Vācu autoražotājs Porsche attīsta 7-vietīgu elektrisko SUV, kam šobrīd piešķirts rūpnīcas apzīmējums “K1”. Plānots, ka modeļu piedāvājumā tas atradīsies virs Macan un Cayenne, bet mašīnas cena varētu pārsniegt 200 tūkstošus eiro. Ja viss notiks pēc plāna, jaunais modelis Porsche salonos visā pasaulē ieradīsies 2027. gadā.
Kā ziņo Autocar, mašīna tiek konstruēta uz jaunās PPE elektroauto platformas un tā būs aprīkota ar īpaši modernu 920V bateriju sistēmu, savukārt ar vienu uzlādi auto būtu jāspēj nobraukt 700 kilometrus. Neskatoties uz lielo izmēru un septiņām sēdvietām, Porsche sola, ka tā būs “ļoti sportiska interpretācija par krosoveru”.
Ņemot vērā šādus izteikumus, kā arī apspriesto cenu, šis auto drīzāk konkurēs ar Ferrari Purosangue un tamlīdzīgiem modeļiem. Tā kā šis ir plānots kā Porsche krosoveru klāsta flagmanis, tajā tiks izmantotas visas jaunākās, labākās tehnoloģijas, kas vien ir pieejamas Porsche krājumos.
Līdz šim topošajam modelim vēl kāds laiciņš jāgaida, taču, ja gaidāt jaunu elektrisko Porsche modeli, tad vācu ražotājam būs, ko piedāvāt – jau šogad gaidāms modernizētais Taycan, bet gada beigās vai nākamajā gadā tirdzniecībā nonāks arī elektriskais Macan. Vēl pēc tam sagaidīsim arī elektrisku Panamera un Cayman, bet šie jau ir mazliet tālāki projekti, par kuriem pagaidām zināms mazāk.
Ja Tesla X lielā baterija sver ap 600kg, un tur noskrejiens nav ne tuvu 700km.
Tad te būs vēl lielāka un smagāka baterija.
Vai šo auto vispār varēs vadīt ar B kategorijas tiesībām?! :)
Nu iet jau runas, ka B kategorija būs līdz 4-4.5 tonnām, jo visi šie elektriskie SUV Eiropā ir uz C kategoriju. Es domāju pēc gada lobētāji visiem pareizajiem samaksās, es gribēju teikt, salobēs un būs ok. Jo savādāk Bentlijs, Mazerati utt būs pieejami tikai fūru šoferiem nevis milijonāriem.
Būs C kategorijas sporta SUV ar max atļauto ātrumu 80km/h, kas būs jāaprīko ar tahogrāfu, un kam būs jāpērk vinjete! Garākā izbraucienā būs jātaisa obligātā pauzīte, tāpat kā fūrei! :D Kursora 1000km tests būs jāveic ar 2 nakšņošanām! :D
Kada nakšņošana ! Rižajam nav C klase ! Apskatu nebūs !
Vai tad nu rižais ir vienīgais šo testu braucējs.
Neaizmirsti ar par darba līgumu kabīnē. Ja čomam iedos aizbraukt pēc alus
Kad redzu vācu pensionārus ar Unimog motormāju, vienmēr aizdomājos, vai vīrs nodarbina sievu, vai sieva ņem darbā vīru! :D
Nu C kategorija ir hammeriem un citiem amerikas brīnumiem. Nav vajadzīgs tahogrāfs un 95. kods. viss notiek.
Jo mazāka mašina, jo mazāks patēriņš, un jo vieglāka mašīna jo sportiskāka tā var būt.
Nevar smagais būt ļoti sportisks :D
kā nevar?
https://www.youtube.com/watch?v=Pe42q8ZmjGU
Var, un kā vēl! Liels un smags var trasē nokost vieglu un ātru, un dakaras rallijs tam ir pierādījums.
https://www.youtube.com/watch?v=AWCNnlk8rkU
Šis būs tjipa “šarāns” biezajiem? Tas gadījums, kad 7-vietīgs nevis lai pārvadātu vairāk cilvēku, bet lai būtu lielāka mašīna.
Priekš kam vēl tādu? Būtu atjaunojuši 911 EV versijā. Gribētāji ar naudu atrastos.
Tajā pašam nav vietas, kur nu vēl akumulatoram?
Šķiet ka kaut kad tieši lielais begemots izglāba Porsche no bankrota, tādēļ šie iet pa iestaigātu taciņu, kaut mums tas emocionāli nepatīk.
Cayenne jau nu nav nekāds begemots! Un Cayenne veiksmes stāsts iedvesmoja daudzus citus ražotājus, arī Lambo! ;)
Šajā gadījumā sportisks=iespēja iespiest grīdā.
Būtu taču jālieto atbilstošāks apzīmējums.
Nekad nelietošu elektro-miskastes. Tā tiešām nav nākotne, bet sabiedrības degradācija.
Brauc ar riteni. Arī slapdraņķī, -30 grādos un ar trīsdurvju skapi piekabē. Jutīsies apgaismots ;)