Viena no, manuprāt, bezjēdzīgākajām “WhatsApp” funkcijām ir profila statusa atjauninājumi. Tā ir funkcionalitāte, kas saziņas lietotnē tika ieviesta 2017. gadā kā atbilde uz “Instagram Stories”. Personīgi manā kontaktu lokā profila statusa atjauninājumu izmanto ļoti, ļoti reti. Arī globāli šķiet, ka cilvēkus tā ne visai uzrunā. Neskatoties uz to, “WhatsApp” statusa funkciju papildinājis ar vairākām jaunām iespējām.
Ja līdz šim lietotāji profila statusa atjauninājumam varēja izmantot īso video vai attēlu, kas gluži kā storiji pēc 24h tiek noņemti, drīzumā būs iespēja pievienot arī līdz 30 sekundēm garas balss ziņas. Uzņēmums to uzskata par personiskāku veidu, kā lietotājiem dalīties ar saviem ikdienas jaunumiem.
Līdztekus tam vēl viens būtisks papildinājums šajā segmentā – lietotājs varēs atzīmēt, kuri kontakti drīkst redzēt statusa atjauninājumu. Būtiski, ka katram statusa atjauninājumam iespējams atlasīt citus kontaktus, kuri to drīkst redzēt. Tas lietotājam sniegs detalizētāku kontroli un plašākas izvēles iespējas, kuri kontakti var redzēt konkrēto saturu.
Vēl pie šī jāpiemin, ka citi lietotāji varēs reaģēt uz statusa atjauninājumiem, izmantojot emocijikonas. Tāpat līdzīgi kā “Instagram” to lietotāju, kuri būs kopīgojuši jaunu saturu, profila bildes tiks apvilktas ar zaļu kontūru. Šādā veidā “WhatsApp” parūpēsies, lai nepalaid garām savu kontaktu statusa atjauninājumus.
Tās iespējas reti bet izmanto indivīdi, kam vai nu nav ko darīt, vai nav citu ideju kā vēl sevi izpijārēt. 99,999…% lietotāju tās tiešām ir kā kazai ritenis pie astes.
Labāk būtu ieviesuši ka var rediģēt nosūtīto teksta ziņu.
Modernāk būtu uztaisīt konta verifikāciju par 7.99/mēn.
Kādam acīmredzot nav kur naudu likt :D
Tu domā Twitter Blue abonementu? Latvijā tas nav.
Pamazam jau to izvērš dažādos pasaules reģionos. Gan jau kaut kad Twitter Blue sasniegs arī Latviju, ja Masks neizdomās likvidēt šo servisu.
Āzijā un Āfrikā to sadaļu cilvēki arī reāli izmanto. Eiropā tas gan nav aktuāli.
Aizdomīgi izskatās pēc analfabētisma sekām tur.
“Tā ir funkcionalitāte, kas saziņas lietotnē tika ieviesta 2017. gadā kā atbilde uz “Instagram Stories”.
:D :D :D :D :D :D
“tipa” baigie sīvie konkurenti :D :D :D :D