Web Analytics
More
    Reklāma

    F1 leģendas Mihaela Šūmahera ģimene plāno uzsākt tiesvedību saistībā ar viltus MI interviju

    Jaunākie raksti

    Mākslīgais intelekts (MI) kļūst arvien advancētāks, tas ģenerē augstas kvalitātes rakstus, un attēlus, kas saņem pat starptautiskas atzinības. Diemžēl viens liels mīnuss šajā visā ir tāds, ka MI rada arī maldinošu saturu ar augstu ticamības līmeni. Saistībā ar to uzmanības centrā nonācis vācu žurnāls “Die Aktuelle”, kas publicējis MI veidotu viltus interviju ar F1 leģendu Mihaelu Šūmaheru. Sportista ģimene par šo izgājienu, protams, ir ļoti nikna un sola uzsākt tiesvedību pret žurnāla izdevējiem.

    Šīs nedēļas sākumā žurnāls “Die Aktuelle” saviem lasītājiem solīja ekskluzīvu rakstu – pirmo interviju ar Mihaelu Šūmaheru kopš traģiskā 2013. gada, kad F1 zvaigzne guva nopietnu smadzeņu traumu slēpošanas laikā. Kā jau paredzams, šāds raksts radītu lielu interesi un žurnālam atnestu milzu popularitāti, ņemot vērā, ka par slavenā sportista stāvokli zināms ļoti, ļoti maz.

    Reklāma

    MI radītajā viltus intervijā Šūmahers it kā pastāstījis par savu atveseļošanos un ikdienas dzīvi pēc smagā negadījuma. Vienā no intervijas fragmentiem Šūmahers “stāsta” par to, ka bijis tik smagi ievainots, ka vairākus mēnešus nācās pavadīt mākslīgajā komā, un slimnīcā pavadītais laiks viņam bijis ļoti grūts. Beigu beigās “Die Aktuelle” tomēr atzina, ka interviju radījis MI čatbots “Character.ai”.

    Citi vācu izdevēji un motosporta žurnālisti kritizējuši “Die Aktuelle” par šādu izgājienu, izmantojot Šūmahera negadījumu, lai ģenerētu skaļu saturu. Tikmēr ziņots, ka sportista ģimene plāno uzsākt tiesvedību pret žurnāla izdevējiem. Būtiski, ka šī arī nav pirmā reize, kad Mihaela Šūmahera ģimene vērsusies tiesā pret “Die Aktuelle”. 2015. gadā pret žurnāla izdevējiem tika celta apsūdzība sakarā ar “Die Aktuelle” apgalvojumiem, ka sportista sieva Korina atradusi jaunu mīlestību, kas arī izrādījās meli. Tiesa šo prasību gan vēlāk noraidīja.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma