Web Analytics
More
    Reklāma

    “Amazon” tev samaksās, lai uzzinātu, kā mijiedarbojies ar reklāmām e-komercijas platformā

    Jaunākie raksti

    Ziņots, ka atsevišķiem “Amazon” klientiem ASV un Lielbritānijā drīzumā būs iespēja saņemt simbolisku kabatas naudu no uzņēmuma. E-komercijas gigants sola maksāt 2 USD mēnesī tiem lietotājiem, kuri piekritīs kopīgot ar “Amazon” datus par to, kā viņi mijedarbojas ar reklāmām platformā.

    Saskaņā ar “Amazon” jauno, tikai uz ielūgumiem balstīto reklāmu verifikācijas programmu – uzņēmums sekos līdzi, kādas reklāmas programmas dalībnieki redzējuši, kurā sadaļā un kādā diennakts laikā tās redzētas. Kompānija vēlas ievākt informāciju gan par savām, gan trešo pušu reklāmām, kuras izvietotas e-komercijas platformā. “Amazon” skaidro, ka šādā veidā vēlas klientiem piedāvāt personalizētāku reklāmu pieredzi, kas atspoguļo to, ko viņi iepriekš ir iegādājušies.

    Reklāma

    Tiesa, ne kurš, katrs varēs iesaistīties reklāmu verifikācijas programmas aktivitātēs un par to saņemt solītos 2 USD mēnesī. Iespēja piedalīties tiks sniegta vienīgi tiem “Amazon” klientiem, kuri saņēmuši uzaicinājumu. Ja nu ļoti gribas tajā visā iesaistīties, bet ielūgums nav saņemts, ir iespēja pieteikties gaidīšanas sarakstā ar izredzēm iekļūt programmā vēlāk.

    Jāpiebilst, ka jaunā reklāmu verifikācijas programma ir daļa no plašākas “Amazon” iniciatīvas “Amazon Shopper Panel”, kas arī balstīta tikai uz ielūgumiem, ļaujot dalībniekiem piedalīties dažādās aktivitātēs un par to saņemt atlīdzību. Piemēram, šobrīd aktuāla ir iespēja iesniegt 10 rēķinus, kas apliecina pirkumu ārpus “Amazon” un saņemt par to 10 USD mēnesī. Tāpat lietotāji var aizpildīt dažādas īsas aptaujas un arī nopelnīt pāris dolārus.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma