Web Analytics
More
    Reklāma

    Ķīniešu elektroauto ražotājs BYD Eiropā vēlas atvērt divas rūpnīcas

    Jaunākie raksti

    Ķīniešu elektroauto ražotāju ambīcijas ir lielas un tie vēlas pamazām iekarot savu pozīciju Eiropā. NIO jau sācis savu izplešanos šajā pasaules daļā, savukārt arī cits ķīniešu ražotājs BYD strādā pie plāniem Eiropā – BYD Eiropā vēlas izveidot divas elektroauto rūpnīcas.

    Autoražotājs tuvāko mēnešu laikā sāks piedāvāt savas mašīnas Eiropā, savukārt rūpnīcas ir būtisks nākamais solis. Kā zināms Bloomberg, ķīniešu ražotājs izskata dažādas atrašanās vietās gan Eiropas rietumos, gan austrumos, taču prognozējams, ka BYD izvēlēsies attīstītākas, bagātākas valstis, kur jau ir pieprasījums pēc elektroauto un tam ir tendence augt.

    BYD rūpnīcas Eiropā vēlas vairāku iemeslu dēļ – tas atļaus apmierināt vietējo pieprasījumu. Tāpat ražotājs tādējādi samazinās loģistikas izmaksas un tam nevajadzēs maksāt augstus importa tarifus, Eiropas Savienībā ievedot mašīnas no Ķīnas. Tas nozīmē labākas cenas, kas dod labākas iespējas pacīnīties par Eiropas klientiem.

    BYD ienākšana Eiropā sākotnēji plānota valstīs ar lielu elektroauto pieprasījumu – Vācijā, Nīderlandē, Zviedrijā, Norvēģijā. Plāns paredz piedāvāt trīs modeļus – septiņvietīgu SUV ar nosaukumu “Tang”, sedanu “Han” (titulattēlā), kā arī krosoveru “Atto 3”, kas izmēros ir nedaudz mazāks kā Volkswagen ID.4.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    8 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Skābene
    13.12.2022 13:09

    Jauki, jo vairāk elektrisku čingčongu par pieņemamu cenu, jo vairāk dabūs iespringt eiropas vietējie ražotāji.

    Tītars
    13.12.2022 18:18
    Reply to  Skābene

    Jauki, jo vairāk elektrisku auto no Āzijas par pieņemamu cenu, jo vairāk dabūs iespringt eiropas vietējie ražotāji.

    FTFY

    Elektriķis
    13.12.2022 19:44
    Reply to  Tītars

    Te tikai viena problēma: kurā maciņā plūst mūsu naudiņa? Neesmu dzirdējis kaut ko par ĶTR fondiem kādam ceļu remontam. Laikam ka mani ietekmē tie obligātie plakāti, kuri vēsta par konkrētā projekekta ES finansējumu.

    Tītars
    13.12.2022 21:04
    Reply to  Elektriķis

    Nesanāk ja ražotne “tepat” tad arī nauda figurē EU robežās? Protams daļa krējuma ies atpakaļ uz Āziju.

    Elektriķis
    13.12.2022 22:08
    Reply to  Tītars

    Un tā “krējuma” daļa veicina jau nopietnāks lietas.

    Skābene
    14.12.2022 09:03
    Reply to  Elektriķis

    Volvo jau pieder Geely. Saabu aprija Nevs. Jaguar un Land rover pieder Tata. MG pieder SAIC. Ar ko šitie visi būtu labāki par BYD?
    Kaut vai tā pati Tesla, kāds no viņas pienesums Eiropas fondiem, ja peļņa aizplūst uz ASV?
    Visi kas ražo Eiropā, nodrošina darba vietas eiropai, veicina ekonomiku un apkalpojošo sfēru. Tie paši Latvijas auto paklāju ražotāji no tā tikai iegūst!

    Elektriķis
    14.12.2022 11:21
    Reply to  Skābene

    Mūsu prieciņi par lētām mantām ir izveidojuši situāciju, ka esam diezgan atkarīgi no vienas valsts – tas pats kas ar gāzi. Par Teslas biznesu: trakais Teslas boss dod ukraiņiem Starlinka terminālus, ko šajā situācijā dara lēto ražojumu valsts?
    Labākajā gadījumā abas karojošās puses var brīvi iegādāties DJI dronus.

    Skābene
    14.12.2022 12:30
    Reply to  Elektriķis

    Labi vien ir, ka neko nedara! Iedomājies, kas būtu, ja viņi savam senajam sabiedrotajam dotu artilērijas lādiņus un raķetes?
    Tai vietā viņi pamazām veic agresīvā kaimiņa ekonomisku novājināšanu, uzpērk dabas resursus par smieklīgām naudiņām, vai iemaina pret lētām mantiņām. Kaimiņi pērk jaunos Moskvičus un domā, ka paši saražojuši, bet patiesībā kļūst tik ļoti atkarīgi no lēto mantiņu lielvalsts, ka drīz stāvēs rindā pēc ĶTR pasēm.

    Reklāma