More
    Reklāma

    Toyota sāk izmeklēšanu, kāpēc elektriskais bZ4X izgāzās medija testā Dānijā

    Jaunākie raksti

    Japāņu autoražotājs Toyota sācis izmeklēšanu par sniedzamības testu elektriskajam bZ4X, ko veica dāņu medijs FDM – medija veiktajā testā pilnpiedziņas bZ4X ar 20 collu diskiem spēja nobraukt tikai 216 kilometrus. Īpaši labāk neveicās arī priekšpiedziņas versijai ar 18 collu diskiem – šajā izpildījumā auto nobrauca 245 kilometrus.

    Oficiālie WLTP dati liecina, ka pilnpiedziņas bZ4X ar vienu uzlādi vajadzētu nobraukt 460 kilometrus, savukārt priekšpiedziņas versijai vajadzētu būt ap 500 kilometriem ar vienu uzlādi. Tā kā tests tika veikts Dānijā, kur šobrīd arī ir ziema, sagaidīt WLTP cikla rezultātus būtu negodīgi, taču veikt par 50% īsāku distanci nekā solīts, tas gan ir nepatīkams rādītājs japāņu autoražotājam. Turklāt, Dānijā nav -25 grādi, bet gan temperatūra lielākoties ir dažus grādus virs nulles.

    Toyota reaģējusi uz šiem rezultātiem un sākusi oficiālu izmeklēšanu. Iespējams, izmēģinātajiem auto bija kādas tehniskas problēmas, tomēr skaidrs, ka Toyota gribēs saprast, kāpēc mašīna demonstrēja tik bēdīgus rezultātus. Līdz šim bZ4X projekts bijis problēmām nomākts – Toyota ilgstoši nevarēja ražot mašīnu, jo tai varēja nokrist riteņi. Problēmas atrisināšana ievilkās daudz ilgāk nekā plānots un Toyota pat bija gatava atpirkt auto no neapmiernātiem klientiem, taču tagad vismaz šī problēma ir sakārtota.

    Reklāma

    12 komentāri

    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    12 komentāri
    vecākie
    jaunākie novērtētākie
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Kartupelis3
    05.12.2022 12:30

    oo, Dacia pat šim ieliek :)

    Elektriķis
    05.12.2022 12:41
    Reply to  Kartupelis3

    Vai tad Dacia arī tur tika testēta?

    Biteme
    05.12.2022 12:53

    Tie 500km bija rēķināti ar vienas ass piedziņu. Ja darbojas 2x vairāk motoru, tad loģiski ka arī nobraukums samazinās2x ))

    Ivis
    05.12.2022 13:32
    Reply to  Biteme

    Solved! Vajadzētu painformēt Toyotu, lai atceļ izmeklēšanu un pietaupa resursus.

    Biteme
    05.12.2022 18:23
    Reply to  Ivis

    Nu, kompānijai kas izlaida tirgū auto ar nost krītošiem riteņiem, tik sīkas kļūdas aprēķinos pat neskaitās kļūdas.

    Es pats
    06.12.2022 07:50
    Reply to  Biteme

    Jā, protams, vaļīgas skrūves ir nost krītoši riteņi…

    AC/DC
    05.12.2022 21:24
    Reply to  Biteme

    Vispār dual motor Teslas ir efektīvākas kā vienas ass piedziņas

    Elektriķis
    05.12.2022 22:23
    Reply to  AC/DC

    Pirmkārt – nav efektīvākas, otrkārt – tas bija joks.

    ziedonis
    05.12.2022 16:27

    nokrist riteņ 21gs, tas taču ir smieklīgi.

    Krotow
    05.12.2022 16:48
    Reply to  ziedonis

    Riteņu krišana atsauca atmiņā “Lielās sacīkstes”. Tur gan to darīja apzināti.

    Es pats
    06.12.2022 07:48

    Ziemā rādītājs mierīgi var būt 50% no WLTP, īpaši ja brauc īpaši nedomājot par ekonomiju. Nesen pats par šo pārliecinājos ar nomas auto Norvēģijā. Un temperatūra bija ap nulli, nekāda baigā ziema nebija

    Janis
    06.12.2022 17:21

    Cik zinu Toyota ir pasaulē labākā mašīna, tai nekas nekad nelūzt. Tad jau viltus ziņas

    Reklāma