Web Analytics
More
    Reklāma

    2023. gada pirmajā ceturksnī Tet grupas apgrozījums pieaudzis par 12%

    Jaunākie raksti

    2023. gada pirmajos trīs mēnešos Tet grupas apgrozījums sasniedzis 72,2 miljonus eiro, attiecīgi pieaugot par 12%, salīdzinot ar šo pašu periodu pērn, liecina konsolidētie neauditētie dati. Lielākais apgrozījuma pieaugums novērojams datu centru pakalpojumos (51%) un iekārtu tirdzniecībā biznesa partneriem (44%).

    Drošības jautājumi nav zaudējuši savu aktualitāti un arī Tet drošības risinājumu biznesā gada pirmajos trīs mēnešos ir pieaudzis apgrozījums gan starptautiskajos tirgos, gan piesaistīti vairāki lieli klienti Latvijā, kāpinot apgrozījumu par 36%. Savukārt datu centru pakalpojumos apgrozījums audzis par 51%, pateicoties veiksmīgajai ilgtermiņa sadarbībai ar Ukrainas esošajiem un arī jaunajiem klientiem. Tet grupas eksporta sniegums audzis par 2%, sasniedzot 13,27 miljonus eiro.

    “Ne tikai Latvijā, bet arī starptautiskajos tirgos turpina pieaugt vairums biznesa darbības nodrošināšanai nepieciešamās izmaksas, tāpēc uzņēmējiem, tostarp Tet, gada sākums bijis ļoti sarežģīts, tomēr pateicoties kvalitatīvajam pakalpojumu piedāvājumam, ko spēj nodrošināt mūsu profesionālie un kvalificētie darbinieki, mums ir veiksmīgi izdevies palielināt kopējo uzņēmuma apgrozījumu. Sasniegtais 72,2 miljonu eiro apgrozījums ir labs pierādījums tam, ka spējam veiksmīgi darboties un attīstīties arī krīzes apstākļos, identificējot būtiskākās nozares, kurās varam būt tirgus līderi gan Latvijā, gan ārvalstīs, tomēr tuvākajos mēnešos izšķiroša loma būs situācijai kopējā valsts ekonomikā, kā arī cik ātri un efektīvi visas iesaistītās puses spēs nodrošināt finansējumu visu nozaru digitālai transformācijai,” uzsver Uldis Tatarčuks, Tet valdes priekšsēdētājs.

    Stabili pieaugt turpina arī Tet grupas reklāmas bizness, arvien atgūstoties pēc Covid-19 krīzes. Krievijas kanālu aizliegšana reklāmu izvietotājiem lika pārskatīt savu biznesu un meklēt jaunas reklamēšanas iespējas. Nostiprinātā vieta TV nozarē un pieaugošie kanālu reitingi, kā arī Krievijas kanālu slēgšana, ļāva gada pirmajā ceturksnī reklāmas biznesa apgrozījumam uzrādīt stabilu kāpumu, kas skaidrojams arī ar augsto skatītāju pieprasījumu pēc vietējā televīzijas satura produktiem, kuros Tet realizē vērienīgus projektus (daudzsēriju filma Nelūgtie viesi, spēlfilma Mātes piens, pirmais seriāls latgaliski Fati, kas saņēma Latgaliešu kultūras gada balvu Boņuks uc.).

    Redzams, ka uzņēmumi, pienākot grūtākiem laikiem, taupa līdzekļus un mazāk tērē darbinieku apmācības, jo nedaudz samazinājies Tet grupas (par 9%) apmācību bizness, salīdzinot ar pērnā gada pirmo ceturksni. Tāpat 18% samazinājums tehnikas mazumtirdzniecībā parāda, ka arī paši cilvēki šobrīd rūpīgi izvērtē savus tēriņus, primāri domājot par pamata nepieciešamības precēm un tikai pēc tam – papildu iekārtām.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma