizi pārsniedzis pusmiljardu

    Jaunākie raksti

    Mūzikas straumēšanas serviss “Spotify” nācis klajā ar saviem šī gada 1. ceturkšņa finanšu rezultātiem. Uzņēmums paziņojis, ka tā aktīvo lietotāju skaits mēnesī pirmo reizi pārsniedzis pusmiljardu, konkrētāk, sasniedzis 515 miljonu atzīmi. Tas ir par 5% jeb 26 miljoniem vairāk nekā 2022. gada 4. ceturksnī un par 22% vairāk nekā attiecīgajā periodā pērn. “Spotify” atzīmējis, ka tas uzņēmuma vēsturē ir otrs lielākais lietotāja skaita pieaugums vienā ceturksnī.

    Zināms arī, ka no šī vairāk nekā pusmiljarda 210 miljoni izmanto maksas jeb “Premium” abonementa plānu, savukārt 317 miljoni lieto “Spotify” bezmaksas versiju. Tiesa, novērojams, ka sarūk to lietotāju skaits, kuri izvēlas “Premium” plānu. Ja 2019. gadā to izvēlējās 46% no visiem lietotājiem, tad 2023. gadā – 40%. Atšķirība nav tik būtiska, bet tomēr norāda uz tendenci un lietotāju vēlmi ietaupīt naudu un izmantot bezmaksas iespēju.

    Reklāma

    Saistībā ar ekonomikas lejupslīdi liela daļa uzņēmumu ziņo par reklāmu peļņas samazināšanos. “Spotify” šajā ziņā ir mazliet cerīgāki rezultāti, ieņēmumiem no reklāmām kopš gada sākuma pieaugot par 17%. Vienlaikus šī peļņa bijusi par 27% zemāka nekā 2022. gada 4. ceturksnī. Kopumā “Spotify” ieņēmumi šī gada 1. ceturksnī bijuši par 4% mazāki nekā pērnā gada pēdējā ceturksnī. “Spotify” arī atzinis, ka tie bijuši mazāki nekā gaidīts, pie kā vaino tieši reklāmu segmentu.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    1 komentārs
    Inline Feedbacks
    View all comments
    idk
    05.05.2023 23:31

    nekad nesapratīšu viņu lēmumu ierobežot sociālo aspektu. būtu 2x vairāk lietotāju bet viņi tikai ierobežo tamlīdzīgas funkcijas.

    Reklāma