Web Analytics
More
    Reklāma

    “Microsoft” saņem 60 miljonu eiro naudas sodu par “Bing” reklāmu sīkfailu uzspiešanu

    Jaunākie raksti

    Gada nogalē pie vēl viena naudas soda tikusi kompānija “Microsoft”. Tiek ziņots, ka Francijas Nacionālā informātikas un brīvību komisija (Commission Nationale de l’Informatique et des Libertes – CNIL) ir piespriedusi “Microsoft” 60 miljonu eiro naudas sodu par sīkdatņu (cookies) uzspiešanu klientiem, izmantojot meklētājprogrammu “Bing”. Šajā gadījumā konkrētāk sods piemērots “Microsoft” pārstāvniecībai Īrijā.

    Francijas privātuma uzraugs skaidro, ka tad, kad lietotāji apmeklējuši “Bing”, bez viņu piekrišanas rādīti sīkfaili, kas izmantoti reklāmas nolūkos. CNIL arī piebildusi, ka lietotāji neesot varējuši atteikties no sīkfailiem tikpat vienkārši kā tos pieņemt. Lai akceptētu sīkfailus, lietotājam jānospiež viena poga, taču, lai atteiktos no tiem, jāiziet cauri diviem soļiem.

    Reklāma

    Izmeklēšanā noskaidrots, ka lietotāji neesot bijuši informēti par šādiem reklāmu sīkfailiem “Bing” meklētājā. Tas, savukārt, pārkāpj Francijas Datu aizsardzības likumā noteikto interneta lietotāju piekrišanas brīvību.

    Pagaidām “Microsoft” par šo pārkāpumu jāmaksā 60 miljoni eiro. Taču, ja uzņēmums nespēs atrisināt problēmu CNIL noteiktajā trīs mēnešu periodā, tad par katru nokavēto dienu būs jāšķiras no vēl 60 000 eiro. Vienlaikus “Microsoft” nesenajā paziņojumā skaidro, ka jau pirms izmeklēšanas uzsākšanas ieviesusi galvenās izmaiņas “Bing” sīkfailu praksē.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma