Web Analytics
More
    Reklāma

    KIA elektriskais flagmanis EV9 oficiāli tiks prezentēts marta vidū

    Jaunākie raksti

    Korejiešu autoražotājs Kia oficiāli apstiprinājis, ka gaidāmais elektriskais flagmanis EV9 tiks prezentēts 15. martā. Izmēros lielais krosovers jau vairākus gadus bijis izstrādes stadijā un tas kļūs par lielāko Kia sērijveida modeli Eiropā, iekārtojoties Kia elektrisko modeļu piedāvājuma galvgalī.

    Līdzīgi kā veiksmīgais EV6 modelis, arī EV9 konstruēts uz E-GMP modulārās elektroauto platformas, kas tiek izmantota Kia un Hyundai elektrisko modeļu ražošanai. Kia pārstāvji jau iepriekš izteikušies, ka ar šo modeli viņi tēmē pārvilināt premium krosoveru pircējus, turklāt ražotājs necer, ka EV9 būs ļoti lielā daudzumā pārdots auto.

    Auto vairākkārt redzēts testos Eiropā, taču to allaž slēpusi kamuflāžas plēve. Lai nu kā, Kia Eiropas struktūrvienības dizaina vadītājs Gregorijs Gijoms uzsvēris, ka sērijveida auto būs ļoti līdzīgs iepriekš prezentētajam konceptam, lai gan atsevišķas konceptā redzētās lietas, protams, nenonāks ražošanā.

    Runājot par tehniskajiem parametriem, zināms, ka auto ir 3,1 metru liela garenbāze, kas ir E-GMP platformas maksimums. Līdzīgi kā citi Kia-Hyundai modeļi, arī EV9 aprīkots ar 800V bateriju sistēmu, kas sniedz īpaši lielu uzlādes jaudu. Sagaidāms, ka vismaz sākotnēji modelis būs pieejams vienkāršākā, lētākā izpildījumā ar vienu elektromotoru un aizmugurējo riteņu piedziņu, kā arī pilnpiedziņas versijā ar diviem elektromotoriem. Šis kļūs par pirmo modeli, kas aprīkots ar “Automode” autonomās braukšanas palīgsistēmu.

    Plašāka informācija par nobraucamo attālumu ar vienu uzlādi, jaudu, cenu un citiem tehniskajiem parametriem gaidāma auto prezentācijas pasākumā mēneša turpinājumā.

    AvotsAutocar
    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    7 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Krotow
    03.03.2023 20:09

    Izskatās pēc plastmasas katafalka.

    Biteme
    03.03.2023 20:21

    Although boxy vehicles have their appeal – especially among SUVs – they do not match well with low drag requirements that are ideal for electric cars. Being very efficient machines that have to maximize range, square lines tend to increase air resistance and make the EV spend more energy at high speeds.

    SUVs with a lower frontal area and improved airflow will travel further. That’s what Volvo and now Hyundai seem to be pursuing with their large SUVs. The Kia EV9 design does not seem to be so concerned with that.

    Biteme
    03.03.2023 20:25
    Reply to  Biteme

    Although the Telluride presents a drag coefficient of 0.34, it has a massive frontal area. That seems also to be the case with the EV9.

    What is the drag coefficient of a VW ID 3?
    0.263

    What is the drag coefficient of a VW ID 4?
    0.28

    The ID. 5 Pro 03 and the ID. 5 Pro Performance 04 achieve a very low drag coefficient of 0.26; in the ID. 5 GTX 01 the drag coefficient is 0.27

    What is the drag coefficient of the Ioniq 5?
    0.29

    Arčiņš
    04.03.2023 00:20
    Reply to  Biteme

    Ioniq 5 ir 0,29 bet ID Buzz 0,285. Kaut kā jocīgi liekas.

    Arčiņš
    04.03.2023 12:40

    https://www.myevreview.com/most-aerodynamic-electric-cars
    Interesanti un ar pārsteigumiem , ir īpaši Škoda citigo. Sajūta ka viņai ir pielikts izpletnis.

    Reinis Rozitis
    04.03.2023 18:06

    > auto būs ļoti līdzīgs iepriekš prezentētajam konceptam

    “Ļoti līdzīgs” kā parasti stiepjams jēdziens ..

    comment image

    Last edited 1 year ago by Reinis Rozitis
    Krotow
    06.03.2023 09:21
    Reply to  Reinis Rozitis

    Interesanti kur ir baterija? Grīda tāda plāna…

    Reklāma