Web Analytics
More
    Reklāma

    Noslēdzies “Latvian eCommerce Awards 2022” un apbalvoti labākie Latvijas internetveikali

    Jaunākie raksti

    Konkursā „Latvian eCommerce Awards 2022” apbalvoti Latvijā labākie interneta veikali 11 kategorijās. Līdztekus tādiem zīmoliem kā rdveikals.lv, barbora.lv, 220.lv un janisroze.lv, kas jau vairākkārt saņēmuši balvu, pircēju iecienītāko e-veikalu titulu šogad nopelnījuši arī vēl iepriekš “Latvian eCommerce Awards” neapbalvotas e-komercijas vietnes, piemēram, drogas.lv un JYSK.lv, norāda projekta autors – digitālās mārketinga aģentūras “iMarketings.lv” vadošais stratēģis un dibinātājs Sergejs Volvenkins.

    Par labākajiem interneta veikaliem 2022. gadā atzīti:

    Reklāma

    • Kategorijā „apģērbi/apavi” uzvarētājs: zalando.lv
    • Kategorijā „elektronika” uzvarētājs: rdveikals.lv
    • Kategorijā „pārtika” uzvarētājs: barbora.lv
    • Kategorijā „bērnu preces” uzvarētājs: 220.lv
    • Kategorijā „grāmatas” uzvarētājs: janisroze.lv
    • Kategorijā „sadzīves tehnika” uzvarētājs: rdveikals.lv
    • Kategorijā „medikamenti” uzvarētājs: internetaaptieka.lv
    • Kategorijā „mēbeles/ mājas preces” uzvarētājs: jysk.lv
    • Kategorijā „preces mājai un personīgajai higiēnai” uzvarētājs: drogas.lv
    • Nominācijā „straujākā izaugsme Latvijas tirgū” uzvarētājs (1.vieta): veterinārā aptieka Vetzoo.lv; 2. vieta – inserv.lv, 3.vieta – pranamat.lv.
    • Nominācijā „straujākā izaugsme eksporta tirgū” uzvarētājs: bērnu koka mēbeļu un rotaļlietu e-veikals  ettetete.com

    „Konkurence par pircēju sirdīm un maciņiem e-veikalu starpā ir sīva, turklāt tā turpina pieaugt. Pētot cilvēku e-iepirkšanās pieredzi un paradumus, redzam, ka interneta veikala izvēli nosaka ne tikai racionāli, bet arī – emocionāli faktori. Jā, racionāliem aspektiem, tādiem kā cena vai piegādes laiks, vienmēr būs milzīga ietekme, bet tajā pašā laikā pircēju aptauja rāda, ka samērā liels pircēju īpatsvars izvēlas iepirkties konkrētā e-veikalā, pamatojoties uz tādiem argumentiem kā “man patīk šis veikals”, “man šeit ir ērti iepirkties”, “es jūtos, ka šeit ir droši iepirkties”, utt.

    Iespējams, ka pircējiem izvēle notiek neapzināti un tieši tāpēc emocionālie aspekti ir tik svarīgi – tos ir krietni grūtāk nokopēt. Ilgstoši konkurēt vai izcelties tikai ar cenu ir ļoti grūti. Tāpēc uzņēmējiem ieteicams attīstīt konkurences priekšrocības, kas ir saistītas, arī ar izvēles emocionālo pusi. Arī uzvara “Latvian eCommerce Awards” rada interneta veikala konkurences priekšrocību un vairo pircēju uzticēšanos,” norāda S. Volvenkins.

    Pircēji vērtēja iepirkšanās pieredzi dažādos e-veikalos. Aptaujā piedalījās vairāk nekā tūkstotis respondentu, kuri pēdējo sešu mēnešu laikā bija veikuši vismaz vienu pirkumu internetā. Kopumā pētījumā tika iekļauti vairāk nekā 500 e-veikali. Izpēti veica starptautisks pētniecības uzņēmums „Kantar TNS”. Šogad papildus labāko e-veikalu balvai tika ieviestas 2 jaunas nominācijas: “Straujāka izaugsme Latvijas tirgū” un “Straujāka izaugsme eksporta tirgū”, kur tika vērtēta e-veikalu izaugsme (pēc apgrozījuma) sadarbībā ar starptautisku auditoru uzņēmumu “Grant Thornton Baltic”.

    Konkursu “Latvian eCommerce Awards” organizē digitālā mārketinga aģentūra “iMarketings.lv”. Vairāk informācijas interneta vietnē: labakaiseveikals.lv. Konkursa mērķis ir veicināt e-komercijas attīstību Latvijā un izcelt labākos interneta veikalus, kas kalpo par piemēru un paraugu industrijai, iedvesmojot pārējos spēlētājus un iepriecinot pircējus ar lielisku iepirkšanās pieredzi.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma