Web Analytics
More
    Reklāma

    Prezentēts jaunais BMW M3 CS

    Jaunākie raksti

    Arī šogad BMW turpinās koncentrēties uz speciālo automobiļu modeļu klāsta papildināšanu. Pirmais sarakstā ir jaunais BMW M3 CS, kura vieglā konstrukcija, palielinātā dzinēja jauda, īpaši pielāgotā šasijas konfigurācija, ekskluzīvās dizaina iezīmes un specifikācijas, ir precīzi izstrādātas, lai nodrošinātu aizraujošu veiktspējas pieredzi gan trasē, gan uz ceļa. Jaunais modelis tiks ražots ierobežotā daudzumā un pakāpeniski kļūs pieejams sākot no marta.

    Vairāk jaudas nekā iepriekš

    Jaunā BMW M3 CS dzinējs maksimālo griezes momentu 650 Nm (479 ZS) sasniedz jau no 2750 apgriezieniem minūtē un saglabā to līdz pat 5950 apgriezieniem minūtē. Automobiļa dzinēja radītais piedziņas griezes moments tiek pārraidīts ar astoņu pakāpju MSteptronic transmisiju ar Drivelogic. To var vadīt, izmantojot vai nu M specifisko pārslēgšanas sviru uz centrālās konsoles, vai arī pārslēgšanas lāpstiņas uz stūres rata. Vadītājs var izmantot vadības svirā integrēto Drivelogic pogu, lai mainītu pārnesumkārbas pārslēgšanas raksturlielumus, izvēloties komfortablus, sportiskus un trasei optimizētus iestatījumus.

    Reklāma

    Jaunais modelis jaudu iegūst no īpaši modernizētas versijas sešu cilindru rindu motora ar augstu apgriezienu skaitu un M TwinPower Turbo tehnoloģiju, kas izstrādāta BMW M3 un BMW M4 modeļiem. Šis 3,0 litru agregāts ir arī pamatā dzinējam, ar kuru BMW M4 GT3 pirmo reizi 2022. gadā ieguva DTM apvidus automobiļa titulu. Dzinējs, transmisija un M xDrive apvieno spēkus, lai panāktu paātrinājumu no 0 līdz 100 km/h tikai 3,4 sekundēs un no vietas līdz 200 km/h – 11,1 sekundē. BMW M3 CS standartaprīkojumā ietilpst M vadītāja pakete un tā maksimālais elektroniski ierobežotais ātrums ir 302 km/h.

    M iestatījumu izvēlnē autovadītājs var pārslēgt standarta pilnpiedziņas (4WD) iestatījumu uz 4WD sporta režīmu, kas vēl lielāku motora griezes momenta daļu novirza uz aizmugurējiem riteņiem. Taču autovadītājs var arī pilnībā izslēgt DSC (dinamiskās stabilitātes kontroles) sistēmu un ieslēgt aizmugurējās piedziņas (2WD) režīmu, izslēdzot jebkādu vadības sistēmu iejaukšanos, lai stabilizētu transportlīdzekli.

    Vieglāka konstrukcija aizraujošai veiktspējai

    Jaunā BMW M3 CS šasijas tehnoloģija ir precīzi pielāgota dzinēja veiktspējas īpašībām, vispārējai automobiļa koncepcijai un svara sadalījumam. Arī modelim specifiskie DSC sistēmas un M dinamiskā režīma iestatījumi ir mērķtiecīgi pielāgoti ātrgaitas braukšanas trases specifiskajām prasībām.

    Automobiļa veiktspējas, īpašību un ekskluzīvā rakstura veidošanā liela nozīme ir plašiem, modelim specifiskiem vieglās konstrukcijas risinājumiem. Būtiska nozīme ir no oglekļa šķiedras pastiprinātas plastmasas (CFRP) izgatavotu detaļu izmantošanai gan salona iekšpusē, gan virsbūvē. Papildus oglekļa šķiedras jumtam CFRP materiāls tiek izmantots arī motora pārsegam, priekšējam sadalītājam, priekšējām gaisa ieplūdes atverēm, ārējo spoguļu vāciņiem, aizmugurējam difuzoram un aizmugurējam spoilerim. Dažādie vieglās konstrukcijas pasākumi ļauj samazināt kopējo automobiļa svaru par aptuveni 20 kilogramiem, salīdzinot ar BMW M3 Competition Sedanar M xDrive.

