Web Analytics
More
    Reklāma

    LG Electronics izziņo 2022. gada finanšu rezultātus

    Jaunākie raksti

    LG Electronics (LG) paziņoja, ka uzņēmuma konsolidētais tirdzniecības apjoms pagājušajā gadā veidoja 83,5 triljonus vonu (saskaņā ar Eiropas Centrālās bankas ceturkšņa vidējo valūtas maiņas kursu, 62 miljardi eiro), bet pamatdarbības peļņa veidoja 3,6 triljonus vonu (2,6 miljardi eiro).

    2022. gadā LG sasniedza visu laiku lielāko tirdzniecības apjomu, pirmo reizi uzņēmuma vēsturē pārsniedzot 80 triljonus vonu (59,5 miljardi eiro) un pieaugot par 12,9% salīdzinājumā ar 2021. gadu, kad pārdošanas apjoms pirmo reizi pārsniedza 70 triljonus vonu (52 miljardi eiro). Rekordlielais tirdzniecības apjoms norāda uz izaugsmi, kas veido spēcīgu biznesa pamatu, lai arī peļņas rādītājus ietekmēja globālās ekonomikas apstākļi.

    ReklāmaAdvertisement

    Uzņēmuma tirdzniecības apjoma kāpumu 2022. gadā veicināja izteiktais pieprasījums pēc premium sadzīves tehnikas un automobiļu rezerves daļu sektorā. Septīto gadu pēc kārtas sadzīves tehnikas ražošanas bizness uzrādījis ievērojamu izaugsmi gada griezumā. Tikmēr LG Vehicle components Solutions darbības rezultāti atspoguļo stabilu situācijas uzlabošanos automobiļu ražošanas nozarē, un šī struktūrvienība pirmo reizi sasniedza 10% no LG kopējā tirdzniecības apjoma.

    LG Home Appliance & Air Solution Company pērn uzstādījusi jaunu tirdzniecības apjoma rekordu, tam veidojot 29,9 triljonus vonu (22 miljardi eiro), kas ir par 10,3% vairāk nekā pirms gada. Šādi rezultāti galvenokārt ir pateicoties kompānijas uz premium iekārtām koncentrētai stratēģijai, kas ietver tādas inovatīvas ierīces kā LG Styler™ apģērbu kopšanas sistēmas, WashTower™ veļas mazgāšanas risinājumus un LG InstaView ledusskapjus ar Craft Ice™. Pamatdarbības peļņa 2022. gadā veidoja 1,1 triljonu vonu (819 miljoni eiro), tai nokrītoties salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu, ko ietekmēja mārketinga investīciju un loģistikas izmaksu pieaugums Kompānija plāno turpināt īstenot savu uz premium produktiem koncentrēto stratēģiju, uzlabojot augstākās kvalitātes produktu konkurētspēju, kā arī nostiprinot savu plaša patēriņa produktu klāstu un īstenojot izmaksu struktūras pārvaldību, lai palielinātu peļņas rezultātus. Papildu tam, uzņēmums fokusēsies uz viedo māju ekosistēmu paplašināšanos, ārvalstu tirgos palielinot uzlabojamo ierīču klāstu.

    LG Home Entertainment Company tirdzniecības apjoms 2022. gadā veidoja 15,7 triljonus vonu (11,6 miljardi eiro), bet pamatdarbības peļņa bija 5,4 miljardi vonu (četri miljoni eiro). Lai arī mazāks pieprasījums pasaulē pēc televizoriem negatīvi ietekmēja tirdzniecības apjomu un pamatdarbības peļņu salīdzinājumā ar 2021. gadu, kompānijas satura un pakalpojumu bizness, kas balstīts uz LG viedtelevizoru platformu, kopš 2018. gada ir pieaudzis desmitkārtīgi. Saglabājoties sarežģītiem uzņēmējdarbības apstākļiem, kompānija koncentrēsies uz LG viedtelevizoru platformas paplašināšanu, lai dažādotu savu kopējo biznesa portfeli un nodrošinātu turpmāko izaugsmi. Turklāt uzņēmums saglabās savas konkurētspējas priekšrocības, attīstot premium televizoru segmentu, piemēram, OLED un QNED televizorus, kā arī efektīvi pārvaldot mārketinga izdevumus.

    LG Vehicle component Solutions Company tirdzniecības apjoms pērn palielinājās par 29,1% un sasniedza 8,6 triljonus vonu (6,4 miljardi eiro), bet pamatdarbības peļņa veidoja 169,6 miljardus vonu (126,5 miljoni eiro). Struktūrvienības rentablo izaugsmi veicināja proaktīva reakcija uz lielāku autoražotāju pieprasījumu. Līdz 2022. gada beigām kopējā uzkrāto automobiļu detaļu pasūtījumu vērtība ir aptuveni 80 triljoni vonu (59 miljardi eiro), atspoguļojot uzņēmuma kā vadošā piegādātāja pozīciju pasaules automobiļu rūpniecībā. Uzņēmums turpinās savu izaugsmi, stiprinot globālo piegādes tīklu, un strādās pie rentabilitātes turpmākas palielināšanas, izmantojot efektīvu izmaksu struktūras pārvaldību.

    LG Business Solutions Company pagājušā gada tirdzniecības apjoms veidoja 6,1 triljonu vonu (4,5 miljardi eiro), kas ir par 11,2% vairāk nekā pirms gada, pateicoties informācijas displeju ražošanas nozares atlabšanai. Pamatdarbības peļņa gan samazinājās, ņemot vērā zemāku pieprasījumu pēc personālajiem datoriem un monitoriem pēc koronavīrusa pandēmijas. Raugoties nākotnē, uzņēmums plāno strādāt pie personālo datoru un monitoru konkurētspējas vienlaikus veicinot stabilu izaugsmi B2B segmentā, vairāk izstrādājot pielāgotus risinājumus.

    Kursors.lv komentārs: Pieglabājam vēsturei LG 2022. gada finanšu datus. Var noderēt. Interesanti pavērot, kuras ir bijušas veiksmīgākās LG divīzijas pērn.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma