Japāņu autoražotājs Toyota sācis izmeklēšanu par sniedzamības testu elektriskajam bZ4X, ko veica dāņu medijs FDM – medija veiktajā testā pilnpiedziņas bZ4X ar 20 collu diskiem spēja nobraukt tikai 216 kilometrus. Īpaši labāk neveicās arī priekšpiedziņas versijai ar 18 collu diskiem – šajā izpildījumā auto nobrauca 245 kilometrus.
Oficiālie WLTP dati liecina, ka pilnpiedziņas bZ4X ar vienu uzlādi vajadzētu nobraukt 460 kilometrus, savukārt priekšpiedziņas versijai vajadzētu būt ap 500 kilometriem ar vienu uzlādi. Tā kā tests tika veikts Dānijā, kur šobrīd arī ir ziema, sagaidīt WLTP cikla rezultātus būtu negodīgi, taču veikt par 50% īsāku distanci nekā solīts, tas gan ir nepatīkams rādītājs japāņu autoražotājam. Turklāt, Dānijā nav -25 grādi, bet gan temperatūra lielākoties ir dažus grādus virs nulles.
Toyota reaģējusi uz šiem rezultātiem un sākusi oficiālu izmeklēšanu. Iespējams, izmēģinātajiem auto bija kādas tehniskas problēmas, tomēr skaidrs, ka Toyota gribēs saprast, kāpēc mašīna demonstrēja tik bēdīgus rezultātus. Līdz šim bZ4X projekts bijis problēmām nomākts – Toyota ilgstoši nevarēja ražot mašīnu, jo tai varēja nokrist riteņi. Problēmas atrisināšana ievilkās daudz ilgāk nekā plānots un Toyota pat bija gatava atpirkt auto no neapmiernātiem klientiem, taču tagad vismaz šī problēma ir sakārtota.
oo, Dacia pat šim ieliek :)
Vai tad Dacia arī tur tika testēta?
Tie 500km bija rēķināti ar vienas ass piedziņu. Ja darbojas 2x vairāk motoru, tad loģiski ka arī nobraukums samazinās2x ))
Solved! Vajadzētu painformēt Toyotu, lai atceļ izmeklēšanu un pietaupa resursus.
Nu, kompānijai kas izlaida tirgū auto ar nost krītošiem riteņiem, tik sīkas kļūdas aprēķinos pat neskaitās kļūdas.
Jā, protams, vaļīgas skrūves ir nost krītoši riteņi…
Vispār dual motor Teslas ir efektīvākas kā vienas ass piedziņas
Pirmkārt – nav efektīvākas, otrkārt – tas bija joks.
nokrist riteņ 21gs, tas taču ir smieklīgi.
Riteņu krišana atsauca atmiņā “Lielās sacīkstes”. Tur gan to darīja apzināti.
Ziemā rādītājs mierīgi var būt 50% no WLTP, īpaši ja brauc īpaši nedomājot par ekonomiju. Nesen pats par šo pārliecinājos ar nomas auto Norvēģijā. Un temperatūra bija ap nulli, nekāda baigā ziema nebija
Cik zinu Toyota ir pasaulē labākā mašīna, tai nekas nekad nelūzt. Tad jau viltus ziņas