    Sportisks dizains asām braukšanas izjūtām

    Īpaši šim modelim izstrādātās atšķirības pazīmes ietver sarkanas kontūrlīnijas un “M3 CS” emblēmu uz divām horizontālām režģa joslām augšpusē. Standarta aprīkojumā iekļauti arī BMW lāzergaismas lukturi, kas iedegas dzeltenā nevis baltā krāsā gan transportlīdzekļa atslēgšanas laikā, gan ieslēdzot tuvās vai tālās gaismas, tādējādi simbolizējot GT sacīkšu automobiļus. Jaunajam sporta auto ir iespējams izvēlēties arī ekskluzīvu virsbūves krāsojumu – Frozen Solid White metāliskā tonī. Savukārt kā alternatīvas eksterjera krāsas ir pieejamas zaļa, pelēka metāliska un safīra melna metāliska.

    Standarta aprīkojumā ietilpst M bremžu savienojums ar bremžu skavām, kas krāsotas sarkanā vai melnā krāsā pēc izvēles, kā arī kalti M vieglmetāla sakausējuma riteņu diski ar v-veida lāpstiņu dizainu un zelta bronzas apdari. Disku diametrs ir 19 collas uz priekšējās ass un 20 collas uz aizmugurējās ass, un tie ir standarta aprīkojumā ar īpaši šim modelim izstrādātām riepām.

    Savukārt jaunā BMW M3 CS sporta automobiļa salonā ir iekļauti M Carbon bucket sēdekļi, kas ir apvilkti ar Merino ādu melnā un sarkanā krāsā ar izteiksmīgām kontrastējošām šuvēm. Šī divkrāsu apdare atkārtojas arī abiem sēdekļiem sedana aizmugurējā nodalījumā. Savukārt durvju paneļu apdare gan priekšpusē, gan aizmugurē ir no melnas ādas, bet sarkans uzraksts “CS” rotā centrālo konsoli. Jaunā BMW M3 CS standarta aprīkojuma sarakstā ir arī M drošības jostas ar austu svītru rakstu BMW M GmbH krāsās, durvju sliekšņu plāksnītes ar uzrakstu “M3 CS”, antracīta krāsas galvas balsta apdare, salona apdares joslas ar oglekļa šķiedras apdari un M Alcantara stūres rats ar CFRP pārslēgšanas lāpstiņām un sarkanu centra marķieri.

    Ātrums un viedums vienā

    Jaunais BMW M3 CS var lepoties ar jaunākās paaudzes BMW iDrive transportlīdzekļa pieredzi, kas balstīta uz BMW Operating System 8, kurā ir iekļauts 12,3 collu informācijas ekrāns un 14,9 collu vadības ekrāns, kas kopā atrodas aiz izliektas stikla virsmas.

    Izliektais ekrāns palīdz ērti pārlūkot visas BMW Live Cockpit Professional iekļautās funkcijas, kā BMW Maps navigācijas sistēmu, BMW Intelligent Personal Assistant, viedtālruņa integrāciju un Wi-Fi savienojumu. Jaunais BMW M3 CS autovadītājiem papildus piedāvā arī plašu komforta funkciju un autovadītāja palīgsistēmu klāstu. Standarta aprīkojumā ietilpst jaunākā Comfort Access versija, divu zonu automātiskā klimata kontrole, Harman Kardon Surround Sound sistēma, automobiļa novietošanas distances kontrole, frontālās sadursmes brīdinājuma sistēma, joslu uzraudzības sistēma un ātruma ierobežojumu informācijas sistēma.

    Kursors.lv komentārs: Prieks, ka BMW joprojām spēj un drīkst izlaist jaudīgu “parasto” auto. Lai vai cik dulli būtu moderno elektroauto dizaini, tie man šķiet absolūti bezdvēseliski. Šeit atkal ir auto ar raksturu!

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    2 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Biteme
    28.01.2023 11:36

    Šādam elles auto virsbūvi var taisīt no plastmasas, bet telefona plasmasas korpuss saskumdina lielu daļu lietotāju. Par ko tas liecina?

    grh
    28.01.2023 13:31
    Reply to  Biteme

    Par to, ka telefonu lieto ar jūtīgiem roku pirkstiem un cilvēkiem patīk savās rokās turēt patīkamas lietas. Ar automašīnu nebrauc, sēžot tai uz kapota un turoties pie plastmasām.
    Savukārt konkrētā auto virsbūves dekoratīvajām daļām nav nekāda saistība ar drošību. Drošību nodrošina pareizi izstrādātais auto rāmis.

    Reklāma